Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
opasno zanimanje
Povratak na članak

Vozačima ZET-a putnici prijete i vrijeđaju ih

Videonadzor, fizičko odjeljivanje vozača od putnika i suvremen elektronički zaštitni sustav znatno su smanjili broj incidenata u ZET-ovim vozilima

Komentari 11

OB
-obrisani-
17:00 07.03.2010.

Vidi, vidi koliko poznajemo ZET i koliko surađujemo da se uspješno, brzo i sigurno prevezemo od točke A do točke B: - po napisanim komentarima vozači neznaju voziti, bahati su i neće puštati ni primati putnike gdje to putnicima paše, pa to rade na stajalištima. Ako i pričekaju koga, oni u vozilu postavljaju pitanja koje su to face da ih treba čekati Pričaju to svojoj dječici pa ih ovi po noći napadaju, po danu kad ima snijega obilno grudaju, razbijaju stakla, ma neka se dječica zabavljaju, pa ne razbiju baš svaki puta staklo na autobusu, tramvaju... -kontrolore dok samo rade svoj posao treba zabavljati pričama o razlogu ne imanju karte, napadati, popljuvati, udariti slabije, pobječi od jačeg, a ne jednostavno pokazati kartu i sve je gotovo -novinari za Martinje i društveno priznate dane opijanja (nije nužno, može uvijek) neka pozivaju građane da koriste ZET-ova vozila, neka ne voze osobno... Koliko vas, koji ovo čitate znate da putnik pod utjecajem alkohola NE SMIJE u ZET-ovo vozilo. Piše u ZET-ovom pravilniku, ali patuljci pojma nemaju! Piše i na snazi je puno toga. Putnici znaju-neznaju prave se, pa unose u vozila plinske boce, benzin, daske i voćke, pse, guske i purane. Kada ih vozač upozori, ne pusti u vozilo, evo konflikta. Udri ZET-ovca! Opet i opet. Ima tu i čudnih prvila još čudnijih stručnjaka čudnih diploma koji napišu isto vrijeme polaska za barem pet zglobnih autobusa pa kad dođe taj vlak na stajalište kod Lisinskog, zakrče ugibalište i jedan trak, zatvore semaforizirano križanje, na Sveticama na četri stajališta čeka polazak pet autobusa.... I tko da pusti autobus iz ugibališta. Piše i o tome u zakonu. Vidio sam da vozač ZET-ovog autobusa zahvali sa \"sva četri žmigavca\" kad mu omoguće uključiti autobus u prometni trak. Možda će ga i drugi put pustiti. Vidi nove čarolije: na sljedećem ugibalištu ZET-ovac je sklonio autobus u ugibalište, a vozač vozila koji ga je pustio opet je bio u koloni kao i prije. Ovaj put je čarolija uspjela jer u ugibalištu nije bilo osobnog vozila.

VL
OB
-obrisani-
18:21 06.03.2010.

Vozač, bilo autobusa ili tramvaja je taj koji je prvi na udaru putnika kada nešto nije uobičajeno u ZET-ovom prijevozu. I kada je zastoj, i kada kasni jer osobni auti samo sa vozačem voze po žutoj traci, onemogućuju promet vozila javnog gradskog prijevoza, ne dozvole autobusima da se uključe iz ugibališta stajališta. Često ne dozvole ni da autobus stane u stajalište jer je to idealno mjesto za ostaviti osobni auto i skoknuti po cigarete, novine, kruh... Pa trube oni iza, ZET-ovcu ili onom vozaču osobnog na autobusnom ugibalištu? Nedaj Bože da da vozač kaže: \"Popunjeno, više ne ulazite!\" Poznaju li korisnici JGP svoja prava i obveze. Nisu svi rasli uz JGP, naučili se ponašati. Nije sramota ne znati nešto u novoj sredini. Strašno je ne naučiti. Otvorite www.zet.hr (pruzmite sadržaj: Pravila prijevoza), a zanimljiva je i stranica i forum jednog od ZET-ovg sindikata www.sapz.hr.

