Zbogom policajcima, onima ležećima. Je li to moguće?
U Zagrebu se uspornici vožnje postavljaju 15-ak godina, najviše na zahtjev građana koji ih traže peticijom. Stručnjak s Prometnog fakulteta Rajko Horvat kaže da se postavljaju iz ekonomskih, ne sigurnosnih razloga, a prof. Ivan Dadić misli da su neki i na krivim mjestima
Komentari 28
LOL, vele London ima 2000 a Zagreb 1500... A koliko ono lonodon ima stanovnika? Koliki je london? Najviše volim kad se sami pokopaju sa svojim argumentima...
Hrvatska je preuzela iskustva iz Njemačke; HR je preuzela sve sto nevalja,jer su nesposobni za sami odlucivati, zasto se ne postave kamere mobilne, ili mobilni radari, to bi napunilo gradsku kasu i vozaci bi pazili, naravno u egzorbitantne kazne. Alili vi budale morate prvo vidjeti kako Njemci rade...
Konačno da se netko pametan sjetio da su ležeći policajci na jednoj strani biznis za onoga tko ih postavlja i mehaničare koji oštečene automobile popravljaju, a na drugoj strani šteta je za vlasnika automobila koji uredno plate cestarinu i osiguranjee a oštećuju si automobile koliko god lagano preko tih balvana vozili. Primjerenije bi bilo ako žele da se na nekom mjestu brzina ograniči, to bi bilo prirodnije postaviti kamere i naplatiti kazne, jer tko krši propise njemu niti ležeći ne smetaju...
Kad naiđem na ležećeg policajca, svaki put kažem: dabogda policajac ležao na ženi onome tko ga postavi!
Kad bi bagrgra u zagrebu koji olako postavljaju uspornike i oni koji im odobravaju samo radi uzimanja love plaćali štetu na vozilima,izmjenu ramena vilica i krajnika azna se da su cifre po par tisuća kuna-i da ima koji sud pravde u ovoj korumpiranoj državi da dosudi naplatu štete u jednom slučaju drugi dan ih nebi bilo-samo nema tko to pojrenuri kad je sve uvezano u korupciji,
2000 u Londonu, a 1500 u Zagrebu. Ča je Londra prema Zagrebu!
sto znaci europski standard kaj je to bozji standard.kaj oni ne mogu biti glupi.uspornici su velika opasnost za sigurnost prometa.katasrofalno djeluju na podvozje vozila doslovce ga unistava ma kako polako vozili.koliko je opasno vozilo s ostecenim podvozjem narocito na kocenju to nasi glupani ne shvacaju.inace ja po zagrebu vidim uglavnom metalne uspornike s ostrim rubovima prava katastrofa za vozilo a autobusi se doslovce raspadaju.pa se pitamo zasto je skup javni prevoz.pokusajte se za promjenu provozati francuskim,ili evropskim cestama.automobili doslovce klize.kod nas se uspornici postavljaju zato da netko zaradi i nakrade se.
Oni sa oblikom elipse dakle izduzeni sa odgovarajucom duzinom prilaza su sasvim ok imoguce je bez problema preci preko njih sa brzinom od 30kmh i nisu opasni za automobile.Druga stvar i najgora su oni cetvrtasti koji su smrt za automobile.Preko njih nije bitno sto je brzina minimalna jer su visoki i sirina je takova da nijedan auto osim velikih i visokih dzipova nemoze preci normalno.Znaci svi manji automobili jednom stranom prelaze po visini os 15-20 cm dok se tockovi sa druge strane nalaze na visini prometnice a tek ako vozite automobil koji je nizak obvezno znaci da prilikom prelaska sastruzete cijelo podvozje.
Slažem se s prijedlogom da se pješački prijelazi osvijetle. Neki dan sam vozio prema ograničenju a pješački prijelaz je bio u mraku, i kad sam naišao na ležećeg policajca, ugledao sam pješaka koji stupa na kolnik. Ležeći policajac je doveoo do toga da nisam mogao kočiti kako treba.
Gde su ucili nasi saobracajni strucnjaci da znakove za zebre i prelaske pjesaka stavljaju na zebre umjeso barem deset metara prije da vozac bude upozoren sta dolazi?. Isto tako ulazi prema nekom mjestu na autoputu putokazi ,na samom ulasku ,, tako da moramo naglo skretati jer budale od strucnjaka nista nisu naucili sa zapada . Znakovi su na pjesackim putovima tako nesretno postavljeni da su niski opca opasnost za pjesake . Zagrebacka zracna luka na autoputu oznacena nekim malim avionom stisnutta medu slovima tako da u noci moras skoro stati da bi se prestrojio u pravom momentu . Dajte ljudi to barem nije tesko za sigurnost da stignemo svi sretno kuci.
na željezničkom prijelazima se postavljaju polubranici, koji se mogu izbjegavati obilaženjem, a ležeći policajci se postavljaju na oba prometna traka i iza zebre iako time upola više uništavaju podvozja naših vozila
Kad sam cuo za lezece policajce odmah sam se prijavio u policiju ali sam kasnije skuzil da se tu zapravo radi o usporncima.A vec sam mislil zapjevati onu staru: " Sviđa mi se ovaj režim, plaća ide a ja ležim".
Pogrešno ste citirali Pravilnik. Kod ovakvog tipa "uspornika" se gleda dužina prilazne rampe koja ne smije biti manja od jednog metra. Koliko se sjećam, ona je manja od 80 centimetara! Znači, protuzakoniti su i ne smiju se nalaziti na prometnicama u RH. Dimenzije u pravilniku postoje da se ne bi nanosila šteta automobilima, a ovako dolazi do oštećenja i nikom ništa. Kada sam kršenje zakona prijavio nadležnom Bandićevom uredu, dobio sam identičan odgovor iz članka u kojem se spominju nekakvi EU standardi. ISO 9000 i koji već. Ordulj je također citirao iste mjere, ali one se odnose na uspornike u obliku traka, a ne ovakvih jastuka. Što, Bandićev načelnik to kao ne zna? Aha. Za novinare nije čudno da su se zabunili, ali pitanje je zbog čega se kršenje zakona opravdava s istim "argumentima". To što materijal odgovara industrijskim standardima proizvodnje...Kao da nas blago smatraju maloumnima pa misle da nismo u stanju uzeti metar i izmjeriti dimenzije. Mafija, sused. Mafija. Može biti po zakonu, a može biti i ovako, da rođina firma zaradi. I nikom ništa. A samo treba malo prilagoditi dimenzije, ništa više. Ili neka promijene pravilnik pa će bar formalno biti sve po zakonu. Ovako se zakon očigledno krši ( uzmi metar pa izmjeri, nije velika mudrost), a odgovorni to zataškavaju! Evropo, spasi nas od mafije.
kako seru !! samo uništavaju teškom mukom zarađene auteke, večini ljudi
mislim da trebamo natući bar još soma ili dva ležeća polismena, nebu valjda londonska sirotinja bolja od nas
90% uspornika u Zagrebu malo uspore samo male automobile dok ih veliki automobili, čiji vozači pretežno ubijaju pješake na pješačkim prijelazima uopće ne osjete.Nikakvo osvjetljavanje neće spasiti moj život već samo visoki uspornik (nikakav ovijes se ne oštećuje ako prođetee sa malom brzinom preko njega-pa zato su tu da vas uspore) ili pješački semafor. O kojim kaznama Vi pričate? Pa tko Vas vidi kad vozite utrke na ravnim potezima gradskih ulica.Pa polcije nema ni od korova.A kada vam plicajac i napiše kaznu, žalite se, pa se sudite, pa izjavite da tamo niste bili....pogledajte malo praksu.A i kad ubijete nekoga, ne brinite, dobiti ćete uvjetno ili otići u Švicarsku a sutkinja će biti suosjećajna jer joj se čini da Vam je jako teško pa ćete dobiti kaznu manju i od minimalne. Da zaključim-ukinimo uspornike,živjeli divljaci po cestama!!!!
Ležeći policajci pokraj škola su potrebni!
kladim se da neki bandićev kum ima firmu za uvoz ložećih policajaca... to je razlog zašto se tako masovno i neprimjereno postavljaju gdje god im je volja
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Lezece policajce samo na najpotrebnijim mjestima. Kod nas ih ima daleko, daleko previse. Jedina metoda uvodjenja reda i discipline je udar po dzepu. Znaci: kaznjavanje za prebrzu voznju. Bez iznimke i bez pardona. Taj sistem funktionira i u Njemackoj, zastoto ne bi i kod nas. Rezultati ce se vidjeti vec kroz nekoliko mjeseci i godina.