Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 13
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Izbor Hrvata nije po mjeri zapadnih sila

BiH bi se mogla podijeliti na dvije države – srpsku i bošnjačku.

Komentari 242

MA
MagicSerb
12:33 31.03.2011.

Jasno je kao dan da je Srpska nedodirljiva, da je de facto nezavisna država. \"BiH\" nema vlast već pola godine i bez izgleda da će je uskoro imati. S*anje koje se u toj raspaloj prćiji dešava ide na ruku Dodiku koji je svima na glas trubio još pre koju godinu da je to nemoguća misija i sad se vidi da je to bila istina, zato svi ćute. Srpskoj i odgovara da muslimani kompletno preuzmu vlast u Federaciji pa da se formalno utvrdi stanje na terenu, a koje kaže imamo dve nove države: Republika Srpska i Bosna i Hercegovina (današnja Federacija). A da Hrvati k\'o Hrvati - služe da se na njih drugi istresaju, jasno je k\'o dan. Najbolji je primer udata Šibenčanka, katolinja i majka deteta koja zuji u Jugobratu u koju se Srbin iz Beograda redovno istresa pred očima 20 miliona ljudi.

VL
Avatar tetak
tetak
12:42 31.03.2011.

koltrina, prijatelju dragi, pa gdje si ? Što bi kazali \"nema Te ko kave\" Je li Ti admin naštetio (mamu mu maminu) ?

VL
Avatar tetak
tetak
12:53 31.03.2011.

31.03.2011. u 11:52h kumajela je napisao/la: - EU je stara masonska d rolja. Sve rade po planu. - - Sve što rade rade protiv Boga i čovjeka. Oni koji se tome ne odupiru, pomažu im, kao npr. Josipović i Kosorica. ----------------------------------------------------------------------- lijepi, proljetni, sunčani pozdrav..

VL
OB
-obrisani-
13:13 31.03.2011.

Koltrina, a zašto bi B i H Hrvati glasali u Hrvatskoj kad su konstitutivan narod u B i H? Zašto bi oni birali članove parlamenta u dvije države a mi pravi Hrvati - a to su samo oni koji žive u Hrvatskoj - samo u jednoj? Zapamtite, nema više Juge. Sad su to dvije države. Dokle ćete vi biti jugonostalgičari i sanjati da su svi Hrvati u jednoj državi?

VL
JO
jojojo
13:29 31.03.2011.

logika onih koji hrvate iz b i h uopće ne smatraju hrvatima jer ne žive u republici hrvatskoj je totalno izopačena. glavni argument im je da postoje tri kriminalca iz hercegovine ili da glasaju u dvije države. još se koriste i nacističkim argumentom da im hrvati iz b i h uzimaju radna mjesta i slično,jesu li hrvati iz istre bili hrvati dok su bili u granicama italije? ili su tada bili talijani? nino raspudić je sinoć na dnevniku lijepo objasnio da je amerika još 91. godine rekla da nema šanse da će se jugoslavija raspasti, pa se raspala. s promjenom odnosa se mijenjao i stav zapada. odnosi u b i h se mijenjaju i ne trebamo se držati slijepo neke izjave hillary clinton da SAD neće dopustiti raspad b i h. dopustit će kad dođe vrijeme.

VL
OB
-obrisani-
13:33 31.03.2011.

31.03.2011. u 13:13h profesorzag je napisao/la: mi pravi Hrvati - a to su samo oni koji žive u Hrvatskoj ------------------------------------------------- mozda bi bolji izraz za Hrvate koji zive u Hrvatskoj bio drzavotvorni Hrvati posto s ostalim gradjanima Hrvatske razlicitih nacionalnostiti tvore drzavu Hrvatsku, dakle Hrvatsku naciju, a ne pravi Hrvati posto su i Hercegovci npr. pravi Hrvati u etnickom smislu samo sto nisu pripadnici hrvatske nacije, vec samo naroda. :)

VL
JO
jojojo
13:43 31.03.2011.

pa ne znam kolko je državotvoran hrvat onaj koji je još 92. godine žalio za raspadom jugoslavije. il je ipak državotvoran onaj hrvat koji je sve što je mogao učinio kako bi se stvorila neovisna hrvatska, a njegova kuća je ostala na teritoriju druge države? ne razumijem kako netko ne vidi da je za hrvatsku dobro što ima hrvata u b i h, a ne loše. pa hrvatska ima više koristi od njih, nego oni od hrvatske(jer se stalno sere po njima-da se tako izrazim).

VL
DU
Deleted user
14:19 31.03.2011.

Nije se želio ni raspad Jugoslavije pa se raspala. Odbrojavanje do raspada BiH je počelo onog trena kad je jedan od tri konstitutivna naroda postao nezavisan od državne vlastine u svim pogledima, odnosno onog trena kad jedan narod nemože govoriti svojim jezikom, ne može vijoriti svoju zastavu, ... dakle ostvariti svoju jednakopravnost. Nema te sile koja takvo stanje može održati, upitno je jedino vrijeme do i način raspada, može to biti po uzoru Čehoslovačke ali na žalost može biti i po uzoru Jugoslavije.

VL
PA
patuljčica..
14:27 31.03.2011.

IDujas Slažem se, nije se želio ni raspad Jugoslavije pa se raspala. Dodala bi nije se željelo ni raspadanje Srbije (Kosovo) pa se dogodio. Sada je na redu BIH, a poslije BIH tko zna koja država, usitnjavanje će se nastaviti.. To nije ništa srašno (raspalo se i Rimsko Carstvo) problem je u tome što građani u velčini novonastalih država ima neusporedivo nekvalitetniji život nekgo prije. Većina građana, jedino se elita *snašla*. Zanimljivo će biti hoće li, kada i na koji način početi opet okrupljavanje. Jer povijest ide u tom pravcu, svijet postaje gobalno, ne feudalno selo.

