Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 149
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Zašto se san star pola stoljeća o metrou u Zagrebu još nije ostvario

Minsk, Baku i Almaty svoje su metro-sustave otvorili. Europski Zagreb još čeka.

Komentari 31

MI
microlion
12:28 04.01.2018.

Zagreb nije (pre)mali. Eto veći je od Stuttgarta koji ima i metro i puno snažniju tramvajsku mrežu. Ali u Stuttgartu i direktor i čistačica dolaze na posao s javnim prijevozom. Nema šanse da takvo ponašanje prođe u Hrvatskoj.

VL
MI
microlion
12:23 04.01.2018.

Metro ne treba, jer je prosječnom Hrvatu statusni simbol doći na posao sa svojim automobilom, pa makar na to potrošio pola dana.

VL
DU
Deleted user
12:11 04.01.2018.

Pa jednostavan odgovor. Trebalo je u razdoblju od 1970-1985 godine potrositi 15% BDP-a na naoruzavanje JNA i gradnju desetak atomskih sklonista za partiju i Tita. Prema ekonomskim izracunima to je u tom razdoblju iznosilo cca 100-tinjak milijardi dolara. Eto, pa se ti pitaj i dalje...

VL
DU
Deleted user
22:28 04.01.2018.

Zagreb je veci od npr. Nuernberga a ovaj drugi odavno ima 3 podzemno nadzemne linije. Potteba postoji posebno brza linija aerodrom centar grada tj. autobusni i zeljeznicki kolodvori.

VL
NO
No1
12:22 04.01.2018.

Zar nije do sad uvijek izronio nekakav potok ili jezero kad god bi se pocelo kopati juzno od glavnog kolodvora?

VL
BL
Blomberg
15:41 06.01.2018.

Da to bi rasteretilo grad u pola, Metro---Maksimir --Heizlova/ Subiceva--Vlaska-Trg B.J.( odvojak za Savsku do Vukovarske-)-Britanski Trg-Crnomerec. Kasnije ispod cijele Vukovarske i grad bi procvao bez guzvi, vec sa novcem od Fontana iskop bi daleko dosao.

VL
TO
tolitol
13:21 07.01.2018.

Genova s 250 tisuća stanovnika manje, Rotterdam s upola manje stanovnika, Lausanne koja je manja od Splita itd. svi ti gradovi imaju metro. Ali lokalni pametnjakovići i "regijonalni" mrzitelji svakog napretka (ako je u Hrvatskoj) smatraju da je Zagreb premalen. Nazdravlje. I to grad u kojem ne samo da bi trebalo izgraditi metro, nego isto tako izmijestiti teretni željeznički promet iz samoga grada. Toliko ima mjesta i potrebe za poboljšanjem prometa u ovome gradu da je zapanjujuće da po tom pitanju nikako da se stvari pokrenu s mrtve točke.

VL
DO
dopizdilomi
12:41 05.01.2018.

Prvo se mora osmisliti kako zamračiti novac, onda ide sve ostalo.

VL
DU
Deleted user
12:27 04.01.2018.

Sa svim novcem koji je HDZ pokrao od 1995 do danas, mogao se uraditi metro od Osjeka do Dubrovnika, preko Zagreba, Rijeke i Splita.

VL
DO
doktorica
12:45 04.01.2018.

pa da propadne u zemlju

VL
DO
dopizdilomi
12:41 05.01.2018.

Prvo se mora osmisliti kako zamračiti novac, onda ide sve ostalo.

VL
BL
blabla123
18:48 06.01.2018.

Treba se Bandic skompat sa Elanom Muskom... Bude nam on dofural svoje jeftine busilice ;) Ajde Bandic pozovi Muska i njegovu boring co., neka kopa tunele i metro, sigurno bude jeftiniji od rodje i kumova... :D

VL
SM
siki_miki
13:34 04.01.2018.

Potrebna je i sjeverna zaobilaznica pod sljemenom, no to je vjerojatno skupo u trebalo bi dosta tunela da se izvede.. Veza sjevera i juga grada je takoder vrlo slabo protocna i spora. Vidimo po tome kad nedjeljni maraton presjece grad na pola, a nema 2-3 podvoznjaka da bi promet mogao ici.

VL
SM
siki_miki
13:34 04.01.2018.

Potrebna je i sjeverna zaobilaznica pod sljemenom, no to je vjerojatno skupo u trebalo bi dosta tunela da se izvede.. Veza sjevera i juga grada je takoder vrlo slabo protocna i spora. Vidimo po tome kad nedjeljni maraton presjece grad na pola, a nema 2-3 podvoznjaka da bi promet mogao ici.

VL
Avatar Dr Evil
Dr Evil
12:37 04.01.2018.

Metro?!? Za koga?!? Tko će to platiti?!? Jel to prvi april?!?

VL
Avatar VojvodaVeselin
VojvodaVeselin
12:12 04.01.2018.

Zato sto ste selendraaa

VL
BB
BB2
12:58 04.01.2018.

To je ogromna investicija koja nam zbilja ne treba.

VL
Avatar grbadeva
grbadeva
12:13 04.01.2018.

Grad od približno 750 000 stanovnika i metro. Malo je to preambiciozno osobito ako se uzme u obzir da bitnijeg porasta stanovnika u Zagrebu neće biti.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.