Istražili smo cijene vinjeta i cestarina u Europi
Sve ljetne turističke destinacije uz Hrvatsku nemaju vinjete već naplatu autocesta vrše prema dionicama jer im se više isplati
Komentari 48
pa dajte nama mogućnost da kupimo barem godišnje povoljnije, zar nas morate pljačkati baš u svemu, od cijene auta, prako osiguranja, tehničkog do kojekakvih cestarina??????
"...nijedna europska turistička destinacija vinjete još nije uvela." Na žalost autora članka, jedna od najvećih europskih turističkih destinacija, AUSTRIJA, koja ima turistički prihod nekoliko puta veći od RH, vinjete ima već dvadesetak godina. I odlično funkcionira - nema gužvi na naplatnim kućicama, nema plaćanja blagajnika na mnogobrojnim naplatnim postajama, domaći vozači kupuju naravno godišnje vinjete i voze se vrlo, VRLO jeftino - puno jeftinije od bijednog popusta ENC naplate.
dosta je usporediti koliko ubire Slovenija od vinjeta. Koliko sam citao vise ubiro nego Hrvatska, a domaci ljudi mogu lijepo putovati i ne trebaju razmisljati o alternativnim putevima. A
gospodo,Talijanske cestarine daleko jeftinije nego nase cestarine,nemojte laga ti narodu,jer mi koji putujemo mnogi niz godina po europi,mozemo sa sigurnoscu tvrditi,da su mnoge europske auto-cestarine jeftinije nego sto u ovom clanku pise.
Njemacka ipak nece uvesti vinjete 1.1.16, odgodili su....
Imamo Europu bez granica ali zato imamo Europu s naplatnim kucicama.
Isplati li se ovakav nacin ili ne, pitanje je sada, no, problem je sto je previse zaposlenih (ne sljakera, vec izmisljenih budjovanskih, partijsko-rodijackih radnih mjesta) i dignuti su preskupi krediti. Drzava ne zeli to srediti, jer bi morali placati ogromne otpremnine onima koje su sami pozaposljavali, pa pokusavaju to uvaliti nekome sa strane.
Slovenija pljacka strance. Austrija mnogo ne zaostaje jer placas i vinjetu i tunele ( Tauern , Karavanken , i dva na potezu Graz - Linz. )
bolje da se povede pitanje ispravne naplate,,ispravnosti rada uredjaja EMC,,,,,,,,,,zadnji puta sam platio i kaznu plus,,duplo od najduze relacije,,,,,,,,,,,,,,,,jer uredjaj ne redi ispravo,,,,,,,,,lopovija na cestiiiii
cestarine treba u potpunosti ukinuti tose vec placa kroz trosarine na benzin i kroz zlocinacki pdv od 25 posto sveje duplo skuplje neko sto moze podnijeti radnik u hrvatskoj platesu bijednicke pola nameta treba ukinuti
Hrvatska kao turisticka destinacija i zemlja koja ima veliki broj sirotinje koja radi po "trulom"zapadu,a tu mozemo ukljuciti i 60% sirotinje,hrvatske populacije iz BiH,a da negovorimo o 80 %posto sirotinje koja je ostala u zemlji,mora uvesti vignjete.Ovo do sada je bila nevidena pljacka hrvatskog naroda i nevidena pljacka hrvatskih cesta.Tako visoke cjene puta,a tako veliki minus istih, koji se mjeri u milijardama kuna.O nepotrebnim guzvama na naplatnim kucicama da i ne pricamo.Milanovic ce uskoro letjeti sa vlasti,a dok je ziv nece preboljeti to sto nije prodao auto ceste i pljen rastrgao sa svojom bratijom, zednom osvete za devedesete i gubutkom SAO krajine i juge.
Sve je to lijepo samo sto to turistima koji jedan put godisnje dodju nije tako strasno, strasno je za gradjane Hrvatske koji moraju bogatstvo platit da bi npr. 10 puta isli od Zagreba do Splita ili Metkovica. E to je pljackanje gradjana.
nije tacno da je u Danskoj besplatno . storebælt 32 eura , øresundbro 45 eura u jednom pravcu. Storebælt je most u Danskoj a øresundbro most izmedju Danske i Svedske.
Neka uvedu vinjete, ali ne da svako registrirano vozilo mora platiti pri registraciji Vinjetu. Radi čega bi ja to morao platiti, ako se nikad ne koristim Autocestama. Radi čega bi sve one koje se voze po autocestama, a tu ubrajam i strance morao fiinancirati. Jednostavno, onaj koji se vozi po autocesti neka si je kupi.
Zagreb-Macelj. HDZ nam sredio jedan vrlo fini ugovor. I sve čisto.
Definitivno najjeftiniji i najbolji sustav naplate cestarina bio bi da hrvatski građani prilikom registracije vozila plate 200-300 kn. "paušala" , a da naljepnica o registraciji sluši kao vinjeta, dok bi za strance da se za strance trebalo uvesti obvezne vinjete!te! I to je ...."to", bez suvišnih fantaziranja i razglabanja !
Osim postojećeg modela, dobar bi za hrvatske građane bio i sustav u kojemu bi svako vozilo pri registraciji plaćalo 300-400 kuna, a da naljepnica vrijedi kao vinjeta za autoceste. Stranci bi plaćali kao i do sada.
Naravno da Crna Gora ne naplaćuje auto cestu kad je nema.
U švedsku se neplaća autoceste.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sve je to OK, ali danas bez cestovne ifrasktrure nema razvoja jedne drzave. Ako cijene, koje su daleko od "Free way" koja je poticala na slobodu putovanja, dolaze u razinu da izbjegavas autoceste onda je to prepreka a ne poticaj razvoja. Tu isto treba uzeti u obzir zivotni standard svake drzave. Nije ista stvar platiti 176 Kn za jednog Svedana ili jednog Hrvata. Ovakve usporedbe ne sluze nicemu!