Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
udruživanje
Povratak na članak

Štediše iz Hrvatske, Srbije i BiH u bitki protiv samovolje banaka

Udruge će razmjenjivati pravna iskustva i pomagati se u pravnoj borbi za transparentniji odnos banaka prema klijentima

Komentari 23

ĆA
ćaćaća
12:03 16.06.2012.

i ilija voli mlade trebe:)))

VL
Avatar bok
bok
17:49 17.06.2012.

Borise, Hrvati su mogli i u Kunama uzeti kredit.

VL
Avatar SLOglodit-Janezovic
SLOglodit-Janezovic
19:03 15.06.2012.

Već sad primam svaku okladu da se korumpirano hrvatsko pravosuđe..bolje rečeno krivosuđe.. neće usuditi donijeti presudu u korist građana i protiv interesa krupnog kapitala!U zemlji umreženoj kriminalom najvežnije poluge lopovluka su pravosuđe i odvjetnici-kriminalci!Sve dok se od strane građana ne poduzmu radikalne mjere neći biti nikakvog pomaka!Zaključujem činjenicom da je iluzorno očekivati pomoć od institucija koje su i dozvolile pljačku i kriminal!

VL
Avatar SLOglodit-Janezovic
SLOglodit-Janezovic
21:11 15.06.2012.

mikrogrizzly Mislim da nisi shvatio suštinu tužbe ..samo jedno ti želim predočiti pošto navodiš da je hipotetski Franak moga odskliznuti i u drugi smjer ..tu si u pravu ali i tu su se banke osigurale kamatnom stopom..pitaj malo nekoga koliko puta u zadnjih 5-6 godina su kamatne stope podizane po principu cijene goriva a to znači dignu za 1% i onda spuste za 0,25 ili 0,50!

VL
TH
than
21:39 15.06.2012.

I ovi prodaju narodu maglu...

VL
DU
Deleted user
09:29 16.06.2012.

Sustina cijele stvari je, da je uzimanje kredita u stranim valutama ravno lutriji: poneki nesto dobije ostali u principu izgube! Mi smo svi odmah spremni pljuvati po bankama da su nas prevarili. Ja bih ovdje krivicu podijelio 50:50. S jedne strane su tu naravno banke koje nisu dovoljno dobro savjetovale, s druge strane su tu i primaoci kredita koji su se pomamili za (tada) povoljnijim kreditima bez da se stvarno i potpuno informiraju o mogucim posljedicama promjene tecaja. Kod zajmoprimaoca bih napraio jos jednu razliku: oni koji su kredite uzimali za rjesenje stambenog pitanja i one koji su kredite uzimali za potrosna dobra (u principu aute). Sa onima koji su tim kreditima kupovali stanove suosjecam iskreno i tu bi drzava trebala inerveniratgi. Medjutim svi oni koji su kupovali na kredu razne bijesne aute i luksuzne artikle sami su si krivi. Htjeli su nesto sto je bilo "previsoko" za njih, htjeli su pokazati neke statusne simbole, jednostavno bili su glupi!! I ti neka sada plate!

VL
Avatar zampzmija
zampzmija
11:15 16.06.2012.

Uštediše svega više ,pomislio na štediše Ljubljanske banke,kad ono o dužnicima.Dajte ljudi ,trla baba lan,ništa od toga. Ovi se vole naslikavati i bla bla već poznato !

VL
JO
johndoe2
12:03 16.06.2012.

Žalosno je da se građani moraju organizirati u udruge da ih STRANE banke ne bi pljačkale u VLASTITOJ državi.... Ovo nećete vidjeti na Zapadu...ovo ima samo na plemensko-mafijaškom balkanu ...gdje su trgovci drogom , šverceri cigaretama i "pimp-kingovi" siva eminencijaa i stvarno pravni vladari...oni političare , te svoje marionete postavljaju i ruše...al politika se ne mijenja....jer naposlietku nedopustivo jeda im netko /nešto ugrozi poslovanje.... Al polako se stva ra kritična masa...uskoro će krenuti cirkus....računi će se morati poravnati :)

VL
OB
-obrisani-
16:38 16.06.2012.

Proleteri svih zemalja ujedinite se!

VL
Avatar bok
bok
12:30 17.06.2012.

Halo, koga zanimaju stedise iz SRB+BH? Surdanja sa zemljama u regiji je sa H+SLO+A... Cemu stvarate umjetnu "Jugosferu" Sto im Hrvatska sa Srbijom? Pa vec 20 g. smo blizi zapadnim susjedima.Ide se na kavu na zapad.

VL
Avatar bok
bok
12:52 17.06.2012.

Kakvo regionalno udruzivanje? Blentavi nisu shvatili da je Svicarac kredit lutrija, dakle spekulativna varijanta. Naravno da nemate pojma ni o njemackim ili engleskim jezikom. Inace nebi se udruzivali s "Jugosferasima".... Da ste pametni bi se udruzivali s sa sjevernim i zapadnim susjedima.

VL
BM
Boris Markovic
14:17 17.06.2012.

@bok: Sta mislis zasto se nisu ujedinili sa austrijskim, vec sa srpskim stedisama? Da li mislis da banke posluju na isti nacin u Hrvatskoj i Austriji? Da li mislis da su problemi koje ima hrvatski i austrijski stedise slicni?

VL
NE
neverane
15:41 17.06.2012.

U trenutku davanja kredita, banke u svom portfelju nisu imale švicarce na osnovu kojih su kasnije dizale rate kredita po tečajnoj razlici.Dakle, ovdje je riječ o perpetuum mobileu , dakle nezamislivoj pojavi koju centralna banka podržava, umjesto da tim derikožama naredi ono što ih i pripada,a to je da vrate nezarađeno onima od kojih su oteli.

VL
Avatar bok
bok
16:22 17.06.2012.

@Boris:Naravno, da je ista stvar i u CZ, SK, H, SLO, A i svugdje. Svatko bi trebao znati da u krizna vremena zlato i valute nekih zemalja (osim CHF tu su primjerice i i NOK i dr.) euro i dollarr ide dolje a one gore. Dakle kredit u CHF je oblik spekulacije. Moze ici ovako ili onako.

VL
BM
Boris Markovic
16:51 17.06.2012.

@bok: Razlike su ogromne. Moji krediti su u britanskim funtama i boli me briga sta je sa CHF, evrom itd. Jos su mi i fiksne kamate sto znaci da su mi garantovane sta god da bude na trzistu. Iz toga proizilazi da unapred znam koliko placam u funtama (koliko platim danas toliko placam i 2022 npr) i to je zacementirano sta god da bude. Ti si ravnoparavan sa mnom onog trenutka kada mozes da uzmes kredit u kunama koji ima fiksnu kamamatu od npr 4% godisnje i znas da ces za 10 godina da platis toliko i toliko u kunama kakava god inflacija da bude i koliko god kuna vredela tada u odnosu na bilo koju valutu na svetu. Kada to mozes da uradis ti i ja imamo iste probleme. Dotle smo ti i ja bog i sesirdzija.

VL
Avatar bok
bok
17:09 17.06.2012.

@Boris:Slazem se s tobom. Samo su CHFovce mislile da ce ostati na mini kamatama sljedecih nekoliko desetljeca. Vrlo naivno. Jos to bude potrajalo nekoliko godina, dok se vrati €

VL
BM
Boris Markovic
17:26 17.06.2012.

@bok: Slazem se sa tvojim poslednjim postom. To je i razlog sto Austrijanci i Hrvati nemaju iste probleme, jer Austrijanci imaju kredite u valuti u kojoj zaradjuju i koja nije vezana nizasta drugo. Zbog toga oni nemaju iste probleme kao i Hrvati i Srbi koji se kuvaju i istom/slicnom loncu. Zbog toga Hrvati imaju interesa da zajedno nastupe sa Srbima, dok sa Austrijancima je to druga prica.

VL
BM
Boris Markovic
17:54 17.06.2012.

@bok: Pod kojim uslovima?

VL
Avatar bok
bok
21:16 17.06.2012.

@boris:Naravno da je nesto manja kamata na CHF. Ali to ti je isto kao kad hoces uloziti novac ba biras izmedu dionca (koje mogu rasti ili pasti + dividendu) ili dobiti ugovorene kamate. Kad se odluci na jednu varijantu nije ok kukati kad se zezne.

VL
BM
Boris Markovic
21:34 17.06.2012.

@bok: Jesi li mogao da uzmes kredit sa kunama, a da nije vezan ni za jednu stranu valutu?

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.