Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Skupina mladih osnovala je grupu u kojoj se izruguju stradalom mladiću
Povratak na članak

I napadač na Luku Ritza član je morbidne Facebook-grupe

Samo dan nakon što je s trojicom mladića ponovno napao i istukao maloljetnika, potkraj listopada, J. J. je na “zid” te grupe napisao komentar: “Strašno!!!”.

Komentari 21

DR
DrGonzo
06:54 02.11.2009.

Slazem se da je tematika te grupe neumjesna i neugodna, ali u slobodnom drustvu (a mi u Hrvatskoj si utvaramo da smo slobodni) svako misljenje se mora moci iznijeti slobodno, bez straha od progona i zabrana, cak i kad je to misljenje ekstremno i odbojno. To je temeljno ljudsko pravo, zajamceno Ustavom RH. Gospodinu Kosuti i slicnim mamlazima bi koristilo da koji put procitaju tu beskorisnu knjizicu.

VL
NE
newform1
09:51 02.11.2009.

Pećinski, osim što ti ne ide razmišljanje, ne ide ti ni pravopis. To je očito tvoj nivo...

VL
AD
adgjl
16:46 02.11.2009.

@DrGonzo Upravo si sam sebi skočio u usta, jer ako imaš pravo ti imam i ja.

VL
AD
adgjl
16:51 02.11.2009.

By the way, to što spominješ nije rekao Voltair nego Evelyn Beatrice Hall.

VL
DR
DrGonzo
23:08 02.11.2009.

E vidis, u tom zecu lezi grm. Ti pretpostavljas da zato sto je netko slabije obrazovan ili \"slabije shvaca\" nema pravo na vlastito misljenje, ili bar to implicitno podrazumijevas s ovim stavom. Takvome valjda ne moze vjerovati da ce donijeti \"pravilnu\" odluku jer je valjda preglup. Na tvoju zalost, Ustav kaze drugacije. Svi su gradjani pred zakonom jednaki. Ako jedni mogu iznositi svoje misljenje a drugi ne mogu onda vec tu nisu jednaki. Svaka zabrana koja se odnosi na slobodu govora je krajnje opasna i zaziva upravo ono od cega se navodno grozis - fasizam i totalitarizam. Sjeti se samo da se prije 40 godina moglo otici na duze vrijeme u zatvor ako si javno pjevao hrvatske \"nacionalisticke\" pjesme kao sto su Vila Velebita i Ustani Bane. I bas zato su ih svi znali napamet.

VL
DR
DrGonzo
23:30 02.11.2009.

Uostalom evo i jedan citat nekoga malo pametnijeg od mene - Noam Chomsky: \"Ako vjerujete u slobodu govora, vjerujete u slobodu iznosenja stavova koje ne odobravate. Staljin i Hitler, naprimjer, bili su diktatori koji su odobravali slobodu govora samo za stavove koje su im se dopadali. Ak ste zagovornik slobode govora, znaci da ste zagovornik slobode iznosenja upravo onih stavova koje prezirete.\"

VL
AD
adgjl
06:00 03.11.2009.

O čemu ti to pričaš? Ako se toliko držiš sloboda, onda i ja imam pravo kazati da bih to zabranio, nije li to moja sloboda? To što sam ti ukazao da navodiš krivog čovijeka, nije moje mišljenje da si neobrazovan i da time nemaš pravo na vlastito mišljenje. To je tvoja čista fantazija i želja da polemiziraš s nekim tko je totalitaristički nastrojen, a ja to definitivno nisam. Čini mi se da si majstor u vađenju stvari iz konteksta. Što se tiče Vile Velebita, ne pretjeruj, ja sam ju pjevao i dobio pendrekom i prijavu sucu za prekršaje, a nisam završio ni u kakvom zatvoru.

VL
Avatar miletiml
miletiml
01:15 02.11.2009.

kosuta idi kod kolege psihijatra da je drzavna pravna i da policija nesmetano radi svoj posao nebi trebalo nikakvih zabrana, a to se vjerojatno nebi ni dogodilo pa zato vama psihicima kad ne mozete proniknuti u problem jednostavno- zabrana a sto bi se dogodilo kad bi se takvi i njima slicni nogometni navijaci strogo kaznjavali za svaki ispad dli bi tad trebale zabrane problem je u drustvu koje djeci omogucuje i na neki nacin cak i prisiljava da to cine to je samo odraz stanja drustva u kojem zivimo jer djeca kao i njihovi roditelji ne vide svoju perspektivu u buducnosti i dok roditelji sa svojim razumom to jos nekako mogu podnijeti za mladez je to otrov ili virus koji se siri

VL
AD
adgjl
07:20 02.11.2009.

@DrGonzo makni si taj Dr ispred, jer ga ne zaslužuješ. Kak možeš prosrati tako nešto glupo? Jel to znači da treba dozvoliti nacističku stranku u RH? Tupane, sve što govori mržnjom i zlom definitivno treba zabraniti.

VL
OB
-obrisani-
07:50 02.11.2009.

Nacistićke stranke postoje u svakoj zemlji. Eto, engleski fašisti sjede u EU parlamentu. Samo štetan nacizam po blagostanje društva treba proganjati. Da smo mi obavili svoj posao 1945 kako treba prije 19 godina nebi bilo Tuđmana i ovih 4,5 milionaa Ustaša a ne pričam o dva miliona Albanaca koji su razbili Jugoslaviju i mir u kojem smo živjeli s bračom Srbima i Slovencima.