VL
VI
Vito
18:30 06.03.2010.

Uopće ne želim ovo čitati, već ću vam ispričati zašto se takvo nešto može dogoditi pa nek zetovci razmisle o svom ponašanju prema putnicima. Neki dan mi je vozač otvorio vrata na stajalištu nekoliko sekundi prije nego se uključilo zelenoo da može krenuti. Zahvalio sam mu. tramvaj staje na slijedećoj stanici. Ulazi jedan mladić, nakon čega je vozač zatvorio vrata. Čeka \"zeleno\". S druge strane ataje autobus i iz njega istrčavaju mladi građani, prelaze preko ceste kako bi došli do praznog tramvaja. Tramvajac kreće i nije ga briga za mlade koji su požurili kako bi mogli krenuti dalje. Kao da nikog nema na stajalištu. Iako ih je morao vidjeti i čuti. Da, netko će reči - ima slijedeći tramvaj. Možda, ali cijelo vrijeme vožnje,skoro desetak minuta, taj \"slijedeći\" se nije pojavio iza praznog tramvaja. Slično se ponovilo i u drugom tramvaju. zatvorio vrata i čekao cijelu minutu \"zeleno na semaforu\". Ljudi lupali po vratima, a zetovac kao pes koji čeka da ga gazda pusti s lajne i pobjegne. To se događa redovno - kad jednom zatvori vrata zetovac uopće više ne misli da postoje i građani koje prevozi. I kako ga onda netko ne bi opalio po nosu? Možda baš zbog njega nije stigao na autobus ili vlak. U vrijeme napada na Hrvatsku i stalnih uzbuna vozači tramvaja i autobusa su bili pristojni i susretljivi. Gdje je ta uljuđenost nestala? zar su se na posao vratili vozači krumpira koji su vladali zetom prije raspada Hrvatske? Ponovo ih zaposlio diplomirani ono i dsz apartčik da teroriziraju građane Zagreba. umjesto da krenemo naprijed u zaposlimo kulturne ljude očito je da zapošljavamo šljam kojeg nitko ne želi zaposliti. Prava komunjarska negativna selekcija.

VL
VI
Vito
18:48 06.03.2010.

Da okrenem priču na drugu stranu, jer su za nešto krivi i policajci. kao i samozvani dilomirani prometni stručnjaci. Koje pak uopće ne pitaju gdje su i kako došli do diplome. A očito su ju dobili u Mostaru, jer tako i govore. Umjesto da ugrade u zakon o sigurnosti prometa da je za sudar s tramvajom ili autobusom koji izlazi iz ugibališta namjenjenog za ulazak putnika za sve kriv vozač osobnog vozila koje nije poštovalo stotinjak putnika, policija maltertira vozača tramvaja ili autobusa. Kad bi tramvaj, ili autobus izgurao nesavjesnog vozača iz žute trase ili ga maknuo prilikom uključivanja u promet sa stajališta, za najduže mjesec dana, ako ne i nakon tjedan dana, nikom više ne bi palo na pamet ne propuštati tramvaje i autobuse. Nisu uzalud na zadnjoj strani autobusa one naljepnice koje stranci poštuju, a domaći potpuno ignoriraju. Vozač osobnog stane ukrižanje i zatvori put tramvaju. Prvo pravilo - u križanju se nesmije stati, znači da vozač oosbnog uopće ne poznaje zakon, znači oduzimanje vozačke odmah, a kad se žali prvo mora dokazati na koji je način došao do vozačke. Drugo pravilo - tramvaj je puno teži od osobnog vozila i jednostavno ga gura ispred sebe dok se ne makne. Ako se vozač i požali mora nadoknaditi štetu svim putnicima koji se nalaze u tramvaju zbog kašnjenja bilo kamo da su krenuli, po 1000 kuna svakom. Drastično? Možda, ali razmislite, tko bi se od vas nakon toga uopće i zamislio da stane na tramvajsku prugu svojim vozilom. Ili naguravao ispred autobusa koji izlazi sa stajališta gdje je pokupio građane. Za najviše mjesec dana svi bi bili pristojni pa bi i zetovci možda postali pristojniji prema onima od kojih žive. I to bogovski s plaćom od nekih 5.000 kuna netto+ božičnica + siguran posao u sve sigurnijim i novijim vozilima.

