VIDEO Jeftiniji od EU vozila: Dva nova kineska automobila stigla u Hrvatsku
Oba noviteta planiraju se probiti dobrom vrijednošću za uloženi novac. Forthing je raskošan i snažan, srednje velik benzinski SUV po cijeni od 29.990 eura. Seres 5 luksuzan je sportski SUV na struju s obiljem naprednih sustava
Komentari 39
Ono...kupio sam novi auto! -Koji? -Seres! -Sereš? -Ne, stvarno sam ga kupio... To je vječni auto, jednom kad ga kupiš više ga ne možeš prodati.
"Seres 5 luksuzan je sportski SUV" Zasto im nisu rekli sto ovo kod nas znači 😎😎😎😎
30tisuća Eura za Kineza? Tko voli, nek’ izvoli.
Kineske aute se nesmije kupovati iz nekoliko razloga, da ne ulazim u sve, jedan od razloga je i kvaliteta. Eu treba kupovati vlastite proizvode da ostane novac i radna mjesta u Eu.
Čušpajz dizajna nekoliko europskih modela. Prva asocijacija na stražnji dio Peugeot 208.
Još jedna sereš kanta,skoro pa badava.Tako novinarka opisuje čajna automobil.Gomila kW,a ograničenje 50do 120km,ceste japanske rupajama, osim prema moru.Za sada je dobar i Clio 1.5dci sa 4 litre potrošnje od točke A do B.
Kad ubace 1.9 tdi motor u kineza - kupujem!
Kupujem naše HR...EU.. jedino tako novci ostaju tu za naše place!
Ja ću kupiti Sereš....kad bude rabljenih posr...
još malo poznate kineske vrhunske kvalitete... za skupe pare
Danas su Europski auti toliko skupi da ih nije moguće prodati izvan EU-a, a i za građane EU-a trebaju subvencije da bi ih si priuštili. Nevjerojatno je koliko su štetni ta birokracija i zelena religija, taj spoj je devastirajući... U takvom okruženju Kineski auti će prevladati bez obzira na maksimalne carine i trošarine. Imali smo već sličnu stvar, kada su najprodavaniji auti postale jeftinije i starije verzije zapadnih automobila (npr. Dacia ili npr. Peugeot 301)... EU već duže vrijeme ne ide u dobrom smjeru, ne samo da je nema u novim tehnologijama, već gubi značaj i u granama gdje je bila prva na svijetu. Autoindustrija je samo jedna od tih grana...
Kineska vlada subvencionira te aute.
Pomagati komunjare nije pametno
Kada bude dijelova za te aute na svakom kiosku onda možda.
Dok se ne povuku iz Tibeta izbjegavam hranu i stvari iz kine a kante na kotačima definitivno!
Odvratni su ovi preveliki tableti.
To neće u moju garažu prije 2035. godine do tada će se tržište kineskih auta profilirati kod nas. Gledajući malo kinesku ponudu vozila ovo mi se čini zadovoljavajuće Zotye Multiplan.
onako kako je AP-ova dobra frendica usrula uništila Eu industriju u 3 godine ovi kinezi su razrjeđena kamilica ...
Kad će netko ponuditi auto za 8 tisuća eura? To je naime realan iznos koji prosječan Hrvat može izdvojiti za auto. Napravite opet Yugo ili slično, stavite unutra mali trocilindraš, neka troši 4L benzina, vidjeti ćete koliko će ljudi kupovati.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dvosjekli -trosjekli mač. Inače auto treba biti prijevozno sredstvo od točke A do B. Ali ono je u stvari prestiži objekt, kupuje se i zbog ugleda. Njemačka vozila po kvaliteti nisu više bolja od kineskih. Još Njemci bahato nastupaju jer znaju da ih se cijeni zbok nekadašnje kvalitete. Digli su u zadnje 3 godine cijene i za 50% ne samo za automobile nego i u maloprodaji. Dok oni Hrvate kritiziraju jer žele jeftin godišnji na naš račun. Naprimjer koreanska i japanska su vozila dosta kvalitetnija od njemačkih. Ali naravno tko kupuje kinesko taj ne zna što će dobiti. Koliko dugo traju popravci, koliko se vozač kineskog automobila elektronski špiunira, koliko traje dostava dijelova, koliko će trajati uopće marka ako naprimjer kao kod Huawai dođe do nekih sankcija. Ali kinesko auto ima najniži prestiž a to je vjerojatno glavni razlog da si ljudi kupuju skupe automobile. Znam i one koji kupuju dodatnu kožnu opremu za 3-4 tisuće Eur samo da bi se pohvalili i za to dižu kredite ...pa se tuže na vlast... A doma, gdje u stvari najviše borave imaju najjeftiniji stari namještaj. Kada se dobro razmisli i 30.000 je daleko preskupo za vozilo kojim samo želiš od A do B.