VL
OB
-obrisani-
14:37 31.03.2011.

31.03.2011. u 14:27h patuljčica.. je napisao/la: IDujas Slažem se, nije se želio ni raspad Jugoslavije pa se raspala ___________________________________________________________ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Pa takvu glupost nisam čuo ni od lude cvrčkice.

VL
PA
patuljčica..
14:37 31.03.2011.

Što se tiče EU: Evropa je takva kakva je. Ima li negdje bolje *Evrope*? Jesmo li mi bolji od Evrope? Ili smo, ovakvi kavi jesmo ipak lošiji u svakom pogledu? Može li se ostati izvan EU? Može, naravno da može.može. Međutim je li to bolje za nas same ili lošije? Kao što vidimo EU nas muze bez problema iako nismo u EU. Ostanemo li izvan, nastaviti će i dalje. Zašto ne bi?

VL
PA
patuljčica..
14:39 31.03.2011.

vagabund Jugoslavija je imala 21 milijun ljudi. Srba, Slovenaca, Makednonaca, Musilmana, Crnogoraca...............želiš li kazati da je svih tih 21 milijun ljudi željelo raspad Jugoslavije?

VL
OB
-obrisani-
14:40 31.03.2011.

31.03.2011. u 13:13h profesorzag je napisao/la: Koltrina, a zašto bi B i H Hrvati glasali u Hrvatskoj kad su konstitutivan narod u B i H? Zašto bi oni birali članove parlamenta u dvije države a mi pravi Hrvati - _______________________________________________________________ Još jedan pokušaj četnika profesorzag da se kamuflira kao Hrvat. Ko ga ne zna skupo bi ga platio hahahaha

VL
OB
-obrisani-
14:43 31.03.2011.

31.03.2011. u 14:39h patuljčica.. je napisao/la: vagabund Jugoslavija je imala 21 milijun ljudi. Srba, Slovenaca, Makednonaca, Musilmana, Crnogoraca...............želiš li kazati da je svih tih 21 milijun ljudi željelo raspad Jugoslavije? ___________________________________________________________ Za tebe i ostale vlaško-srpske poturice sam siguran da da niste htjeli raspad srboslavije. Hrvati jesu, a u tome su i uspjeli uz pomoć genijalnog vođe dr. Franje Tuđmana.

VL
OB
-obrisani-
14:47 31.03.2011.

31.03.2011. u 12:05h profesorzag je napisao/la: Warmer, pa zar nije upravo Tuđman u Daytonu dogovorio da jedino Hrvati nemaju svoj entitet? _____________________________________________________________ kamuflirani četniče........ponavljaš jedno te isto. Izrod poput tebe dobro zna da se Tuđman u Gaztonu dogovorio o 3o 3 konstutivna naroda u BiH. A to što su velike sile nametnule 2 etiteta sigurno nije što bi Tuđman volio, već nešto na što je MORAO pristati.

VL
JO
jojojo
14:48 31.03.2011.

za nas uopće nije bitno jesu li makedonci, slovenci,... htjeli raspad šugoslavije. hvala bogu, većina hrvata su bili za raspad te umjetne tvorevine. a što se tiče \"boljeg\" ili \"lošijeg\" života, pa to nema veze s veličinom države. dapače, male države mogu biti puno bogatije(luksemburg,monaco,...).

VL
PA
patuljčica..
14:48 31.03.2011.

vagabund E pa sad, pasi travu. Neka te tororići i kerumi muzu, crnči za njih za 2400 kuna mjesečno, ono što ti ostane neka ti uzme politička elita, diži preskupe kredite da bi pokrio mjesečne troškove, razmišljaj čime platiti režije...........a..a o odlasku na more ne usuđuj se ni sanjati. Budi zahvalan na mrvicama i vježbaj hrvatski pozdrav - sluga pokoran.

VL
JO
jojojo
14:53 31.03.2011.

pitam se tko je sluga pokoran. netko tko plače za beogradom ili netko tko želi neovisnost? budi hrabar, poduzetan i radišan, pa te neće nitko musti. svi bi muzli državu, pa se žale da to ne funkcionira!

VL
OB
-obrisani-
14:54 31.03.2011.

Vagabund, kako je to NED uspio natjerati 1.433.372 ljudi da glasaju za Stjepana Mesića? Je li korištena transcendentalna meditacija? _____________________________________________________________ Korištena je medijska propaganda koju su oni financirali preko Soroša. Lažne ankete Blaćenje pravih kandidata (tu mislim i na glasanjee za Sabor) Ignoriranje pravih kandidate u medijima. Kamuflirani četnik poput tebe to dobro zna, ali se pravi naivčinom.

VL
OB
-obrisani-
14:59 31.03.2011.

31.03.2011. u 14:48h patuljčica.. je napisao/la: vagabund E pa sad, pasi travu. __________________________________________________ Pa bolje i past travu u Hrvatskoj državi, nego ručati sa velikosrbima u srboslaviji. Ali, makar je trenutno teško stanje u Hrvatskoj, zbog masonske manipulacije neprijateljske klike,ike, to neće vječno trajat.....dok HRVATSKA DRŽAVA hoće. Što se krvlju brani........ ne pušta se lako. A vi izrodi i dalje kukuričite.

VL
« 1 ... 4 5 6 7 8 9 ... 13 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.