VL
MA
Mayhaelo
18:54 06.03.2010.

To je strašno, svakako. Naravno da nitko ne smije biti ugrožen, ali kada već spominjete ZET-ovce, ja moram priznati kako se u cijeloj priči ja osjećam \'napadnuto\'. Nevjerojatno koliko drskosti, nepoštovanja, neprofesionalnosti itd... od pojedinih ZET-ovih vozača. Ima divnih vozača, ali bojim se da ih je više koji vlastite frustracije iskaljuju na putnicima, baš poput onih budaletina koji se iskaljuju na samim ZET-ovcima.

VL
XN
xnet0822
21:51 06.03.2010.

Još kad uhvate one balavce koji ostavljaju u rame od stakla i kod siceva letke o \"kreditima\", bilo bi to zaista dobro - trebalo bi postaviti po 5-6 policajca u civilu da ih uhvate na djelu i privedu u Policijsku postaju .... Ma pun mi je k***c tih lihvara koji ne prezaju ni od čega !

VL
VI
Vito
07:38 07.03.2010.

xnet0822 Dobro si pogodio temu, samo si krivo uputio policiju. Policija uopće ne mora hvatati postavljače reklamnih listića. Na tim listićima su adrese i brojevi za kontakt. Poštena i pravna država na te adrese bi poslala račune za prekršaje. Svakii listić 100 kuna pa da vidiš kad se to zbroji koliko bi platili oglašivači koji ne poštuju zakon o oglašavanju, zakon o odlaganju otpada, ekološko zbrinjavanje otpada. No, policija zapošljava poslušnike, a ne matematičare pa tako ne može zbrojiti koliko oglasa dnevno izbace na ulicu oglašivači. Jedan listić je jedan oglasni materijal, koji nije na za to određenom jestu i kao takav prelazi u kategoriju prekršaja od 100 kuna. Samo na jednom tramvajskom stajalištu dnevno se nađe nekoliko stotina kuna globe. A gdje su stupovi javne rasvjete. Uglavnom policiji i komunalnom redarstvu svakodnevno pored nosa prolazi stotine tisuća kuna koje bi napunile blagajnu, samo da ih žele ubrati. No, lakše je šetati i praviti se da to nije njihov posao, nego da im je posao održavanje javnog rada i mira. Samo ljepljenje plakata tamo gdje im nije mjesto predstavlja kršenje javnog reda i mira.

VL
NU
nubiwarior
09:21 07.03.2010.

Vito-kada tramvaj krene i stane na semaforu pa makar je i blizu stanice vozač nije dužan otvoriti vrata i puštati putnike unutra, a još da naparavi to učinio bi prekršaj zbog koje može plaiti kaznu ako ga policajac ugleda, i zašto bi sad vozač tramvaja trebao riskirati zbog putnika?!! Poznavajući putnike tramvaja u ZG-u u tom trenutku ne bi mu rekli ni hvala a još bi se pravili da nisu vidjeli ništa! I sam si u jednom tekstu kritizirao vozače automobila da ne poštivaju prednost tramvaja i autobusa pa sad od vozača tramvaja tramvaja tražiš da krše prometna pravila, malo mi to nije baš za pohvalu niti je fer prema šoferima ZET-a!!!¨Nagledao sam se ponašanja tih finih korisnika ZET-ovih tramvaja i autobusa, pogotovo u noćnoj liniji i to se može usporediti samo s barbarstvom. Svaka čast toj ideji jer se vozila demoliraju upravo u noćnim linijama a mi ih popravljamo iz poreznih obveza, pa sada neka ta pijana neodgojena derišta odgovaraju zajedno sa svojim taticama i mamicama kojih su fino odgojili!!!

