ZET kupuje još 60 rabljenih autobusa: Investicija je golema, evo što se sve traži
Vozila ne smiju biti starija od 10 godina niti imati više od 500.000 prijeđenih kilometara, a trebaju biti i nebesko plave boje
Komentari 21
Pa užas!!Proračun 3 milijarde a kupuju se polovni autobusi...vidjeli smo sa polovnim tramvajima kako je to dobra ideja.Zar nije cilj modernizirati javni prijevoz i napraviti ga učinkovitijim da se smanji broj automobila u prometu.
60 rabljeni, a od toga će pola biti svaki dan popravku i neće voziti, pa su mogli kupiti 30 novih, vjerovatno bi im cijena bila kao 60 rabljenih, za godinu dana još 30 i imaš novi vozni park
Investicija je golema, jer je golema i posrednička ugradnja.
Imaju pozitivna iskustva sa tramvajima i idu dalje!
Hahaha …opet se lovi u “mutnom” .
Baš moramo sav šrot pokupiti??
Stotinu puta smo dokazali da NEMOŽEMO ...
Al kramari trljaju ruke.
Ovi populisti nemožemovci zagorčati će život onima koji će od njih preuzeti vlast na prvim lokalnim izborima. Oni će sve obećati i ući u neke megaprojekte, tramvaji, autobusi, samo kako bi se opravdali i dodvorili zagrebačkim biračima. Ali ne znaju da su pročitana i zatvorena knjiga. Ova grupica lokalnih populista uspjela je zavesti zagrepčane, ali gle čuda, nikoga drugoga nisu uspjeli zavesti jer nigdje drugdje nisu uspjeli pustiti svoje populističke pipce. Samo zagrepčane vuku za nos. A koga će sada okretati oko maloga prsta nakon izbora. Ako se uspješno recikliraju mogli bi zajednički voditi makar jedan dječji vrtić u Zagrebu.
ha ha ha ha ha sve ide po planu.
Nakon rashodovanih tramvaja došli su na red i rashodovani autobusi. Financira ih EU, valjda misle da ih Zagreb kupuje za reciklažu pod prešu.
Bas ZELENA politika, ali samo u financijskom smislu.
A tko bu ih vozil? Jel' će uz njih kupiti i vozače?
Sramota! Di će Balkanac nego polovni auto(bus)?! Vječiti prosjaci i sinovi...
Zašto nisu električni
Zasto se nejde na trolejbuse gdje se moze?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa dobro, jel glavni grad članice EU sa proračunom ko pol države i uz sufinanciranje iz Fondova, nemre kupit nova prometala?