Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 58
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Na testu

Novi VW ID.3 prostran je i štedljiv, uz bolju multimediju

Foto: Mladen Milčić
1/9
06.03.2024.
u 10:08

Najmanji VW ID model osvježen je manjim estetskim izmjenama, boljim materijalima te bržim i stabilnijim softverom

Tri i pol godine nakon premijere Volkswagen je redizajnirao svoj najmanji električni model ID.3. Već na prvu vidi se da to nije radikalno osvježenje, no Nijemci su njime poboljšali sve bitne stvari. Najveća promjena vidljiva je sprijeda. Prednji branik više nema neobične crne saćaste fragmente, a u kutevima su sada aerodinamični otvori za bolje strujanje zraka.

 



Vizualno, ni u unutrašnjosti nema velikih promjena, no ipak se poboljšanja osjete na dodir. Plastika je sada mekša, ugodnija na dodir, dok je u standardnoj opremi sada 12-inčni (30,5 cm) središnji zaslon osjetljiv na dodir. No, ono što je možda najbitnije jest da novi ID.3 dolazi uz najnoviju generaciju software-a, čime su se poboljšale performanse sustava. Multimedijski sustav je brži i pregledniji, koristi se fluidno i bez zastajkivanja, što je u digitaliziranom automobilu iznimno važno.

 

 

Instrumentna ploča je i dalje dijagonale 5,3-inča, donosi samo najosnovnije informacije te je pregledna i lagana za korištenje. U sklopu nje se i dalje nalazi polugica mjenjača, što je praktično rješenje. Zadržane su i samo dvije tipke za otvaranje sva četiri prozora, na što se teže priviknuti jer takvo rješenje ne koristi mnogo proizvođača.

 


Prostranost modela ID.3 jedan je od njegovih aduta, jer zaista za auto dugačak 426 cm pruža mnogo mjesta u kabini. Tajna je u međuosovinskom razmaku od čak 277 cm, a i prtljažnik od 385 litara je izdašan, pa se ID.3 može smatrati obiteljskim automobilom.
Pogonski sklop se nije mijenjao. U testnom modelu isprobali smo elektromotor sa 204 KS i 310 Nm okretnog momenta.

 


Živahno pokreće 1800 kilograma mase automobila, do stotke stiže za 7,3 sekunde, a maksimalna brzina mu je ograničena na 180 km/h. Dolazi uz bateriju neto kapaciteta 58 kWh. Potrošnja nam se u zimsko vrijeme kretala oko 16,5 kWh što je doseg od oko 350 km. Prema WLTP-u domet mu je 429 km. Početna cijena ID.3 Pro 58 jest 41.516 eura, što uz poticaj od 9000 eura može biti 32.516 eura.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije