Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 82
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Popularan model

U osam godina u Europi prodano milijun automobila koji je za Toyotu na Starom kontinentu postao "game changer"

Foto: Toyota
1/6
23.12.2024.
u 15:57

"Nema više dosadnih auta", tako je šef Toyote Akio Toyoda 2016. najavio C-HR. I zaista, svi su se začudili njegovom odvažnom dizajnu, budući da je do tada Toyota bila poznata po konzervativnijem pristupu u dizajnu svojih automobila

Milijun prodanih primjeraka Toyote C-HR u Europi u osam godina najbolji je dokaz da je japanska marka sa svojim kompaktnim crossoverom pogodila u sridu.
Lansirana 2016., Toyota C-HR je model prekretnice za Toyotu, koji dovodi marku do nove stilski osviještene publike zahvaljujući svom nekonvencionalnom dizajnu, zabavnom karakteru u vožnji i vrhunskoj kvaliteti. Postavio je novo mjerilo stila u europskom C-SUV segmentu svojim odvažnim dizajnom oštrih rubova koji podsjeća na dinamične linije sportskog kupea.
"Nema više dosadnih auta", tako je šef Toyote Akio Toyoda najavio C-HR. I zaista, svi su se začudili njegovom odvažnom dizajnu, budući da je do tada Toyota bila poznata po konzervativnijem pristupu u dizajnu svojih automobila.
Njegov prepoznatljivi izgled pomogao je u pozitivnoj transformaciji percepcije Toyote u Europi, donoseći snažan emocionalni poticaj marki. Kupci su pozitivno reagirali, pri čemu je više od polovice navelo stil automobila kao glavni razlog za kupnju, što je pridonijelo tome da Toyota C-HR po prvi put postane Toyotin model s najboljim rezultatima u privlačenju novih kupaca marki.

Foto: Toyota


Jačajući svoju povezanost s europskim kupcima, druga generacija Toyote C-HR koja je stigla na tržište krajem prošle godine koristi prednosti koje su prilagođene europskom tržištu poput dizajna, inženjeringa i proizvodnje koje su osmislili Toyotini inženjerimi i dizajneri u tehničkom centru u belgijskom Zaventemu u blizini Bruxellesa, iskorištavajući inovativna dostignuća, uključujući podatke vozača u stvarnom vremenu u cijeloj Europi.

Foto: Toyota


S drugom generacijom stigao je i po prvi put plug-in sustav u C-HR-u. Plug-in Hybrid 220 s dometom na struju koji odgovara potrebama i navikama suvremenih europskih kupaca. Omogućuje laganu, glatku vožnju pravog električnog vozila s dometom do 66 km (WLTP kombinirano). U skladu sa svojim lokalnim fokusom – i kao Toyotina prva – PHEV baterije se proizvode u Europi, u Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT), tvornici Sakarya koja ove godine slavi svoju 30. godišnjicu.


Osim PHEV verzije, C-HR je dostupan i uz tri hirbidne benzinsko-električne inačice koje se temelje na 5. generaciji Toyotine hibridne tehnologije. Hybrid 140 temelji se na 1,8-litrenom benzinskom motoru, dok uz 2-litreni benzinac dolaze Hybrid 200 i Hybrid 200 AWD-i. Početna cijena Toyote C-HR u Hrvatskoj iznosi 32.285 eura.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata