Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 11
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NA REDDITU

Zagrepčani raspravljaju o Bajsu; Jedni ga hvale jer brže stižu na posao, a drugi ističu mane: 'Kada bi bar...'

Zagreb: Tomislav Tomašević sa zamjenicima predstavio novu uslugu održivog javnog prijevoza - Bajs
Goran Stanzl/PIXSELL
31.10.2025.
u 12:42

Korisnici predlažu i niz nadogradnji sustava. Najčešće se spominje pitanje opreme i širine mreže

Pitanje jednog korisnika zagrebačkog Reddita o iskustvima sa zagrebačkim Bajsom potaknulo je raspravu s gotovo dvije stotine komentara. Od studenata i roditelja, do biciklista i onih koji se samo povremeno voze svi su oni imali nešto za reći.

Mnogi ističu da im Bajs služi kao fleksibilan nastavak javnog prijevoza: “Taman mi je neki dan pobjegao tramvaj, i bicikli su bili preko zebre. Došao na posao brže nego tramvajem.” Drugi ga koriste samo povremeno — ali kada zatreba, kažu, neprocjenjivo je praktičan: “Danas sam ga prvi put koristio i spasio me... Uzeo sam prvi slobodni bajs i bio doma brže nego bi došao tramvajem.”

Česta je i kombinacija privatnog i javnog bicikla — ovisno o vremenu i lokaciji: “Imam 3 bicikla i svejedno ponekad koristim bajs, pogotovo kad je ružno vrijeme. Ne želim prljati svoje lijepe bicikle u kiši... super stvar.” Za studente u domovima, Bajs je već postao svakodnevica: “Svako malo navečer u domu vidim enormnu količinu parkiranih Bajsova, mislim da je rekord za Savu bio 43 bicikla.”

Ne hvale ga svi, već ističu i prostor za poboljšanja. Korisnici predlažu i niz nadogradnji sustava. Najčešće se spominje pitanje opreme i širine mreže: “Bilo bi super kad bi bilo više bajsova s dječjim sjedalima". “Fali i dalje biciklističkih staza... Neće nitko iz Španskog ići bajsom do centra ili istočnije.” Dio korisnika smatra da bi bicikli mogli imati bolji raspon brzina:“Super je, jedino meni osobno fali brzina između prve i druge... treća je nepotrebna.”

Ključne riječi

Komentara 10

Nürnberger
14:14 31.10.2025.

Skoro svi biciklisti krše Zakon o sigurnosti prometa na cestama (čl. 112. i 113.), voze nogostupom, pješačkim zonama, u suprotnom smjeru po biciklističkim stazama, slalom među pješacima... opasnost su za pješake. Gradska vlast niti išta radi na edukaciji, niti surađujee s prometnom policijom po tom pitanju.

V0
Vlaskoulicanec4.0
08:51 01.11.2025.

Kada će policija napokon početi kažnjavati bezobzirne bicikliste? Nek se sam postave na Jelac i imali buju pune ruke posla. A kaj se tih manijaka tiče: najdraži su mi ti koji punom brzinom izlete iza vugleca, tak da ga niti ne vidiš, i sruće se na pješački prijelaz bez da stanu. Pravi je čudo da se još ništa dramatičnije nije dogodilo...

AN
AnimaTor
19:44 31.10.2025.

Biciklisti su postali pošast u gradu Zagrebu. Bahati su u vožnji , voze gdje se smije i nesmije.Opasnost su za pješake a i automobilistima izletavaju gdje nesmiju.Nitko još nije napravio studiju o broju biciklista koji smanjuju gužvu u prometu. Nebitno utjeću na smanjenje gužve u prometu. A i još jedna stvar jako Bitna. U gradu Zagrebu nije zdravi voziti bicikl jel udišete punim plućima zagađeni zrak. Zrak je zagađen i biciklisti ga u povećanim litrama unose u svoj organizam.Vozite zdravo , uzdravlje vam biciklisti.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata