Zagrepčani će napokon moći živjeti na obali Save
Savski bi nasipi uskoro mogli postati temelji za nove tramvajske linije te prometnice koje će rasteretiti prenapučeno središte grada
Komentari 47
Kakve su ovo nebuloze? Zar nasipi nisu poplavljeni kad dodju vremena? Osim toga zar ne bi bilo isplativije golf tereni (kad je već donešen zakon o golfu) ? Malo gradnje a dobit stalna! Ona računica odozgo jako zaudara!
Ulaganje bi se u cijelosti vratilo, a uz to bi se još ostvarila i dobit od gotovo 8 milijardi eura .. Nitko nema tu pamet ili snagu da to ostvari Zagreb če ostati dugo dugo još to što je balkanskaka bjeda u usporedbi sa svim glavnim gradovima članicama EU..
Sve je to naopako - namjesto vlaka pod zemljom trebali su sagraditi metro - pvako će se gradjani morati tandrkati sporim tramvajem po savskom nasipu, a ujedno će ostati bez šetališta i staza sa bicikliste na nasipu - toga vjerojatno nema niti u Begešu.
Kako naši političari vode ovu zemlju, mogu na ovaj novinarski tekst dodati samo ovo. Mašta radi svašta.
Nemoš\' vjerovat! Može novinar Čubrilo i dobro i zanimljivo pisati. Inače, oduvijek sam bio za hidroelektrane na Savi. Usput, projekt predviđa osam hidroelektrana, ujedno i osam mostova, ali daj šta daš. Umjesto usporedbe sa Beogradom mnogo bolja bi bila usporedbaa sa Seinom u Parizu ili Rajnom u Kelnu.
kako sere ovaj novinar ,,,,33 milijarde € ,,,,pa tolko ne kosta niti jedan projekt u Europi , joj bas mi je slabo od ovakvih vijesti ,,,,to samo ima kod nas da neko bubne i ostane ziv,,da imamo tolko love ,,odavno bi se rijesili dugova i nebi nam trebala Europa,,,nego bi uzivali u blagodatima demokracije,,,,,:) pljucnem na ovaj clanak
ovo je smiješno. tko pjeva zlo ne misli, ali tko piše ovakve članke taj uopće ne misli :-))))) salim se, ali treba na pocetku staviti napomenu da se radi o sf prici i sve pet. pozdrav novinaru cubrilu. :-))))
Ideja načelno nije loša al kao i sve druge ju treba malo doraditi. Zagrebu treba još jedan most preko kojeg bi osim vozila mogel ić onaj brzi vlakić prema Gorici o kojem je već bilo govora. Isto tako \"betoniranje\" Save se može izvest i malo umjerenije. Recimo ak se s jedne strane već napravi pruga i ceste onda ne mora nužno i s druge, nek ostane dio za šetnju, igru, jednom riječju malo zelenila. Ideja s hidrocentralama je OK i kao i sve drugo se može o tom naširoko raspravljati jer ovo ipak ne bi trebao biti konačan prijedlog !!!
33 milijadre eura? Znači, Skladgradnja je već dobila ugovor o farbanju mostova?
O tramvaju i prometnici duzinom nasipa sam govorio i pisao ovdije vec prije vise od 10 godina, kao i o podzemnim garazmam ispod svakog gradskog parka da se prometnice u gradu rasterete od vozila u mirovanju. Kada govorimo o uredjenjuu Save, zasto ne produbiti korito, samo podizanje sljunka koji se natalozio na vise od dva metra dubine sva bi mogla biti plovna do Zagreba, a sav sljunak bi se upotrijebio u gradnji. Da je bilo pameti prije nego su se pocele kopati soderice i iskoristila ta mogucnost danas bi vec Sava bila plovna i manje bi bilo opasnosti od poplava. A hidroelektrane su planirane na tom potezu jos od pocetka proslog stoljeca.
ovo sve što se mota oko politike je više no imbecilno ! jedan dubai je investirao 25 milijardi$ u novi centar s najvišim neboderom na svijetu koji je koštao svega 600 mil eura !!!!!!!!!!! za 5 milijardi eur...napravi se respektabilnana auto industrija, koja će sama sagraditi grad veličine zagreba ! arhitekti su nam pokazali kojeg su kalibra s onom izložbom u Italiji..... pitanje je da li su ama baš svi pokupovali diplome? pitanje je da li ima uopće normalnih ljudi u Hrvatskoj? pitanje je da li smo svi baš imbecili? ovo sve liči na mlačenje tuđim khurcam po koprivama! sa 33 milijarde eura se sagradi potpuno novi grad sa velikim novim aerodromom, maglev transportnom željeznicom...... ima li imalo realnih, koji uopće znaju što je novac?
Da dopunim svoj prijašnji post, razumije se da bi kao dio projekta bilo potrebno šljunčarenje i odmuljivanje kako bi Sava postala plovna do Beograda, i dalje plovni put do Vukovara i Osijeka. (Ilegalnog šljunčarenja ionako ima i previše i ono je naštetilo plovnosti Save).
ideja je super i projekt mi se sviđa, nadam se da grad bude imao koristi od toga a ne kao do sada samo neki pojedinci iz vlasti i investitori.
Kako pospijesiti vadjenje sljunka iz Save davanjem jeftinih ili mozda cak besplatnih koncesija na odredjenim dionicama. Naravno provoditi kontrolu i nadzor te tako omoguciti besplatno produbljivanje korita.
grad se lako rastereti gradnjom novog grada u blizini postojećeg!
Uh koliko posla za Bandićeve kumove.....
Hvale vrijedna je svaka inicijativa ove vreste no ovo nije dobro. Obale Save trebaju biti gradski \"waterfront\" sa zidom velikih reprezentativnih zgrada a ne ovako porazbacanih stambenjaka. I naravno bez ovih autocesta koje razbijaju grad.
Ludistan u Zagrebu! Nakon Sanadera pojedinca (doduše s hobotničkim krakovima po cijeloj Lijepoj našoj) eto u Zagrebu grupnog Sanadera, za projekt su im dovoljne svega 33 tričave miilijare eura, profit zajamčen na barem 9 milijardi eura. Odustaje se i od sjeverne tangente, Bandić Gothamski seli se na Savu. Mostova koliko želiš, farberaj osiguran za generacije brojnih skladogradnji. Novih cesta kao u bajci, a i benzin je sve jeftiniji. Samo još fale golubovi-pismonoše, kakav bezvezni e-mailitis...
Hm...... najbolje će biti napraviti \'obilaznicu\' i za Savu...... Koliko sa samo komunalnog otpada može istovariti u njeno korito. A što se zadnje poplave tiče..... Nijel\' se nešt šuškalo da nisu niti otvorili branu prema kanalu na vrijeme i kako spada?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
cijena nesto vise 33 milijarde eura?! a dobit gotovo 8 milijardi eura? otkud namaknut taj novac i kakva dobit, za koga?