Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 148
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
FORD VALVOLINE TOYO KUP Brdska utrka na Učki

Edi očekivano prvi

import
02.06.2004.
u 18:50

Edi Milokanović definitivno još nije za mirovinu. Legendarni automobilist iz Brtonigle, koji je prije desetak dana proslavio 44. rođendan, do samog početka nove sezone Ford Valvoline Toyo kupa nije bio siguran da će nastupati, a zatim je odličnim vožnjama u Kraincovom Focusu pokazao da je jedan od glavnih kandidata za osvajanje kupa. Najprije je na Grobniku dva puta osvajao treća mjesta, a proteklu nedjelju na brdskoj utrci na Učki nadmoćno je pobijedio u obje vožnje. - Da budem iskren, očekivao sam ovakav rezultat, jer stazu na Učki dobro poznajem, a auto mi je bio odlično pripremljen. Na treninzima sam se malo štedio bojeći se da nešto ne oštetim, a bila mi je i mala konfuzija u glavi jer sam vozio dva Focusa, jednog za kup, drugog za Prvenstvo, s različitim gumama. Na utrci sam išao ful gas, jer navijači to očekuju od mene, i isplatilo se - kazao nam je E. Milokanović nakon utrke. Od ostalih 14 vozača i jedne vozačice (Ivana Vidanec) najveći konkurenti bili su mu Riječanin Alen Perušić i mladi Solinjanin Martino Bradarić, koji su između sebe izmijenjali pozicije na druge dvije stepenice pobjedničkog postolja. Nadomak postolja u obje vožnje još su bili četvrti Viktor Bolšec i peti Cvetko Viskić. Viskić je obilježio utrku na Učki najboljim vremenom na stazi dugoj 3740 metara (2.14.609 min), ali nažalost za njega, bilo je to na treningu. Umjesto planirane dvije vožnje, održane su tri, jer je prva bila poništena i ponovljena, nakon što su vozači prigovorili zbog neoznačene vode na jednom zavoju. Iduća utrka u kupu također je brdska, 20. lipnja u Kutjevu.


Bajde ispred Krstulovića

Na brdskoj autoutrci Texaco Učka, drugoj u sezoni Prvenstva Hrvatske, sigurnu pobjedu ostvario je lanjski prvak Silvio Bajde u BMW-u 320 klase ST. Nakon dvije vožnje imao je 2,606 sekundi prednosti ispred Splićanina Branka Krstulovića, koji je vozio Opel Vectru iste klase. Nitko drugi nije imao izgleda ugroziti spomenutu dvojicu, jer je trećeplasirani Boris Durlen u Fordu Escortu (klasa H15) zaostao više od sedam sekundi, a četvrti Dean Saftić u Escortu klase A10 više od 16 sekundi. Peto je mjesto s relijaškim Mitsubishijem Lancerom osvojio Saša Bitterman, kojemu je Učka poslužila kao trening za skorašnji Delta rally. Od vozača u grupi N najbrži je bio Tomislav Šepić u Peugeotu 306.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije