U Hrvatskoj je od početka godine prodano 14.965 novih automobila – za 240 primjeraka manje nego u istom razdoblju lani, kazuju podaci Promocije plus. Škoda je i dalje najprodavanija marka automobila u našoj zemlji. U prva tri mjeseca ukupno ih je prodano 1974, od toga samo u ožujku 792. Na drugom je mjestu njemačka marka iz iste grupacije, Volkswagen, koji je zabilježio prodaju 1640 automobila od početka godine, odnosno 651 samo u ožujku.
U najjaču trojku ušao je još Renault s 1331 autom prodanim od početka godine. Gledamo li samo ožujak, to je ujedno najbolji pojedinačni rezultat, Renaultova 903 prodana automobila. Na četvrtom mjestu utaborio se Suzuki s ove godine prodanih 1280 automobila. Slijedi Dacia s 1044 vozila, a u hrvatskih top 10 marki još su Toyota, Kia, Opel, Hyundai i Audi. Geely je najviše rangirani kineski proizvođač. Sa 195 ovogodišnjih primjeraka na 20. je mjestu. Idući "kinez" na kojega tu nailazimo sa 73 prodana primjerka je Forthing, u stopu ga sa 71 automobilom prati MG. Link & Co bilježi 33 novoregistrirana auta. Zanimljivo, kineska marka BYD registrirala je deset automobila, što ukazuje da su pripreme za otvaranje zastupništva te kompanije u Hrvatskoj u punom jeku. BYD je najveći kineski proizvođač automobila. Lani je proizveo više električnih automobila nego Tesla, čak 1,78 milijuna.
Koje smo konkretno modele kupovali ove godine? Na vrhu ljestvice i dalje je Škoda Octavia, za koju se ove godine odlučio 791 vozač. Na drugo mjesto izbila je Suzuki Vitara sa 710 primjeraka. Treći je Volkswagen T-Cross sa 691 autom novoregistriranim u prva tri mjeseca 2025. U hrvatskih top 10 još su Renault Clio, Dacia Duster, Renault Captur, Opel Corsa, Škoda Kodiaq, Suzuki SX4 i Dacia Sandero. Po pitanju motorizacije, i dalje vladaju benzinci. Od svih auta novoregistriranih ove godine, njih 44,2% su benzinci. Jako su im blizu hibridi s udjelom od 39,4%, no tu prevladavaju blagi hibridi, koji se opet većinom temelje na benzinskim motorima. Električnih automobila pristiglo je samo 1,5 posto, 223 primjerka.