Zašto se san star pola stoljeća o metrou u Zagrebu još nije ostvario
Minsk, Baku i Almaty svoje su metro-sustave otvorili. Europski Zagreb još čeka.
Komentari 31
Metro ne treba, jer je prosječnom Hrvatu statusni simbol doći na posao sa svojim automobilom, pa makar na to potrošio pola dana.
Pa jednostavan odgovor. Trebalo je u razdoblju od 1970-1985 godine potrositi 15% BDP-a na naoruzavanje JNA i gradnju desetak atomskih sklonista za partiju i Tita. Prema ekonomskim izracunima to je u tom razdoblju iznosilo cca 100-tinjak milijardi dolara. Eto, pa se ti pitaj i dalje...
Zagreb je veci od npr. Nuernberga a ovaj drugi odavno ima 3 podzemno nadzemne linije. Potteba postoji posebno brza linija aerodrom centar grada tj. autobusni i zeljeznicki kolodvori.
Zar nije do sad uvijek izronio nekakav potok ili jezero kad god bi se pocelo kopati juzno od glavnog kolodvora?
Da to bi rasteretilo grad u pola, Metro---Maksimir --Heizlova/ Subiceva--Vlaska-Trg B.J.( odvojak za Savsku do Vukovarske-)-Britanski Trg-Crnomerec. Kasnije ispod cijele Vukovarske i grad bi procvao bez guzvi, vec sa novcem od Fontana iskop bi daleko dosao.
Genova s 250 tisuća stanovnika manje, Rotterdam s upola manje stanovnika, Lausanne koja je manja od Splita itd. svi ti gradovi imaju metro. Ali lokalni pametnjakovići i "regijonalni" mrzitelji svakog napretka (ako je u Hrvatskoj) smatraju da je Zagreb premalen. Nazdravlje. I to grad u kojem ne samo da bi trebalo izgraditi metro, nego isto tako izmijestiti teretni željeznički promet iz samoga grada. Toliko ima mjesta i potrebe za poboljšanjem prometa u ovome gradu da je zapanjujuće da po tom pitanju nikako da se stvari pokrenu s mrtve točke.
Prvo se mora osmisliti kako zamračiti novac, onda ide sve ostalo.
Sa svim novcem koji je HDZ pokrao od 1995 do danas, mogao se uraditi metro od Osjeka do Dubrovnika, preko Zagreba, Rijeke i Splita.
pa da propadne u zemlju
Prvo se mora osmisliti kako zamračiti novac, onda ide sve ostalo.
Treba se Bandic skompat sa Elanom Muskom... Bude nam on dofural svoje jeftine busilice ;) Ajde Bandic pozovi Muska i njegovu boring co., neka kopa tunele i metro, sigurno bude jeftiniji od rodje i kumova... :D
Potrebna je i sjeverna zaobilaznica pod sljemenom, no to je vjerojatno skupo u trebalo bi dosta tunela da se izvede.. Veza sjevera i juga grada je takoder vrlo slabo protocna i spora. Vidimo po tome kad nedjeljni maraton presjece grad na pola, a nema 2-3 podvoznjaka da bi promet mogao ici.
Potrebna je i sjeverna zaobilaznica pod sljemenom, no to je vjerojatno skupo u trebalo bi dosta tunela da se izvede.. Veza sjevera i juga grada je takoder vrlo slabo protocna i spora. Vidimo po tome kad nedjeljni maraton presjece grad na pola, a nema 2-3 podvoznjaka da bi promet mogao ici.
Metro?!? Za koga?!? Tko će to platiti?!? Jel to prvi april?!?
Zato sto ste selendraaa
To je ogromna investicija koja nam zbilja ne treba.
Grad od približno 750 000 stanovnika i metro. Malo je to preambiciozno osobito ako se uzme u obzir da bitnijeg porasta stanovnika u Zagrebu neće biti.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zagreb nije (pre)mali. Eto veći je od Stuttgarta koji ima i metro i puno snažniju tramvajsku mrežu. Ali u Stuttgartu i direktor i čistačica dolaze na posao s javnim prijevozom. Nema šanse da takvo ponašanje prođe u Hrvatskoj.