Osjećaji koje korisnici izražavaju na Facebooku su zarazne, to jest mogu utjecati na osjećaje drugih, pokazalo je istraživanje Sveučilišta u Kaliforniji, Yalea i Facebooka, a prenosi Wall Street Journal. Istraživanje je obuhvatilo više od 100 milijuna ljudi u SAD-u i milijardu poruka koje su poslali. Riječ je o jednom od najvećih javnih istraživanja Facebooka dosad.
Kako bi se zaštitila privatnost podaci su bili anonimni, a istraživači su koristi automatizirani sustav analize teksta kako ne bi vidjeli sadržaj poruka.
Istraživači su utvrdili da kišovit dana izravno utječe na emocionalni ton korisnikovih postova. Učinak je malen, ali značajan - broj negativnih postova povećao se 1,16 posto, a pozitivnih smanjio 1,19 posto. To je pak utjecalo na Facebook-statuse jednog ili dvoje prijatelja u drugim gradovima gdje nije padala kiša. Svaki dodatni pozitivni post rezultirao je s 1,75 pozitivnih postova, a negativni s 1,29 negativnih postova među korisnikovim prijateljima.
>> Kako se snaći u gomili objava na Facebooku
>> Zbog komentara na Facebooku kažnjen sa 104 eura!