Njemački prljavi dizelaši za istok Europe?
Njemački vlasnici koji se odluče riješiti dizelaša trebali bi dobiti i do 10.000 eura tzv. ekološke premije
Komentari 42
Zemlja je jedan planet i ima jednu, svoju atmosferu. Uklanjanje dizelaša sa njemačkih cesta ne rješava problem zagađenosti, ako će se isti ti dizelaši samo plasirati izvan Njemačke. I dalje će zagađivati atmosferu.
Dajte vi samo meni taj prljavi dizelaš: Nešto najprljavije poput, mercedesa, BMW-a, pasata, audija i da dalje ne nabrajam...Može biti star čak pet godina...
Nema ovo veze sa ekologijom nego sa poticanjem prodaje novih auta. Euro 4 norma je rigorozna, a euro 6 je pretjerivanje ako jednu i drugu uspordimo sa euro 1 i 2. Da ne stavljam podatke ima sve na Wikipediji. Samoo se bojim da naši političari ne kopiraju njemačke zakone i opet udare po građanima kao i uvijek.
Dakle ti kako mi nazivamo prljavi dizelasi su za neke od nas misterij, ja vozim po tima prljavog diuelasa BMW a iz 2012 godine koji si ti koji ovo pisu ne mogu priustiti a u toj nekoj ekoloskoj klasifikacini je Euro 5 koju dobar dio vozila nema, a opet Hrvatska ne proizvodi niti bicikl jer i to uvozimo, pa pametnom dosta, ja cu i dalje na prljave Njemce.
Pišu se gluposti bez ikakvih argumenata . Na zapadu se godinama daju premije za zamjenu staro za novo a Njemačka još nije donijela nikakvu novu odluku o daljnjoj proizvodnji automobila na dizel ni benzin . Dakle ne brojajte ako neznatne
Europa ne samo Njemačka ionako izvoze u istočnu Europu lošije proizvode. Od hrane do ostalih proizvoda a vi ste sada zbrinuti zbog auta na dizel dok šutite o tome koji nam krš prodaju.
Gledam mog susjeda sa golfom dizelašem kramom starom preko 10 godina. Kako stisne gas,tako mu gusti dim izlazi iz auspuha kao iz tvorničkog dimnjaka. Kad voziš iza njega moraš zatvoriti prozore da se ne ugušiš,ali tehnički prolazi bez problema.
Najveselise od svega u toj prici je...da novi EURO 6 motori ni po cemu nisu bolji od starih EURO 4!
još jedna glupost tzv. eko pokreta i stranaka zelenih.... dizelaši štetni za okoliš? da jesu... a benzinci kao nisu? više se zagađuje atmosfera rafinacijom benzina nego dizela. dizel motori troše duplo manje nego benzinci. to je izgleda još jedna u nizu gluposti kao npr da vožnja skutera i motora manje zagađuje zrak od automobila.
Eh, zanimljiva priča za naivne... odjednom dizelaši "prljavi", do jučer najčišći motori, odjedom preokret... da, da... a nitko ne pita kako se prave elektro motori, valjda čudom nekim, a čekam kada se uvede katalizator da se ugura u rit krava, jer ne znam da li itko zna koliko jedan auto mora voziti da napravi metana i raznih plinova pusti u atmosferu da se približi jednoj kravi kad šprajkne... ali da sad je NOx tu i tako te priče za omladinu....
Prvo kaj na autu napravim je da skinem katalizator i stavim neki lonac koji budi susjede u ulici kad god prolazim. Nema kod mene ekologije.
Koja je stvarna namjera ovoga? Dieselaši troše puno manje goriva od benzinaca, imaju veći domet sa jednim tankom i mogu ići na BIO diesel!! Koje su to nove fore sada?
to onda znaci da "istok" iako u EU niej problem EU i zagadjivanja? koja je ovo sprdacina od eu....samo na svoej ghuzuice misle i uvijek na racun drugih. DOSTAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
uglavnom politika zelenih i napad na dizel bez razloga. dizel je još uvijek optimalan motor, pogotovo za velike aute. da je dizel, ali isto tako i benzinac ispuštao više štetnih plinova, je istina, ali je većinom bilo u zakonskim okvirima. CO2 jer štetniji za okoliš, NOx za zdravlje. benzinac ima veću emisiju CO2 plinova dok dizel nešto veću NOxa. ali NOx kod dizela je već ustvari riješen problem. da bi se smanjila ča₫a kod benzinca, mora mu se optimirati sagorijevanje, šta znači nešto veću potrošnju i još više CO2. i još sretniji za okolinu od dizela. ljudi misle da je e-auto čist, ali nažalost nije istina, jer većina struje koju troši je isto proizvedena zagađujući okolinu. o bateriji njenoj produkciji, tu još nismo ni pričali, kao ni životnom vijeku. javno je da će ići i da ide u tom smjeru, ali to još traje.
Njemački vlasnici ... bi dobiti i do 10.000 eura __ I to ce sve da im plate kupci novih vw-auta a ne baba roga.
ovo se zove državno subvencioniranje u celofanu.kada bi hrvatska pokušala slično s poljoprivredom,brodogradnjom e to je već zadiranje u zdravo tržišno natjecanje.
Ma sad Njemci lupaju isto kao i naši političari jel sada su izbori u Njemačkoj
Ovako ce zavrsiti jedna od najvecih prevara potrosaca u povijesti. Kada EU ne bi bila njemacka kolonija, onda bi svaki prevareni vlasnik trebao dobiti natrag svoj novac, a automobil im ostaviti na parkiralistu. Bas kao u USA. Tamo kupac mozee vratiti automobil i dobiti natrag svoj novac, a u Europi mu ugradjuju neki software za 150 eura koji u konacnici reducira stetne plinove za 6%!! Ugradnja efikasnog hardwera kosta oko 2000 eura i njemackoj industriji ne pada na kraj pameti platiti taj trosak. Mnogo jednostavnije je to prebaciti na porezne obveznike. Ovako oni prvo varaju, onda mi vracamo skupo placene automobile kako bi dobili premiju od nekih 10% novca iz proracuna za kupnju istog smeca iz vlastitog dzepa.
pa naravno, za par godina biti ce svi elektro-ili benzin-elektro-hibridi... Svako 5. radno mjesto u njemackoj ovisi o autoindustriji. Nece trebati vise getriebe, auspuh, tank itd.... dakle skoro ni automehanicara . vremena se mjenjaju. Moglo bi to ostetiti jako njemacko gospodarstvo
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa najjača je autoindustrija je Njemačka. BMW,Mercedes,Opel,Audi,Volkswagen,Audi.....Treba se riješiti auta sa lagera pa je ovo najjednostavniji način. I opet tu država profitira i rješava se starih auta,auto industrija raste,BDP raste i svi sretni. Jedino Hrvatska ima glupe zakone da nana nove aute imaš silu poreza a što stariji auto to manje nameta. Našim političarima pamet nije jača strana. Kao i porez na nekretnine ako imaš kuću sa fasadom uređenu i ostalo plaćaš veći porez, umjesto da se stimulira za održavane objekte manji porez pa da se što više toga napravi. Kod nas sve obrnuto, čak i kad ugradiš plin u auto plaćaš skuplju registraciju. Zato i je vozni park katastrofa,još su mala primanja a pak uzmeš da na novije auto moraš platiti dodatni porez normalno da se isplati uzimati ove 10 godina starije aute i više, bar ne plaćaš porez na njih.