Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Kultura Film

Prvi hrvatski film o YouTuberima stiže u kina

Film 'IDEŠ? IDEM!', dugometražni igrani prvijenac Ljube Zdjelarevića, koji od 5. prosinca kreće u kino distribuciju, a bavi se mladim YouTuberima koje obožavaju mladi
27. studenoga 2019. u 15:03 0 komentara 58 prikaza
Pogledajte galeriju 1/2

Film 'IDEŠ? IDEM!', dugometražni igrani prvijenac Ljube Zdjelarevića, koji od 5. prosinca kreće u kino distribuciju, najavljuje se kao zabavna komedija i nekonvencionalan filmski projekt koji koketira sa fikcijom i zbiljom te prvi put u igranoj formi prikazuje mlade zvijezde regionalne YouTube scene.

Djelo Vis Niprija YouTube zbog govora mržnje uklonio urnebesnu obradu 'Čavoglava'

Film je nastao u produkciji Kinoteke, a distributer je 2i Film, koji ističe kako je riječ o "dosad u domaćoj filmskoj produkciji neviđenom i nekonvencionalnom projektu", koji je okupio mlade virtualne zvijezde uz koje odrastaju današnje generacije: Veroniku Rosandić, Kaju Kočevar – “Kaya Solo”, Vida Juračića, Frana Lauša, Bogdana Ilića – “Baku Prase”, Niku Ilčić, Amela Družanovića - Mecu Cazina, Nenada Krstića - Tonyja TCTNa. Jedini profesionalni glumac u filmu je Zijad Gračić.

Po riječima redatelja Ljube Zdjelarevića, taj je eksperimentalni projekt rađen iz potpuno nove perspektive - kako filmovi u Hrvatskoj u proteklih par godina nisu ostvarili neki zapaženi kino uspjeh, počeli su istraživati koje bi teme i filmovi mogli imati kino potencijal. Tako su došli do YouTubera što je, kaže, jedan sasvim novi, drugačiji svijet.

"YouTuberi su ekstrovertirani, a publika postoji. Odlučili smo saznati postoji li tu nešto što možemo uobličiti, tu ideju da YouTubere prebacimo na kino platno", objasnio je. O dosegu njihovog utjecaja govori i da službeni trailer filma dosad ima gotovo osam stotina tisuća pregleda.

Projekt je regionalan, a Zdjelarević objašnjava da su tražili one YouTubere koji mogu komunicirati s većim brojem ljudi i za koje su na temelju njihovog video sadržaja ocijenili da mogu glumački najbolje funkcionirati u svojoj izvedbi.

Scenarij je napisala Nikolina Bogdanović, a radnja se temelji na proputovanju od Zagreba do Istanbula. Svatko od glumaca tumači samoga sebe, unatoč tome da je riječ o fikciji.

Kako se ističe u najavi filma, to je jedinstvena prilika za sve mlađe generacije da iz jedne nove perspektive upozna mlade ljude koji su zaposjeli virtualni prostor i vješto iskoristili zadanosti digitalnog doba kako bi od svojeg imena izgradile – brend.

Redatelj kaže da im je cilj bio da gledatelji, mladi koji danas prvenstveno žive online, nakon odlaska u kino zaključe da je film bio vrijedan gledanja, da se možda inspiriraju pričom i sami nešto poduzmu, neku akciju poput 'roadtripa' u Istanbul.

Hedy Lamarr Prvoj ženi koja je na filmu odglumila orgazam dugujemo izum mobitela

"Ako ovaj projekt postigne konkretan uspjeh i vrati klince u kino na hrvatski film, onda je to njegova najveća vrijednost, a takav uspjeh bi, vjerujem, mogao inspirirati druge produkcijske kuće i autore da se okušaju u sličnim pothvatima", zaključio je Zdjelarević.

Božićna zabava
SAVRŠEN BOŽIĆNI PARTY ZAČINJEN KREATIVNIM JELIMA
Božićna zabava za pamćenje ili noćna mora? Organizacija božićnog partija ne mora predstavljati dodatni stres
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.