VL
UH
uhuh
09:03 02.11.2009.

U BiH se priprema zakon kojim će se širenje mržnje na Internetu kažnjavati zatvorskom kaznom u trajanju do 20 godina. Logika je jednostavna: ako već postoje zakoni kojima se regulira ono što pišu novine ili se govori na radiju i TV, jasno je da se (napokon) mora regulirati i sadržaj kojim hrpa frustriranih budala zagađuje internetski medijski prostro krijući se iza anonimnih nickova. Pričati ovakve stvari o ubijenom mladiću, to nije nikakva sloboda govora, nego neprihvatljivo širenje mržnje i poticanje na dalje nasilje. I tome napokon treba stati na kraj.

VL
Avatar punkufer
punkufer
11:37 02.11.2009.

Tog balavca treba mlatiti kao vola u kupusu. Tek kad na svojoj koži osjeti kako je to mali će se smiriti. Ali ne. Nedaj Bože da netko bahatog šmrkavca pipne ili naruši neka njegova \"prava\"! Zapravo su manji problem huligani - pravi problem su oni koji priječe da se s njima postupa kako zaslužuju, kako se s njima postupalo otkako je svijeta i vijeka i na način za koji svaka baba zna da bi bio učinkovit. Iskreno se nadam da će sve one koji zagovaraju \"prava\" huligana, kriminalaca i idiota ti huligani nalemati negdje na cesti. Da malo progledaju.

VL
Avatar punkufer
punkufer
11:41 02.11.2009.

Re: pećinski - ispod kojeg kamena si ti ispuzao?? Ovo što si ti napisao su takve budalaštine da je teško povjerovati da to netko može izreći u javnosti bez imalo srama.

VL
Avatar Svećenik
Svećenik
11:59 02.11.2009.

ne razumijem više ništa. otac luke ritza na slobodi. ja imam sina od 16 god. i posve odgovorno kažem, da sam ja na njegovmom mjestu, ja bih im presudio. i ne bi bilo facebooka, dilema, trilema.

VL
MA
Malalu
09:48 02.11.2009.

Nikako se ne slazem da svatko moze govoriti ono sto misli i da se to zove demokracija. Takve izjave samo dokazauju da nismo zreli za demokraciju jer ona podrazumijeva i odgovrnost. Govor mrznje, nasilje, nacizam, se treba kaznjavati i biti svrstano pod kriminalno djelo. Druga stvar zakon o maloljetnicima, zasto je ovaj mladahi sociopat jos uvijek na slobodi? Ljudi takva \"djeca\" nisu andeli, pa tko god da je kriv za njihov odgoj i trebaju biti maknuta sa ulice. S druge strane, nisam misljenja da ih se treba samo strpati u zatvor da tamo trunu, nego: 1) na psihijatrijsko ljecenje 2) skolovanje uz strogi nadzor 3) rad Onda vise nece imati niti vremena niti energije za tucnjave po ulici.

VL
MA
Malalu
15:54 02.11.2009.

DrGonzo Da slazem se da je razlika u ciniti nesto i govoriti o necemu, ali postoji i poticanje na odredenu radnju. A takoder postoji i nesto sto se zove drustvena odgovornost, sto znaci da kada se nesto iznosi treba razmisliti i o tome kako ce to biti protumaceno. Nisu svi ljudi jednakog obrazovanja ntii shvacanja. Poticanje na mrznju prema nekoj skupini moze biti samo govor,ali nekima to moze biti poziv da to i naprave. Naravno, onaj tko je to izrekao je \"samo govorio\", ali je njegov govor nasao plodno tlo da se ta ideja i realizira. Da bi se nacizam deromantizirao i mistificirao treba o njemu ljude educirati, a ne ga promovirati kao sto to nacisticke stranke cine. U ostalom ja ne vidim da Njemackoj tako lose ide zbog toga sto je zakinuta za tu \"slobodu\".

VL
DU
Deleted user
14:39 02.11.2009.

štaje vi novinari šta ste zaboravili kao se Vanja Sutlič obračunava sa jednom od vaših noivnarki za one koji neznaju rekao je da je Če nicka k u.rv.a a a kada su ovi novinari koji sada trebaju dobiti otkaz reklii nešto protiv toga onda su rekli da če je još više vrjeđati vi ste dobar primjer mladima kao se treba ponašati.HAHAHAHAHAHAHA

VL
H0
Hajduk_058
14:39 02.11.2009.

tog balavca treba svaki dan toliko mlatiti da poplavi a s njim i sve bad blue boyse da se zna zasto su plavi. hajduk-dinamo 2:1

VL
MA
manoxxl
15:41 02.11.2009.

02.11.2009. u 11:59h svecenik je napisao/la: ne razumijem više ništa. otac luke ritza na slobodi. ja imam sina od 16 god. i posve odgovorno kažem, da sam ja na njegovmom mjestu, ja bih im presudio. i ne bi bilo facebooka,, dilema, trilema. Pohvali Pokudi Čudan si ti svečenik prijatelju, mjenjaj ime u osvetnik.

VL
AD
adgjl
08:50 02.11.2009.

Pećinski, daj se vrati u pečinu iz koje si izašao. Stvarno povijest pokazuje i dokazuje tvoje tvrdnje. Vi ste svoj posao pokušali obaviti prije 20 godina, pa ste se pokazali kao vrlo radišni, ali malo nestručni, pa ste prošli kako ste prošli. To ste i na Kosovu pokušali pokazati, pa ste i dokazali.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.