Naslovnica Kultura Film

Stiže novi dokumentarac o J.Lo, ali najbolje filmove o glazbi režira Scorsese

Na Tribeca Film Festivalu bit će prikazan novi dokumentarac o J.Lo redateljice Amande Michell
24. svibnja 2022. u 10:13 0 komentara 76 prikaza

Za 8. lipnja najavljena je premijera dokumentarnog filma o Jennifer Lopez, znakovitog naslova "Poluvrijeme". Dokumentarac, koji daje novi uvidu u karijeru J. Lo, ali progovara i o njezinu privatnom životu, prva će vidjeti publika Tribeca Film Festivala, a od 14. lipnja film će biti dostupan na Netflixu. Organizatori Tribece ovu filmsko-glazbenu poslasticu najavljuju kao dokumentarac koji se bavi teškim trenucima u njezinoj karijeri, ali i daje uvid u njezin obiteljski život s djecom i zaručnikom, poznatim glumcem Benom Affleckom.

kultna chaplinova komedija Hitler je "Velikog diktatora" gledao dva puta. Hoće li i Putin dobiti svoj film?

I dok čekamo priču o J. Lo, koju je režirala Amanda Michell, dobro je podsjetiti se najboljih dokumentaraca koji su se bavili najvećim glazbenim zvijezdama svih vremena. Potraga i nije previše teška, jer u ovom brzo rastućem žanru izdvajaju se radovi najvećih filmaša današnjice. Prvi na toj listi svakako je Martin Scorsese, koji ni u jednom trenutku svog filmskog rada nije skrivao koliko voli Rolling Stonese, jer upravo njihove pjesme odjekuju iz njegovih filmova. Nije Scorsese odolio ni praćenju svog omiljenog rock-benda na turneji, pa je tako snimao njihova dva koncerta 2006. godine u New Yorku, a rezultat je impresivni "Vječni sjaj", koncertno-dokumentarni film koji osvaja vrhunskom produkcijom i načinom na koji je veliki redatelj snimao koncert. Ipak, mnogi će reći da je njegov najbolji glazbeni dokumentarac "The Last Waltz" (ujedno i jedan od najboljih glazbenih dokumentaraca svih vremena), zapravo zapis o posljednjem koncertu kultnog The Banda 1976. u San Franciscu.

Uz to, imao je Scorsese svoje 'prste' u još jednom slavnom starom dokumentarcu, a riječ je o "Woodstocku" iz 1970. godine. Film o trodnevnom glazbenom festivalu režirao je Michael Wadleigh, ali ga je montirao Scorsese, zajedno sa svojom stalnom suradnicom i trostrukom oskarovkom Thelmom Schoonmaker. A na popis filmova koje svako treba vidjeti prije ovog najnovijeg o J. Lo dodajte i "U potrazi za Sugar Manom", zatim film "Marley" škotskog dokumentarista Kevina MacDonalda i "Rolling Thunder Revue", priču o Bobu Dylanu koju je za Netflix također napravio neizbježni Martin Scorsese.

LOKALNI IZBORI
Analitičarka o Splitu: HDZ je činio neshvatljive pogreške, sada je jasno zašto se od Puljka odbijaju afere
Briga o okolišu