ZET planira velike novosti u 2023: Ukida se tramvaj broj 15, a uvodi još pet autobusnih linija
ZET za 2023. najavljuje i nastavak ugradnje suvremenih displeja u vozila, a nekada u budućnosti svjetlo dana trebala bi ugledati i aplikacija izrađena još prije dvije godine. No pored novih autobusa koji već voze zagrebačkim ulica, najavljuju se i novi tramvaji, ali u planu nema niti metra nove pruge...
Komentari 31
Pisete neprovjerene informacije, stanovnici Gracana neće nikada dozvoliti ukidanje linije 15. Pisete a neznatne koliko tu ima problema od imovinsko- pravnih pa dalje
Treba prilagoditi novonastalu situaciju sa žičarom i stranim turistima, a i svima nama, omogućiti brži jednostavniji dolazak do iste iz Centra grada.
Ako je suditi prema kaosu u ZETu za ulazak u nove autobusne linije će trebati kurirska lozinka koju će tijekom dugih zimskih noći uz sabrana djela Moša Pijade konspirativno osmisliti možemoborka Rada i drug Tomislav Dzugašvili Senf.
moze li jedna od tih ,,novosti,,biti da vrate raspored voznje na svakih 7 min tramvaje?? ovo sad je dvaput skracivano pa smo došli da polaze na svakih 16,stignu jutrom prekrcani, o busevima bolje ne pričat,uredno bar jedan polazak se preskace svakih dva sata, najgore sto to rade ujutro kad se ide na posao
Ukida se linija 15?! Zašto je onda cijela trasa linije 15 potpuno renovirana/obnovljena pred par godina???? Tko je tu lud?!
Produžuje se linija br.14 koja će od Mihaljevca nastaviti trasom umjesto br.15 i pojačati će liniju br.14 za dva tramvaja više po danu.
Zašto se ne uvede tramvajska linija od Prečkog preko Jadranskog mosta u Novi Zagreb i dalje, a pruga na raskršću za taj smjer postoji, ali nikada nije bila u funkciji. Neka broj 7 ne ide na Savski most nego skrenee prema Prečkom. Ljudi trče preko raskršća da bi stiglli na tramvaj koji trenutno ne vozi ili bus Črnomerec - Dugave.
Žičara je 99,9% prazna.
jeb..vas linija broj 15 kojom se vozi sacica snobova. izgradite prugu prema dugavama kroz sarajevsku.
Joooj. Šteta. Da ste bar to prije smislili. Mogli ste pustititom trasom žičaru do Mihaljevca možda bi smo imali funkcionalniju i jeftiniju a bolju i ljpšu žičaru ali onda pokojni kriminalac ne bi mogao izvući novaca.
Zet postoji 120 godina jedno stoljece i kako su uspjeli 365 i slicni tako nesto unistiti?Nemojte nista dirati niti raditi jer sve sto taknete unistite!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Korisnije bi im bilo popraviti stvari koje ne rade (a nije veliki trošak), skoro svaki drugi aparat za prisloniti kartu, najčešće u tramvajima im ne radi pa se karta ne može kupiti (vrijednosna). Tu gube velike novce na godišnjoj razini, no očito slabo je koga briga za to u ZET-u. Uvesti mogućnost nadoplate vrijednosne karte online bez da moraš na kiosk ići. Na najfrekventnije stanice staviti aparate za kupnju fizičkih karata (koje se i dalje dosta koriste koliko vidim). Maknuti grozne displeje koji se trenutno testiraju za prikaz stanica u novijim tramvajima (trebaju biti krupnija slova/brojke na prikazu, i bespotrebno je prikazivati kad dolaze drugi tramvaji/busevi). Što se tiče displeja neka vide kako to rade npr. u Pragu