Vlasnike zemljišta treba izvlastiti i izgraditi sljemensku žičaru do 2017.
Gradnja žičare počela bi početkom iduće godine, a rotora već ovo ljeto, smatra predsjednik Gradske skupštine Darinko Kosor
Komentari 20
Da se gradila jedna fontana manje mogla se vec odavno zicara izgraditi...sramota za jednu metropolu koja ima tako divna izletista da se sve zapusta...
...mozda ima i EU fond koji bi sufinancirao?! Bilo bi bome vrijeme da konacno opet bude zicara. Toliko ima turista i vecina njih bi ju rabili a domaci tak i tak. Dakle bila bi popunjena i isplativa.
Jedan od Bandićevih "kumova" masovno pokupovao zemljište na trasi nove žičare, a Darinko će mu sada još i dati novce za takav kriminal?! Promjena trase je i išla upravo zato da se "bandićevci" namire. Umjesto da ih se potrpa u zatvore, sada će još biti i nagrađeni. Bravo Darinko! Drug Tito mora da je ponosan na takvog predsjednika komunističke omladine.
dakle zabraniti promet autima do sljemena.. kakvi mangupi samo rade na ovim projektima..
Dajte već jednom počnite rekonstrukciju rotora, pa o toj rekonstrukciji pričalo se već kad se gradila Arena. I godinama ništa. Grad mi izgleda kao diler osiguravajućih društava, obzirom koliko se nesreća tamo događa. Zadnja je bila u ponedjeljak u noći, auto je završio na tramvajskim tračnicama.
Hm, I Kosor i Švaljekica su u predizbornoj kampanji i lupaju gluposti koje glupani žele čuti. Recimo da žičara preveze 1500 ljudi za sat vremena. Kud će ti ljudi stati? Sada se na skijalištu skupi 300 ljudi subotom i too je kaos. Nemaš što pojesti, popiti, popišati se. Na Sljemenu se sve osim nekoliko lokala urušilo, jer je NEISPLATIVO! Vrijeme šarenih laža ovih dvoje ljudi prošlo je, samo im to birači moraju saopćiti. Miki je gore zalupao novaca i novaca a rezultat je da je tamo gdje je, - nigdje. Da, bilo bi ljepo učiniti nešto, ali vrijeme megalomanije je prošlo. Treba znati koliko je sati i to objasniti ovima koji misle da sunce izlazi na zapadu.
Velika freška je bila devastacija Medvednice zbog skijališta, a sada i jezera. Taj projekt nikada nije bio isplativ. Prioritet je bila žičara, koja je i tako postojala. A sada voze samo automobili i onečeišćuju. To je veliki korak unazad u u zaštiti prirode, a k tome još i ekonomski neisplativ.
Bliže se izbori pa se sada gradi sve u šesnaest nažalost sve će ostati na riječima i velikim novinskim naslovima.
Bandić se potrudio I munjevito zatvorio žičaru a sad im treba otkup 100000m2 I dozvole da bi lancmani delali kaj je Mile zamislil.....u Podsljeme se investira manje nego u jednu ulicu Kozari-boku, cesta kojom se I papa vozio krpa se I ruje ( dozvole na tomboli pri mili) svakodnevno a drugdje se presvlače godišnje. od obilaznice niš a jedina cesta za jug (centar )je u biti razlokani puteljak s jednom trakom +štreka.....radi privatnog dvorišča za stipić-centar
A što nedostaje staroj trasi koja ima sve vlasničke odnose sređene?
Zemljište je kupio od privatnih vlasnika poduzetnik Zeljko Šelendić i to za sitne novce a pod izgovorom da ce tu biti crkva inace prijatelj gradonačelnika
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovo je 500-ti članak o žičari, pa ajde, krenite već jednom!!!!!!!!!!