Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 36
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Priprema za izbore

Opća mobilizacija u SDP-u: Teret kampanje vući će Ranko Ostojić i Igor Dragovan

ostojić
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
30.07.2015.
u 07:00

Ovog se puta od svih – od Milanovića do posljednjeg SDP-ova čovjeka na terenu – očekuje da se dobro oznoje loveći birače

Vrh stranke proglasio je opću mobilizaciju jer je svjestan da će se ovi izbori ili dobiti ili izgubiti na terenu. Često je SDP nonšalantno vodio kampanje, što mu se mnogo puta obilo o glavu, a sada se od svih – od Milanovića do posljednjeg SDP-ova čovjeka na terenu – očekuje na se dobro oznoje loveći birače.

Ritam i teme kampanje nametat će predsjednik SDP-a Zoran Milanović koji je za direktora kampanje postavio glavnog tajnika stranke Igora Dragovana koji će biti zadužen da koordinira i motivira sve stranačke organizacije u cijeloj državi. Uz Dragovana “headlineri” izbornog stožera bit će Ranko Ostojić i Milanka Opačić. Ministar unutarnjih poslova bit će stranački “policajac” zadužen da nadzire rad na terenu u svim jedinicama. A kada se zna da će se ovi izbori ili dobiti ili izgubiti baš na terenu, jasno je da će Ostojić biti uz Milanovića i Dragovana najvažnija karika u kampanji.

Potpredsjednica Vlade i stranke M. Opačić ima jako puno političkih utakmica u nogama, stoga joj je Milanović dao zadatak da pazi da se sadržaj političkih poruka ne izgubi na putu od vrha stranke prema članstvu, simpatizerima i biračima.

Iako ministar financija Boris Lalovac nije visoko rangiran u stranačkoj hijerarhiji, zbog dobrog imidža u javnosti sigurno će biti visoko na izbornoj listi. Pokazalo se da mlađahni ministar ima lice kojem građani vjeruju. Stoga je logična taktika SDP-a da će mu Lalovac biti jedan od najvažnijih “manekena” u kampanji. Birače će uvjeravati da štiti svaku njihovu kunu, možda im do izbora još jednom smanji poreze na plaće, a svakako će igrati i na kartu zaštitnika građana od bankara.

Dok će potpredsjednik Vlade za gospodarstvo Branko Grčić uvjeravati birače kako se danas živi bolje nego jučer, ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras u kampanji će poduzetnicima, ali i svim ostalim građanima/biračima prezentirati dosadašnje rezultate, a predstavljat će i nove prilike za hrvatski mali biznis.

Najdelikatniji posao povjeren je bivšem ministru obrazovanja i sporta Željku Jovanoviću koji kao koordinator riječko-istarske izborne jedinice mora istovremeno loviti birače i pomiriti suprotstavljene struje u riječkom SDP-u.

>> Na koga računa šef HDZ-a: Važnu ulogu ima 'nevidljivi' kemičar Martin Pastuović

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije