Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 116
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
istražili smo godišnji plan
Povratak na članak

ZET planira velike novosti u 2023: Ukida se tramvaj broj 15, a uvodi još pet autobusnih linija

ZET za 2023. najavljuje i nastavak ugradnje suvremenih displeja u vozila, a nekada u budućnosti svjetlo dana trebala bi ugledati i aplikacija izrađena još prije dvije godine. No pored novih autobusa koji već voze zagrebačkim ulica, najavljuju se i novi tramvaji, ali u planu nema niti metra nove pruge...

Komentari 31

MZ
Melanija_Z
08:27 23.11.2022.

Korisnije bi im bilo popraviti stvari koje ne rade (a nije veliki trošak), skoro svaki drugi aparat za prisloniti kartu, najčešće u tramvajima im ne radi pa se karta ne može kupiti (vrijednosna). Tu gube velike novce na godišnjoj razini, no očito slabo je koga briga za to u ZET-u. Uvesti mogućnost nadoplate vrijednosne karte online bez da moraš na kiosk ići. Na najfrekventnije stanice staviti aparate za kupnju fizičkih karata (koje se i dalje dosta koriste koliko vidim). Maknuti grozne displeje koji se trenutno testiraju za prikaz stanica u novijim tramvajima (trebaju biti krupnija slova/brojke na prikazu, i bespotrebno je prikazivati kad dolaze drugi tramvaji/busevi). Što se tiče displeja neka vide kako to rade npr. u Pragu

VL
MK
MKGRA
08:25 23.11.2022.

Pisete neprovjerene informacije, stanovnici Gracana neće nikada dozvoliti ukidanje linije 15. Pisete a neznatne koliko tu ima problema od imovinsko- pravnih pa dalje

VL
DU
Deleted user
11:46 23.11.2022.

Treba prilagoditi novonastalu situaciju sa žičarom i stranim turistima, a i svima nama, omogućiti brži jednostavniji dolazak do iste iz Centra grada.

VL
Avatar Zavratnica
Zavratnica
06:52 23.11.2022.

Ako je suditi prema kaosu u ZETu za ulazak u nove autobusne linije će trebati kurirska lozinka koju će tijekom dugih zimskih noći uz sabrana djela Moša Pijade konspirativno osmisliti možemoborka Rada i drug Tomislav Dzugašvili Senf.

VL
SA
sasha68
14:17 23.11.2022.

moze li jedna od tih ,,novosti,,biti da vrate raspored voznje na svakih 7 min tramvaje?? ovo sad je dvaput skracivano pa smo došli da polaze na svakih 16,stignu jutrom prekrcani, o busevima bolje ne pričat,uredno bar jedan polazak se preskace svakih dva sata, najgore sto to rade ujutro kad se ide na posao

VL
DA
Danzig
14:08 23.11.2022.

Ukida se linija 15?! Zašto je onda cijela trasa linije 15 potpuno renovirana/obnovljena pred par godina???? Tko je tu lud?!

VL
Avatar Madafakr
Madafakr
18:06 23.11.2022.

Produžuje se linija br.14 koja će od Mihaljevca nastaviti trasom umjesto br.15 i pojačati će liniju br.14 za dva tramvaja više po danu.

VL
DU
Deleted user
16:04 25.11.2022.

Zašto se ne uvede tramvajska linija od Prečkog preko Jadranskog mosta u Novi Zagreb i dalje, a pruga na raskršću za taj smjer postoji, ali nikada nije bila u funkciji. Neka broj 7 ne ide na Savski most nego skrenee prema Prečkom. Ljudi trče preko raskršća da bi stiglli na tramvaj koji trenutno ne vozi ili bus Črnomerec - Dugave.

VL
Avatar ledhr
ledhr
11:25 25.11.2022.

Žičara je 99,9% prazna.

VL
Avatar neugodan
neugodan
09:34 23.11.2022.

jeb..vas linija broj 15 kojom se vozi sacica snobova. izgradite prugu prema dugavama kroz sarajevsku.

VL
GE
geler203
07:36 23.11.2022.

Joooj. Šteta. Da ste bar to prije smislili. Mogli ste pustititom trasom žičaru do Mihaljevca možda bi smo imali funkcionalniju i jeftiniju a bolju i ljpšu žičaru ali onda pokojni kriminalac ne bi mogao izvući novaca.

VL
Avatar utunelu
utunelu
07:49 23.11.2022.

Zet postoji 120 godina jedno stoljece i kako su uspjeli 365 i slicni tako nesto unistiti?Nemojte nista dirati niti raditi jer sve sto taknete unistite!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.