Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Intervju
Povratak na članak

Prebežac: Ovakva Croatia Airlines ne može opstati bez pomoći države

Mogućnost da postane regionalni prijevoznik, da se okrene čarteru, da postane tzv. low cost kompanija...

Komentari 26

UK
Ugo Kajvez
20:42 09.11.2011.

SDP/HDZ bratija će je prodati prije ili kasnije lufthansi/njemcima ........... kao sve ostalo u hrvatskoj ...........

VL
UK
Ugo Kajvez
20:45 09.11.2011.

Da su odgovrnih ponudili jedan postotak nekoj azjskoj tvrtki (azijske aviokompanije se smatraju najboljima na svijetu) bila bi CA puno drukčija i bolja danas .......

VL
DU
Deleted user
20:54 09.11.2011.

Onda neka ne opstane! Ova država je presiromašna da bi dotirala avio-kompanije... A da se malo ispita zbog čega su toliko loši?

VL
ST
Stiver
21:31 09.11.2011.

05.10.2010 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eto zašto kompanije ne može opstati, .............................

VL
DU
Deleted user
00:07 10.11.2011.

Zanimljivo je kako svi ti nasi \"stručnjaci\" uzimaju zdravo za gotovo \"uvjete\" EU. Pa ti su uvjeti uvjetovani POLITIČKI, zbog interesa velikih. Mali se trebaju boriti za SVOJE interese i ne pristajati na ama baš sve uvjete velikih. Nikako ne može i ne smije biti ovako kako stoji u članku: ili ... ili propadate, nema vas. Hrvatska mora postaviti SVOJ uvjet da CA MORA opstati i da se takvoj kompaniji mora dozvoliti da joj drzava pomaze. Druga alternativa bila bi da se Hrvatsku vrati nekako 500 godina u nazad, da joj se dozvoli da bude kolonijalna sila i da harači par stoljeća po zemaljskoj kugli. Tada, ako Hrvatska ne iskoristi te pogodnosti, i ako i dalje ostane ovakva mala i nerazvijene, tek tada bi se mogli prihvatiti OVAKVI UVJETI VELIKIH. Ako mi ne možemo i ne smijemo u EU štititi sebe i svoje interese - onda nam ta EU ne treba. Koje to budale smatraju da je takve uvjete zadao Bog?

VL
PE
peugeot
00:40 10.11.2011.

Umjesto da se CA udruzi sa JAT Airwys, koga, uzgred budi receno, niko nece da kupi pa da naprave jaku avio kompaniju regiona... Biznis je to i ne bi trebao imati apsolutno nikakve veze sa politikom.

VL
OB
-obrisani-
02:59 10.11.2011.

Tuzno, pretuzno... Ispada da nista sto je nase ne vrijedi i ne moze opstati... Gdje su ONI koji su nam 90-te obecavali brda i doline??? Malu Svicarsku... Steta sto nisu bili precizni i rekli za KOGA. Nama rupe, a sir njima.

VL
OB
-obrisani-
03:03 10.11.2011.

peugeot To se vec jednom dogodilo. Samo se onda hrvatska kompanija zvala Trans Adrija. I to je sve bilo jako, jako davno... Znas li ti da je generalni direktor JAT-a bio Miljenko Zrelec ( Hrvat) i da se pregovaralo oo o otvaranju linija za Juznu Ameriku. Samo je falila jos J. Amerika i JAT bi pokrivao cijeli svijet... Ne znam kako oni danas posluju, ali je nama domet kad otvorimo Istanbul... EU-nam previse toga odredjuje. Prvo vidjet ZASTO Croatia ne radi kako treba i tko od toga ima koristi.

VL
AN
ankicascreiber
04:00 10.11.2011.

ovo je istinita prica. Ja sam letjela iz amerike u zagreb. Imala sam ekstra tezinu za koju mi je British Airlines naplatilo 50$ ekstra za let od Los Angelesa do Londona. Onda mi je Croatia Airlines naplatila 200 eura za tu istu torbu od Londona do Zagreba. Oko 7 puta vise za 5 puta kraci put!! Avion London Zagreb bio je polu prazan.

VL
AN
ankicascreiber
04:04 10.11.2011.

ovo je istinita prica. Ja sam letjela iz amerike u zagreb. Imala sam ekstra tezinu za koju mi je British Airlines naplatilo 50$ ekstra za let od Los Angelesa do Londona. Onda mi je Croatia Airlines naplatila 200 eura za tu istu torbu od Londona do Zagreba. Oko 7 puta vise za 5 puta kraci put!!