VL
VI
Vito
08:55 08.03.2010.

nubiwarior - nisu svi tramvajci blesavi, ali oni potvrđuju pravilo. Nije li blesavo to što pišeš o zatvaranju vrata i poštivanju nekakvih propisa? Ako se ikad voziš, ili si se vozio, tramvajem onda ćeš shvatiti svu blesavoću koju si napisaoao u obrani zet-ovaca. Tramvajska vrata na najprometnijim stajalištima -, Jelačićplacu, Glavnom kolodvoru, Autobusnom kolodvoru, Ciboni, Vodnikovoj, prosječno su otvorena 15 sekundi, što je dovoljno da se tramvaj isprazni i napuni. U dugogodišnjoj vožnji i promatranju ponašanja zet-ovaca, nikad, u redovnoj vožnji, nisu bila otvorena duže od 20 sekundi, a 30 sekundi držali su isključivo mladi vozači kad su ispred sebe imali nekoliko tramvaja. Stajališta su pretežno ispred manjih križanja tako da tramvaj dođe do semafora koji je namješten na 60 sekundi crvenog. Na većim križanjima tramvaj čeka nekoliko minuta ispred semafora, a na stanici otvara vrata 15 sekundi. Želiš li detaljniju analizu stajališta Kvatrić? Minimum 60 sekundi crvenog za ravno pa još toliko za skretanje. Semafor je niti deset metara od stajališta, dobro sad je nešto dalje zbog podhodnika i dizala, ali bitno je isto vrijeme stajanja ispred semafora. Dok su vrata tramvaja otvorena punih 15 sekundi. Znači najmanje jednu minutu su zatvorena dok im je veći dio još na tramvajskoj stanici, a putnici ne mogu ulaziti u taj tramvaj. Zbog nekakvih idiotskih pravila iz vremena dok su vrata otvarali kartodrapci, a ne isključivo sami vozači koji određuju kad će tramvaj biti u pokretu, a kad će stajati. U to ne ubrajam licmjerni pokušaj miješanja stajališta i običnog križanja sa semaforima bez stajališta. Na križanju Braninmirove s Držićevom još je lošija situacija. Tamo su tramvajski stup, ponovo, pomaknuli za cijeli jedan tramvaj dalje od semafora, tako da sad na tu dugačku stanicu dođe jedan tramvaj, a dva do tri stoje u Branimirovoj i čekaju zeleno na semaforu koji je ispred željezničkog mosta iznad Držićeve. Za deset sekundi tramvaj zatvori vrata i pomakne se za jedna kola do semafora i tamo stoji ne primajući putnike ponekad i četiri minute. Tako građani čekaju i po četiri minute ispred tramvaja. A ostali tramvaji čekaju u redu od Kružićeve do Erdödyeve. nemalo puta sam tako gledao kako od deset minuta prednosti dolazi do pet minuta kašnjenja. Jer u to vrijeme tramvajac propušta zeleno, upravo telefonira, ili mu onaj uređaj, kojeg su građani platili, pokazuje da je došao na to stajalište deset minuta prije određenog vremena. Sad namještaju te uređaje da ih putnici ne mogu jasno vidjeti kroz staklo pa da vide kako se vozi novim tramvajima daleko ispred ili iza voznog reda određenog tko zna gdje i po tko zna kakvim uvjetima snimanja vožnje. Samo pogledajte kakvu glupost tramvaji moraju provoditi na križanju avenije Vukovar i Držićeve - tramvaj iz smijera sjevera prema jugu smije prolaziti u semaforskom intrvalu promjene, dok u istom tom intervalu tramvaj iz smjera juga prema sjeveru nema tu mogućnost. Kakvi su to propisi kojima se onda zet-ovce opravdava i brani? Putnicima je omogućen brži dolazak iz točke A u točku B, a putnicima iz točke B u točku A to je uskraćeno, pod identičnim vremenskim uvjetima. To da bi tramvaji i autobusi gurali nesavjesne vozače ispred sebe, lako je, i moguće je, ozakoniti. Pogotovo u zagrebu koji je i tako izvan zakonskih okvira vrijedećih u Hrvatskoj. Ako nesavjestan vozač osobnog vozila, sam u vozilu, ima pravo ograničavati slobodu kretanja vozilima javnog gradskog prijevoza s nekoliko stotina putnika, ne vidim ništa čudnog da građani donesu zakon kojim se takvi miču iz prometa i kažnjavaju identičnim načinom razmišljanja - baš me briga za druge. Zašto bi druge onda bilo briga za njega? Dovoljno bi bilo nekoliko takvih izgurati pa bi drugi dobro razmislili i zakon bi sam prestao postojati za najduže mjesec dana. Što se pak nočne vožnje i tih putnika tiče - u svijetu ugrađuju prskalice se nevidljivom bojom u vozila javnog gradskog prijevoza pa kad huligani počnu uništavati kabinu, vozač uključi prskalicu i pošprica hulgana. Huligan mokar izleti iz vozila i nesvjestan boje ode, a policija onda samo ima posao osvijetliti ga daleko od drugih putnika. Učinkovito i bezbolno za sve.

