Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 184
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
DIGITAL U SLUŽBI MARKETINGA

Digitalna transformacija je nužnost bez koje nema marketinga koji je ukorak s vremenom

konferencija Digital u službi marketinga
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
1/6
30.12.2019.
u 09:06

Na konferenciji su održana tri panela posvećena transformaciji medija, budućnosti oglašavanja i digitalizaciji marketinga

Na samom početku konferencije Digital u službi marketinga okupljenima se obratio Dario Markas, glavni urednik online izdanja Večernjeg lista, a pozdravni govor održao je i Marijan Palić, marketing manager u Agency04 i autor knjige Atomski marketing.

Tema prvog panela konferencije bila je posvećena transformaciji medija. Na panelu su sudjelovali glavni urednik online izdanja Večernjeg lista Dario Markas, community manager Večernjeg lista Barbara Toma i voditelj promocije Večernjeg lista Dražen Novak, a raspravu je moderirala Romana Vukadin. Internetizacija medija dovela je do promjena očekivanja i ponašanja čitatelja i rezultirala velikim odmakom od tradicionalnog oglašavanja. Razgovaralo se metodama mjerljivosti sadržaja, ali i o tome koliko je GDPR utjecao na strategije oglašavanja i marketing u cjelini.

Na drugom panelu glavna tema bila je budućnost oglašavanja, a sudjelovali su digital marketing direktor tvrtke Ascanius Media Vedran Petranović, savjetnik Real Grupe za digitalne medije Petar Pavić i direktor za digitalne medije u Mediapolisu Darko Bakarić, a moderator panela bio je Zoran Lončar iz Večernjeg lista. Ključ kvalitetnog marketinga je u njegovoj kreativnoj snazi i vidljivosti, pa kreativne agencije predstavljaju glavnu kariku kako bi brendovi došli do inovativnih ideja, a glavni zadatak je formiranje kampanje koja će stvoriti emocionalni odnos između brenda i potencijalnog kupca.

„Pohvalio bih moderatora Zorana Lončara koji je postavio neka odlična pitanja i relevantne teme pa je cijeli panel imao glavu i rep i drago mi je što sam imao priliku sudjelovati. Što se tiče cjelokupne konferencije, drago mi je bilo vidjeti u publici puno mladih ljudi koji su bili zainteresirani i postavljali kvalitetna pitanja. Dobro je što smo dobili još jednu konferenciju u kojoj su sudjelovali stručnjaci za digital i marketing, predstavnici medija i marketinških agencija“, istaknuo je digital marketing direktor tvrtke Ascanius Media Vedran Petranović.

Glavno obilježje današnjeg marketinga je mnoštvo medija i novih kanala za oglašavanje pa je jedno od glavnih tema kako koordinirati i optimizirati kampanje za svakog pojedinog klijenta kako bi ostvarili za najbolje performanse. Pričalo se i o prednostima i nedostacima programmatic metodi zakupa medija koja je dovela do automatizacije, a bazira se na stvarnim podacima pa je taj princip omogućio mnogo efikasnije kampanje i preciznije targetiranje ciljne skupine, na postavlja pred brendove nove zahtjeve u pogledu inovativnosti kampanja kako bi brendovi ostali konkurentni i vidljiviji.

Izrazito veliku važnost ima i transparentnost i sigurnost brenda, jer je za kompanije izrazito važno da održati povjerenje kupaca u brend, pa tijekom planiranja kampanje treba voditi računa o tome gdje će plasirati oglase. Digitalno oglašavanje donijelo je i preciznost u mjerljivosti kampanja i mogućnost prikazivanja vrijednosti oglašavanja u odnosu na investiciju. No kako se strategije konstantno mijenjaju, za očekivati je da će se mijenjati i metode mjerenja učinkovitosti. Veliku promjenu u načinu na koji se kompanije predstavljaju na tržištu i potencijalnim kupcima donijele su društvene mreže i dovele do toga da brendovi komuniciraju izravnije nego ikada prije.

Na trećem i posljednjem panelu konferencije fokus je bio na digitalizaciji marketinga. Na panelu su sudjelovali direktorica marketinga i komunikacija, SAP d.o.o. Mirjana Badurina Čanak i stručnjakinja za digitalni marketing i društvene mreže iz A1 Hrvatska Dubravka Srkulj, dok je u ulozi moderatora bio Marijan Palić. Raspravljalo se u neophodnosti digitalne transformacije marketinga i o metodama razvoja marketinških strategija koje iskorištavaju poslovnu inteligenciju, predviđanje, digitalnu komunikaciju. Nadalje, tema je bila i kako inovativno i učinkovito upravljati prometom, o stvarnoj distribuciji višenamjenskih kanala te hoće li personalizacija biti ključan korak u stvaranju dugotrajnih odnosa s klijentima.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije