Na stražnjim staklima automobila često se mogu primijetiti mrlje koje su posebno vidljive kroz polarizirane naočale.. Te se mrlje na engleskom nazivaju quench marks, a kod nas nemaju ustaljeni prijevod, iako bi se mogli opisati kao "tragovi gašenja". One nastaju zbog načina na koji se svjetlost lomi kroz staklo, ali i zbog same strukture stakla, prenosi HAK Revija. Naime, stražnji prozori automobila najčešće su izrađeni od kaljenog stakla koje se, tijekom proizvodnje, zagrijava na visoke temperature i zatim brzo hladi kako bi postalo čvršće.
Prema objašnjenju proizvođača Pilkington North America, mlaznice koje hlade staklo ne rade to ravnomjerno, što uzrokuje razlike u gustoći materijala i posljedično – neujednačeno odbijanje svjetla. Zato nastaju vidljivi tragovi, osobito pod kutom gledanja kroz polarizirane leće. Iako djeluju čudno, takve su mrlje uobičajena i bezopasna posljedica procesa kaljenja.
Zbog toga su neki proizvođači automobila, poput General Motorsa, objavili službene napomene u kojima navode da se tragovi kaljenja mogu pojaviti na stražnjim i bočnim staklima vozila, posebno pod jakim suncem i kroz sunčane naočale. Za razliku od stražnjih prozora, vjetrobranska stakla nemaju ove tragove jer se izrađuju od laminiranog stakla koje uključuje sloj polivinila između dva sloja stakla i koristi drugačiji postupak obrade.