Naslovnica Lifestyle Meso na meniju

Hrvatska junetina u kampanji Spara 'Da, domaće je!'

Svježu i kvalitetnu junetinu Baby Beefa, ističu iz Spara, lako je prepoznati po posebnoj oznaci na pakiranjima
13. listopada 2018. u 06:30 0 komentara 246 prikaza
Ilustracija
Foto: Damir Špehar/PIXSELL

Kroz kampanju “Da, domaće je!”, kojom se stavlja naglasak na poticanje kupovine domaćih proizvoda, na Sparovim i Intersparovim policama našla se i “Hrvatska junetina”, brend udruge tovljača junadi Baby Beef, kojom se promovira meso uzgojeno na hrvatskim farmama s hranom s hrvatskih polja.

Domaća proizvodnja voća i povrća, mesa, pekarskih proizvoda, kažu u Konzumu, zastupljena je i više od 80% Da ili ne Domaće je, tvrde trgovci. Dokažite, poručuju potrošači

Svježu i kvalitetnu junetinu Baby Beefa, ističu iz Spara, lako je prepoznati po posebnoj oznaci na pakiranjima, a Spar je prvi od trgovačkih lanaca u nas koji na krilima dobre dosadašnje suradnje s nekim članovima udruge, promovira brend Baby Beefa. Udruga Baby Beef osnovana je 2000. Oko 300 članova udruge godišnje proizvedu više od 130.000 junadi s prosječnom težinom od 700 kilograma što čini više od 90% ukupne hrvatske proizvodnje junetine.

Osim na hrvatskom tržištu udruga distribuira junad i meso i na najzahtjevnija inozemna tržišta kao što je Italija koja ga koristi za pripremu poznatih “milanskih rezova” i “fiorentinskog steaka”, na tržište Libanona gdje se godišnje izveze oko 35.000 grla, te u Egipat i Libiju.

Pogledajte i video supernamirnica koje trebate imati u svom domu

SPAR
Kako smanjiti unos šećera
Zašto osjećamo potrebu za slatkim i kako se oduprijeti tome?
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.