Naslovnica Kultura Kazalište

U Veneciji put kreće od fenomena Fluxus

Bijenale performansa ove je godine otvoren multimedijalnim "Fluxfood koncertom" koji je ritual pripreme hrane za uzvanike obogatio videoisječcima, audiozapisima i prostornim instalacijama
16. prosinca 2014. u 08:29 0 komentara 202 prikaza
Venice International performance art week

Predivna i ogromna Palazzo Mora u samom srcu Venecije činila se premalenom za otvaranje drugog Venice Performance Art Weeka, koji je taj talijanski grad učinio jednom od najvažnijih točki svjetske performerske scene.

U organizaciji njemačko-talijanskog izvedbenog dua Vest and Page, bijenale performansa ove je godine otvoren multimedijalnim "Fluxfood koncertom" koji je ritual pripreme hrane za uzvanike obogatio videoisječcima, audiozapisima i prostornim instalacijama koje su korespondirale s radovima Erik Satieja, Johna Cagea, Georgea Brechta, Roberta Wattsa, Nam June Paika i drugih velikana 20. stoljeća izravno ili neizravno povezanih s umjetničkim fenomenom Fluxus, koji kustosi smatraju temeljem ovogodišnjeg programa, tematski usmjerenog na političke aspekte tjelesnih rituala.

Iz sale u kojoj je održana ceremonija otvorenja, publika se razmiljela postavom na četiri etaže, koji se kronološki kretao od zbirke artefakata performansa Josepha Beuysa do mladih umjetnika koji će izvoditi durativne performanse kojima upozoravaju na goruće probleme današnjice, od vladavine narkokartela na granici Meksika i SAD-a do borbe za demokraciju na ulicama Hong Konga. U izložbenom dijelu postava pronašli smo i videozapis performansa "1 vs. mnoštva" Omen teatra iz susjedne Srbije.

>> Krah kapitalizma 7000 predmeta

Elipso

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.