VL
OB
-obrisani-
05:18 10.11.2011.

ankicascreiber I ovo je istinita prica. Ja sam 80-tih letjela na linije ZGB-BGD-NYC, imala ekstra tezinu, djevojka na ZGB A/P mi se nasmiijesila i rekla...ma budemo to sredili...i nisam nista platila jer je bilo putnika koji su imali znatno manjuju kilazu prtljage od dozvoljenog... Letjela sam sa DC-10 na redovnoj liniji... I tako par puta.

VL
LU
lutomirski
08:30 10.11.2011.

Nevjerujem nista, jos prije par dana hvalili su da su plusu, sad opet nevalja, ja vam kazem to su sve varalice i profiteri, nevjerujem nikakvome podatki sto Croatia Airlines izdaje. Metnu novine mozete letiti Zag-Zürich za 99 Eura, kad dodete da kupite kartu kaze sve se rasprodalo, trebalo bi sudski ustanoviti koliko kareata za 99 Euro su prodali, ja bih se kladijo jednu jedinu....!!!!

VL
LU
lutomirski
08:32 10.11.2011.

Ja vam mogu samo reci, da svi kradu, svi su namjesteni preko veza, a direktor je neznalica.....!!!!!

VL
OB
-obrisani-
09:52 10.11.2011.

nitko od tih velikih stručnjaka ne spominje podatak da croatia ima 3000 zaposlenih i 5 aviona

VL
OB
-obrisani-
10:08 10.11.2011.

želim kupiti 4 povratne karte od londona do zagreba po 120 funta, nazovem croatiju i službenica mi veli da sam te karte moral kupiti prije 6 meseci i samo da mi ne veli da sam lud kaj tak nekaj uopće tražim, nazovem prijateljicu u zagreb koja zna nekog u croatiji i za pol sata imam 4 karte po 120 funta na stolu, eto tak se posluje u croatiji

VL
NJ
Njasa
10:24 10.11.2011.

Hrvatska se globalno nalazi u poziciji kolonije kojoj se kao jedini izbor nude kolonijalni ugovori eksploatacije njenog zračnog prostora, kompanija i luka od strane moćnih susjeda. Zagrebačku su luku i Croatiu tijekom rata zauzeli i opljačkali nestručni plemenski srodnici Bandićaća (Tomislav Leko, Srećko Šimunović), potpomognuti \"prosvijećenim\" fra Jurom Radićem. Čak i kada zanemarimo socijalno-ekonomsku štetu koja iz toga proizlazi (pohlepan i nestručan kadar sklapa nevjerojatno štetne ugovore), obzirom na geostratešku ulogu zračnog prometa, posljedice nesavjesnog upravljanja njime su nesagledive: gubljenje suvereniteta nad zračnim prostorom i zračnim lukama! Kako niti naša vojska više nije nacionalna-odnosno nismo razvili koncept hrvatske narodne obrane, od hercegovačko-vatikanskog terora u službi interesa svjetskih sila, jednostavno nas više nema tko obraniti !

VL
UK
Ugo Kajvez
10:26 10.11.2011.

10.11.2011. u 04:04h ankicascreiber . Imeđu sj. amer. i europe se naplačuje po komadu prtljage a unutar europe i ostatka svijeta po kilaži ....

VL
UK
Ugo Kajvez
10:31 10.11.2011.

10.11.2011. u 10:24h Njasa . To vrijedi i za cijelokupnu politku oko države hrvatske ..............

VL
NJ
Njasa
11:00 10.11.2011.

0.11.2011. u 10:31h Ugo Kajvez je napisao/la: 10.11.2011. u 10:24h Njasa . To vrijedi i za cijelokupnu politku oko države hrvatske .............. ------------------------------------------------------------------------------------- Ugo, Euro zona je financijska platforma namijenjena kolonizaciji - od Rusa napuštenih - istočnih prostora Europe od strane tradicionalnih EU sila. Radi se o umjetnoj tvorevini koja će se sama po sebi razgraditi do 2020., kada novoosvojeni nacionalni prostori budu podijeljini regionalizacijom i priključeni nacionalnim prostorima zainteresiranih EU kolonizatora... ukoliko se netko, već 2012.-ili je prekasno, ne drzne poremetiti taj zacrtani program...

VL
DU
Deleted user
15:12 10.11.2011.

ankicascreiber - ne pričaj svašta. Da nisi kombinirala (tko zna što i zašto - da iskoristiš milje? naivno misleći da ćeš proći jeftinije), mogla si cijelu tu relaciju \"pokriti\" jednom avio kartom. Kada se na poćetku putovanja jednom uplati za višak prtljege - to je to! Možda si radila prekid u putovanju u Londonu (stopover)? Treba reći cijelul istinu a ne pola prešutjeti, tendenciozno. Inače, ne samo CA da treba raditi transparentno, nego i svi drugi i sve drugo u Hrvatskoj loše je radi LOŠIH ZAKONA zbog kojih i koji omogućuju malverzacije, kriminal,nerad, nepotizam ...

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.