Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 172
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Štrajk taksista

ZG taksisti i dalje štrajkaju, pregovori završili!

štrajk taksisti (1)
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
1/6
14.10.2010.
u 11:05

Bandić je kroz smijeh poručio kako će se sve riješiti jer je on osobno sudjelovao u razgovorima.

Četvero predstavnika zagrebačkog udruženja taksi prijevoznika danas se sastalo s Davorom Jelavićem, pročelnikom Ureda za izgradnju, njegovim pomoćnikom za javni promet Mijom Bezerom te gradonačelnikom Milanom Bandićem.

Međutim, gradonačelnik je ubrzo napustio razgovore i kroz smijeh poručio kako će se sve riješiti jer je on osobno sudjelovao u razgovorima.

Nakon sat i pol, razgovor je prekinut, a nastavak je zakazan za točno u podne.

- Njihovi zahtjevi dodatno će im se objasniti, pa će im se ukazati na ono što je protuzakonito, ako toga ima, rekao je Jelavić nakon prvog dijela razgovora.

Gradonačelnik je poručio da sjednu i da se dogovore jer se liberalizacija tržišta ne može zaustaviti.

- Proći ćemo odluku koju ćemo sutra uputiti u Gradsku skupštinu, a ja ću sudjelovati i u nastavku pregovora, rekao je Bandić.

Mirsad Hukić, glasnogovornik zagrebačkih taksista, kaže kako će biti konstruktivni i argumentirano raditi na rješenju, dan i noć ako treba. Dodao je kako će se štrajk nastaviti sve dok se ne nađe zadovoljavajuće rješenje.

Završili pregovori

Nakon gotovo četiri sata pregovaranja zagrebački taksisti i predstavnici gradskog Ureda za promet usuglasili su se oko najbitnijih točaka.

Dogovori su postignuti oko prijedloga koji će sutra ujutro biti upućen na gradsku Skupštinu.

Glavne točke kod koji se našao "zajednički jezik su:

-  novi broj taksi vozila (omjer će prema sadašnjim saznanjima ipak biti tek 1:700, no Skupština u konačnici odlučuje o tome tako da je moguće kako će se broj novih mjesta povećati na oko 170)

- vrijeme trajanja dozvola

- sporazumi sa susjednim lokalnim samoupravama (taksisti žele zadržati svoje pozicije. Naime, dio zagrebačkih taksista obavlja poslove i u Velikoj Gorici i Zaprešiću, a tako, traže taksisti, treba i ostati.)

- ispiti za dobivanje dozvola za obavljanje taksi djelatnosti

Detalje oko dogovora nismo uspjeli saznati.

Mijo Bezer, zadužen za javni promet u Zagrebu rekao je kako je zadovoljan razgovorima i dodaje kako se nada da će taksisti uskoro prekinuti štrajk.

Glasnogovornik Radio taxi Zagreba kazao nam je kako Upravni odbor trenutačno zasjeda i da neće davati izjave sve dok se ne usuglase oko sljedećeg poteza.

Komentara 49

Avatar comparator
comparator
16:31 14.10.2010.

Dosta je tiranije ovih taksista i svih koji su im to omogućili.Konkurencija mora doći u sve pore privređivanja i basta.

AN
ana
12:52 14.10.2010.

Zagrebački taksisti uporno zaboravljaju da već 20 godina imamo kapitalizam. Solidno živjeti s tako malo rada bilo je moguće samo u socijalizmu, pa ispada da su oni najveći nostalgičari bivšeg sistema.

BA
bandera
15:13 14.10.2010.

U početku je HT bio jedini davaoc internet usluge, dakle, imao je monopol, a posljedica toga je bila sat vremena neta = 8kn!!! A tada je 8 kuna bilo kao npr. danas 12!!!! Derali su nas jednostavno zbog toga što su bili jedini...tek nekon godine ili dvije dana je došao Iskon kao alternativa, i naravno da sam se odmah prebacio k njima, iako sam znao da oni dio moga novca i dalje daju HT_u, budući je lopovska HDZ vlast dozvolila da samo HT i dalje koristi infrastrukturu koju smo svi mi financirali u \'\'doba druga tita\'\'. Poslije toga se sve ubrzano mijenjalo...svaki novi operater je snižavao cijenu i danas je ona relativno normalna za ovaj dio Europe. Nakon pojave konkurencije HT je odmah reagirao i ponudio najjeftiniji internet...misalim da je to u startu bilo 50% jeftinije od one stare cijene. Tada sam odlučio da više NIKADA neću koristiti nijednu HT uslugu...odavno više nemam ni fixni telefon kod njih, niti ću ga ikad imati bez obzira na cijenu! Ista stvar je i sa taxijima...dok je iza njih stajao bandić, i dok su bili jedini, mogli su imati cijene kakve su htjeli. Sada, kada konačno ovim \'\'taxistima-šahistima\'\' prijeti konkurencija, sjetili su se da bi mogli dati malo povoljnije uvjete nama građanima...ali su ih fala bogu odj...li! Tržište i slobodna utakmica će najbolje pokazati tko će zavrijediti naš novac...iako ja čim se pojavi taxi-alternativa više NIKADA, bez obzira na cijenu, neću koristiti usluge \'\'radio-taxija\'\', jer smatram da su nas desetljećima pljačkali! Zašto to mislim? Zato što je poznato da za vozača taxija su potrebni samo Osnovna škola i položeni vozački ispit. Desetljećima ( i u socijalizmu, a i danas) su osobe sa samo završenom OŠ imali mjesećne prihode kao sveučilišni profesori...a za to im je bilo dovoljno svega 4-5 vožnji dnevno (cca 100min...manje od 2 sata dnevno!). Tu razliku između profesorske plaće i plaće taxista plaćali smo svi mi u cijeloj hrvatskoj dok se nije pojavila konkurencija...a mi u Zagrebu ju još uvijek plaćamo! Nije nimalo čudno što su na Zapadu taxisti osobe vrlo niskog obrazovanja, često stranci i osobe niže intelektualne razine, jer je to posao za koji nije potrebna nikakva posebna kvalifikacija, pa je stoga i slabo plaćen u tim zemljama...a tako će fala bogu biti uskoro i kod nas. Taxisti su do sada bili \'\'svete krave\'\', čuvali su svoj monopol zahvaljujući korumpiranim političarima, ali ipak vrijeme radi protiv njih...jer kako bih u protivnom svome sinu objasnio da mu se ipak više isplati završiti fax nego imati samo OŠ. KONKURENCIJA POŽURITE! Spasite nas konačno od ovih neradnika i pljačkaša!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije