Zašto zagrebačka pauk-služba neke aute ne želi dignuti? Iz Holdinga stiže objašnjenje
Kako operira pauk-služba? Na mrežama ih prozivaju da ne premještaju skuplja vozila, no djelatnici Zagrebparkinga kažu da je stvar u tehničkim problemima. Pauk-služba diže vozila raznih oblika i veličina, kažu pak službeno u Holdingu
Komentari 17
Dižu samo stare i jeftine aute, mozete vidjeti na velesajmu istočna strana di ih odvoze
najveći ološ je u tom pauku...uvijek im moraš reći tablicu auta koji je u prekršaju...i ako je njihov pajdo jednostavne ne dolaze. sada su otišli korak dalje i kada i slažete regu, znaju po ulicama gdje se je pajdo parkirao i jednostavno ne dolaze....a kada ih nakon 45 minuta zovete jer recimo ne možete u garažu, vele da nemaju slobodnih vozila....i često dođu 5 minuta nakon što pajdoode s vozilom
ako se osteti vozilo neka popravak snosi vlasnik krivo parkiranog vozila. u njemackoj ako vatrogascima pogresno parkiran automobil prijeci put, oni voze dalje, razgrnu i ostete vozila koliko im treba da produ a troskove snosi vlasnik krivo parkiranog vozila
Nakon provjere registracije i vlasnika vozila, Zagrebparking odlučuje da li se vozilo diže ili ne.
jati, 1.tko kaze da je isto ako se spasavaju zivoti ili obicno krivo parkiranje? govorim kakav je zakon u njemackoj i da bi ga trebalo uvesti kod nas, pa i za parking. 2. djedica koji nema za parkin vozi nekuu ragu i njemu dizu jer je jeftin auto. stranackim elitama ne jer je skup i boje se ostecenja. kada "pauk" ne bi odgovarao bilo bi mu svejedno jel dize ferrari ili jugo a tako bi jedino bilo ispravno.
Kako to da komunalni redari ne kažnjavaju i ne dižu aute parkirane na nogostupa u Zelinskoj ulici kraj Fer-a a s e redom parkiraju djelatnici holdinga. Ili možemo uzeti to kao presedan pa ajmo svi parkirati po nogostupu. Kad vas kazne uložitie to kao žalbu i primjer kada vas kazne.
Onda postaviti stupiće na nogostupe, a kaznu dignuti na 60 € a ako ne platiš u 3 dana kazna je 120€. Tako (i € jače) rade danci pa s razlogom teško ćeš naći krivo parkirane.
Dižu vozola koja je jednostavnije ukloniti, i manje vremena je potrebno.Ona koja imaju spusten ovjes, niskoprofilne gume, aluminijske felge,prilikom podizanja lisica zapinje za blatobran a ako dižu trakama onda lome spojlere.Trake ako su prljave tj. ima pjeska na njima oštečujuu lak. Ja kad parkiram auto uvijek ga stavim par centimetra od zida tako da se ne može prići i zakačiti vozilo ili uvjek negdje gdje je uska cesta ili uspon tako da se "Pauk" ne može okrenuti ili ne moze razvući kran, ispod niskog nadvožnjaka i gdje ima puno niskih vodova.Kotači uvjek moraju biti uz sam rubnjak tako da moraju prvo izvlačiti vozilo da bi mogli staviti lisice sa druge strane, pa pretežno odustaju da ne zatvore promet jer predugo traje radnja.Zadnji put su mi dizali vozilo preko kabine kamiona, razvuko je lik kran na max ,veoma rizičan pothvat jer se kamion sav nagnuo ali rijetko to rade.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Skuplja auta ne odnose i zbog stranačke iskaznice.