Tri godine nakon prvijenca "Mirna Bosna" postava 4 Hombres & Flowery javlja se drugim albumom "Đon obraz". Slična mješavina gitarističkog, klasičnog rocka sa ženskim vokalima Majde Đonlagić Stupalo (nova pjevačica u bendu) razlikuje se samo na početku i kraju albuma.
U početnoj, instrumentalnoj pjesmi "Kaktus", koja kao da je stigla iz Novog Meksika ili Arizone, surf-rock elementi nalik na Bambi Molesterse ili The Walkaboutse preciznom svirkom pokazuju da se radi o sposobnoj sviračkoj ekipi koju predvodi gitarist Darko Knežević, autor glazbe (i nekih tekstova, uz basista Mersada Pivčića). "Istina" pred kraj albuma donosi akustični blues srednjeg tempa u inače bržu i elektrificiranu "ružionu".
Razlika spram prvog albuma nalazi se u pojačanom angažmanu tekstova koji taktiku "đon obraz" promatraju kroz pjesme opisujući sivu svakodnevicu nesigurnog svijeta oko nas. Stoga ne čudi obrada "Novac u rukama" Ekatarine velike, ali aranžmanom sasvim različita od originala. Čini se da je odlična druga pjesma "Sloboda" puno sličnija opusu EKV-a; bila bi još veća da nema ženskog vokala, ali ritmika, gitara s wah wah pedalom i gostovanje Gileta iz Električnog orgazma na gitari nepogrešivo vode prema EKV-u.
Osim "Slobode" možda je najbolja pjesma "Grad" s produženim srednjim dijelom u kojem se ubrzana folk dionica "narodnjaka" namjerno spaja s temom teksta o gradu ili gradovima. Gosti na albumu su i Davor Viduka iz Kojota u pjesmi "Sjajim", Darko Bakić iz Buđenja u njegovoj pjesmi "Nemaš pojma tko sam", gitarist Robert Telčer iz Partibrejkersa ("Put") i Boris Hrepić Hrepa na usnoj harmonici u "Istini". Može se ponoviti i zaključak o prvom albumu; nema tu puno filozofije, ali ima odlične svirke, artikuliranih sola i rifova, čvrste ritam sekcije koja drži temelje benda iz "dvije države i tri grada", ovaj put i s gostima iz treće države.