Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
ZET planira velike novosti u 2023: Ukida se tramvaj broj 15, a uvodi još pet autobusnih linija

ZET planira velike novosti u 2023: Ukida se tramvaj broj 15, a uvodi još pet autobusnih linija

ZET za 2023. najavljuje i nastavak ugradnje suvremenih displeja u vozila, a nekada u budućnosti svjetlo dana trebala bi ugledati i aplikacija izrađena još prije dvije godine. No pored novih autobusa koji već voze zagrebačkim ulica, najavljuju se i novi tramvaji, ali u planu nema niti metra nove pruge...
23. studenoga 2022. u 06:33 31 komentara 14649 prikaza

Posljednji kilometar tramvajskih tračnica u Zagrebu izgrađen je prije točno 22 godine. Bio je 20. studenoga 2000. kada su stanovnici Prečkog dočekali 2800 metara nove pruge, a pokojni gradonačelnik Milan Bandić tada je rekao kako mu je to "najdraža čestitka za predstojeći rođendan".

I tu je otprilike stalo. Bandić nije više rođendane dočekivao uz novu prugu, a sudeći prema Planu prometa ZET-a za 2023., neće ni aktualni gradonačelnik Tomislav Tomašević, barem ne onaj sljedeći. Iako je nedavno, predstavljajući proračunu za iduću godinu, najavio skoru realizaciju projekta gradnje tramvajske pruge Heinzelovom ulicom do okretišta na Savišću.

Dubrovnik
ZARAĐUJU NA NAJMU
Hrvatska postala porezna oaza za strance: U godinu dana kupili čak 12.518 nekretnina
Vedran Džihić
INTERVJU VEDRAN DŽIHIĆ
Pitanje je vremena kada će doći do provale bijesa i nezadovoljstva građana zbog situacije u kojoj žive
Biden speaks to the media in Bali
'Nije u skladu s pravilima'
EU optužuje Washington za trgovinski rat: Bidenove subvencije gase radna mjesta
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Melanija_Z:

    Korisnije bi im bilo popraviti stvari koje ne rade (a nije veliki trošak), skoro svaki drugi aparat za prisloniti kartu, najčešće u tramvajima im ne radi pa se karta ne može kupiti (vrijednosna). Tu gube velike novce na godišnjoj razini, ... prikaži još! no očito slabo je koga briga za to u ZET-u. Uvesti mogućnost nadoplate vrijednosne karte online bez da moraš na kiosk ići. Na najfrekventnije stanice staviti aparate za kupnju fizičkih karata (koje se i dalje dosta koriste koliko vidim). Maknuti grozne displeje koji se trenutno testiraju za prikaz stanica u novijim tramvajima (trebaju biti krupnija slova/brojke na prikazu, i bespotrebno je prikazivati kad dolaze drugi tramvaji/busevi). Što se tiče displeja neka vide kako to rade npr. u Pragu

  • MKGRA:

    Pisete neprovjerene informacije, stanovnici Gracana neće nikada dozvoliti ukidanje linije 15. Pisete a neznatne koliko tu ima problema od imovinsko- pravnih pa dalje

  • Pulchrum:

    Treba prilagoditi novonastalu situaciju sa žičarom i stranim turistima, a i svima nama, omogućiti brži jednostavniji dolazak do iste iz Centra grada.