Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 24
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Posao stoljeća: Hrvatski konzorcij ostaje u poslu gradnje autoceste u Crnoj Gori
Povratak na članak

Jure Radić: Kosor je poslala pismo podrške crnogorskom premijeru

Hrvatski konzorcij koji predvodi splitski Konstruktor dostavio je danas dodatna pisana jamstva koja zadovoljavaju uvjete natječaja i omogućavaju sklapanje financijskih ugovora za izgradnju autoceste Bar-Boljare.

Komentari 88

OB
-obrisani-
15:37 09.02.2010.

lakše gospar, to je već u tijeku, brzo će autocesta do Dubrovnika, ovo je dobro jer nitko valjda nije lud da radi badava, nešto će se i zaraditi? ali što mene najviše veseli jest da će sada jure otvoriti novaa radna mjesta za gastarbeitere zlovence, kod njih više nema posla, radit će oni za 500€ smještaj u baraci i kuhani krumpir tri puta dnevno, može ponekad i po polovicu kranjske....

VL
Avatar Point_of_view
Point_of_view
15:44 09.02.2010.

@Venlo, Crna Gora je imala srece. Drugi ponudjac je za milijardu € skuplji. A bilo bi vjerojatno ovako: Izraelci dobiju posao, Konstruktor gradi a Crna Gora placa milijardu € vise. Dali je Konstruktor dobro kalkulirao svoju ponudu? Vidjecemo!

VL
MM
Mladen Miletić
16:09 09.02.2010.

Tko je dao jamstva i kolika su, Žderić nam nije mogao otkriti rekavši kako je dogovor da se s tim podacima zasad ne izlazi u javnost. Kosor , Mesiä i Anader ? ili ? Odmah tamo poslati USKOK a nee kad bude pre kasno , i to prvo se zatvore menađeri i onda se koju godinu istraživa i špekulira tako postupiti kao sa međimurcima... Šta se čeka ?

VL
Avatar comparator
comparator
16:10 09.02.2010.

Jamstva je dala Podravka i Mol

VL
DU
Deleted user
16:10 09.02.2010.

Venlo Mozda nisi primijetio,ne vozimo bas dobre limuzine,prije terence radi stanja nasih cesta.Neka se gradi Crna Gora s njom ionako nismo bili u ratu.

VL
OB
-obrisani-
16:11 09.02.2010.

i ovo je jedinstven primjer u povijesti da jedan grad tako radi protiv svojih interesa mesić je prvi postavio pitanje da se pelješki most ne treba raditi, i bio je najveći protivnik da se pelješki most radi za zahvalu, što im je ukrao most, dubrovčani ga proglašavaju svojim počasnim građaninom pa radite i dalje protiv sebe, tko vam kriv

VL
OB
-obrisani-
16:21 09.02.2010.

gospar, ja sam iz zadra i bio sam za izgradnju pelješkog mosta sjećam se da je mesić i sdp napadao sanadera da prekine izgradnju mosta a to je bio zločin prema dubrovniku da se prekine izgradnja mosta kalmeta bi radio, podršku nas iz drugih krajeva dalmacije imate to vam je zaustavio mesić i sdp uz podršku onih sa sjevera i to je sramota

VL
KO
kompa
16:23 09.02.2010.

napokon jedna dobra i ohrabrujuca vijest, uopće nije bitno ko je dao jamstva,ako propadne posao znat će se , prilika nasoj firmi i nasim ljudima da dobiju posao u kojem su strucni i da zarade nesto novca, nadam se istom uspjehu (gdje IGH vec radi) i u Bosni na dionici 5C

VL
KO
kompa
16:28 09.02.2010.

i u svakom slucaju treba graditi peljeski most,pa ako treba i koncesijom dubrovnik to treba i zasluzuje

VL
OB
-obrisani-
16:31 09.02.2010.

i pelješki most i auto-cestu treba izgraditi što sjevernjaci misle, da treba samo njima živjeti uostalom, cijela obala je devizna zlatna koka ove države

VL
DU
Deleted user
16:41 09.02.2010.

Opet ponavljam,ako se za sada ne moze graditi most,zasto ne uvedemo tri trajekta non-stop.S tim bi premostili dvije obale i Hrvatsku bi spojili u jednu cijelinu bez dodira s Neumom.?????? Zar trebamo otkrivati toplu vodu??????? Tri manja polovna trajekta ne bi toliko kostala.Gosti ne bi trebali dva puta ulaziti u Hrvatsku,na putu za Dubrovnik.

VL
OB
-obrisani-
16:45 09.02.2010.

gospar, natjerajte vlahušića da ide kod kosorice, doduše, čudim se da to šuica nije mogla isposlovati, ipak je bila hdz-ovka čini mi se da ona nije baš puno pizala kod sanadera a to s trajektima je logično rješenje do izgradnje mosta

VL
SA
Santiago
16:45 09.02.2010.

Ovo je veliki dobitak za naše gospodarstvo jer ovo je jedan od najvećih poslova koje smo dobili u zadnje vrijeme.Druge tvrtke bi se mogle ugledati na Konstruktor kako mogu biti konkurentne na stranom tržištu.

VL
OB
-obrisani-
16:48 09.02.2010.

nije sporno da dubrovnik zaradi i za auto-cestu i za pelješki most i za transformatore pa to valjda i budala kuži

VL
OB
-obrisani-
16:56 09.02.2010.

i kome bi to trebalo biti sporno da dubrovnik treba što prije izvući iz prometne izolacije ovako je izoliran, a ne nalazi se u prijateljskom okruženju sa markovog trga i iz zagreba se to baš ne vidi, ili se napadalo one koji su to vidjeli, sanadera i kalmetu

VL
OB
-obrisani-
16:58 09.02.2010.

a ne razumijem zašto ljudi napadaju juru radića ja se njemu divim ili se kod nas može sve oprostiti, ali uspjeh nikada

VL
PO
power123
22:15 09.02.2010.

Ipaki nisu ostali bez posla stoljeca!

VL
OB
-obrisani-
22:16 09.02.2010.

Svaka čast, ovaj projekt je jako važan za naše gospodarstvo, pogotovo u ovako teško vrijeme.

VL
OB
-obrisani-
23:32 09.02.2010.

Poslije ove podrske, da je kojim slucajem ziv, Pukanic bi sada pisao kako je i Kosorica dio duhanske mafije ! A mozda to spomene onaj debil od Jelinica koji stalno trabunja da ce se Djukanovicu suditi u Italiji, a prijerije mjesec dana Berlusconi bio u sluzbenoj posjeti Crnoj Gori, a prije tjedan dana Djukanovic u Italiji !

VL
OB
-obrisani-
15:36 09.02.2010.

Posao je vrijedan 2,77 milijardi kuna !? Meni se čini da če tu dosta asfalta završiti u magli i da če jedan dio avtoputa Bar-Beograd biti makadam..

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.