VL
VI
Vito
09:09 08.03.2010.

busko - putnik pod utjecajem alkohola Zašto se onda u svakom novom tramvaju koji dođe u Zagreb vozi gradonačelnik zagreba sa svojom svitom?? Već sam ZEt ne poštuje pravila koja si je odredio kad pijanca pušta da prvi ulazi u u tramvaj. Skudnje jumfa bilo je popularno u davni vremenima fudalizma, a ovaj si gradonačelnik uzima to pravo za uvođnje novih tramvaja. To je pijano bolesno stvorenje sebi dopustilo takav običaj, a onda se busko poziva na pravilnik o pijanim putnicima. Pa tko će provoditi mjere kontrole koji je putnik pijan, a koji je samo ispirao usta vodicom za osvježenje?

VL
VI
Vito
09:59 08.03.2010.

Evo vam još malo o ZEt-ovoj politici prema putnicima. Križanje Austrijske s Ilicom u smijeru zapada - stajalište se nalazi u Ilici ispred semafora na mjestu gdje stanu jedan tramvaj u jednom smijeru,drugi tramvaj u drugom smjeru i po sredinii jedan trak za obična vozila. Nogostup je uzak tako da se pješaci i čekači gužvaju bespotrebno. Jer, iza Vinogradske je puno širi nogostup, kao i u Austrijskoj, odmah iza semafora u drvoredu. ZET tamo ne želi postaviti stajalište i odteretiti Ilicu prolaskom tramvaja kroz križanje. Ne želi niti pomoći građanima koji moraju iči u bolnicu u Vinogradskoj, niti građanima koji bi lakše presjedali na druge tramvaje koji tamo prolaze. Što se pak sigurnosti putnika tiče, zanemarivanje sigurnosti građana na korist političara vidljiva je na Trgu ž. fašizma. Tramvajsko stajalište u smijeru zapada je na uskom nogostupu u Zvonimirovoj, dok je stajalište prema istoku ispred studentskog doma. Zašto stajalište prema zapadu nije povoljno za građane? Zato što takvo stajalište nije poželjno hdzovoj vlasti. Možda zvućui nevjerojatno, ali u Zagrebu hdz i sdp zajedno s gradonačelnikom pokazuju što misle o Hrvatima točno na ovoj lokaciji tramvajskog stajališta. Političarima je važnija njihova komocija parkiranja od sigurnosti građana koji se voze tramvajima.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.