Pitanje jednog korisnika zagrebačkog Reddita o iskustvima sa zagrebačkim Bajsom potaknulo je raspravu s gotovo dvije stotine komentara. Od studenata i roditelja, do biciklista i onih koji se samo povremeno voze svi su oni imali nešto za reći.
Mnogi ističu da im Bajs služi kao fleksibilan nastavak javnog prijevoza: “Taman mi je neki dan pobjegao tramvaj, i bicikli su bili preko zebre. Došao na posao brže nego tramvajem.” Drugi ga koriste samo povremeno — ali kada zatreba, kažu, neprocjenjivo je praktičan: “Danas sam ga prvi put koristio i spasio me... Uzeo sam prvi slobodni bajs i bio doma brže nego bi došao tramvajem.”
Česta je i kombinacija privatnog i javnog bicikla — ovisno o vremenu i lokaciji: “Imam 3 bicikla i svejedno ponekad koristim bajs, pogotovo kad je ružno vrijeme. Ne želim prljati svoje lijepe bicikle u kiši... super stvar.” Za studente u domovima, Bajs je već postao svakodnevica: “Svako malo navečer u domu vidim enormnu količinu parkiranih Bajsova, mislim da je rekord za Savu bio 43 bicikla.”
Ne hvale ga svi, već ističu i prostor za poboljšanja. Korisnici predlažu i niz nadogradnji sustava. Najčešće se spominje pitanje opreme i širine mreže: “Bilo bi super kad bi bilo više bajsova s dječjim sjedalima". “Fali i dalje biciklističkih staza... Neće nitko iz Španskog ići bajsom do centra ili istočnije.” Dio korisnika smatra da bi bicikli mogli imati bolji raspon brzina:“Super je, jedino meni osobno fali brzina između prve i druge... treća je nepotrebna.”
Skoro svi biciklisti krše Zakon o sigurnosti prometa na cestama (čl. 112. i 113.), voze nogostupom, pješačkim zonama, u suprotnom smjeru po biciklističkim stazama, slalom među pješacima... opasnost su za pješake. Gradska vlast niti išta radi na edukaciji, niti surađujee s prometnom policijom po tom pitanju.