Pred današnjim kupcima novih automobila poprilično je težak zadatak. Osim što su suočeni sa zapanjujućim rastom cijena vozila i višemjesečnim čekanjem na odabrani automobil – kod nekih modela rok isporuke protegnuo se i na više od godinu dana – teško je procijeniti u kakav se automobil isplati uložiti. Pogledajmo samo jednu teoretsku situaciju na primjeru vozača koji često putuje u druge europske zemlje i ruta ga obično vodi u tamošnja gradska središta. Zbog čestih i dugih putovanja primarni bi mu izbor bio dizelaš, no već danas s njim ne može u središta mnogih gradova, u kojima su, pak, dobrodošli električni automobili. No dugačak put s električarem podrazumijeva umijeće kombiniranja rute i lokacija punionica te dovoljno vremena za dopunjavanje baterije.
U osnovi točno. Gretu ne mogu smislit ali vozim strujića za svakodnevne vožnje, imam kuću pa ga imam gdje puniti jeftino, u toj varijanti se isplati i to jako. Za relacije poso-kuća-škola-vrtić-shopping centar-birtija je odličan. Benzinac je tu za putovanja i dalje i za svaki slučaj. Ali tko često putuje na dulje relacije, njemu se struja baš previše i ne isplati, bolje neki dizel. A onom tko živi u stanu se ne isplati nikako. Javne punionice su skupe, a i gubitak vremena ako ga ne možeš puniti noću doma. Zabrana ICE motora u ovom trenutku nema smisla