Čitatelji ogorčeni zbog ZET-a: Prijevoz je loš, preskup,...Užas!
Kakva su vaša iskustva s javnim prijevozom u Zagrebu? Jeste li imali neprilika ili ugodnih doživljaja putujući vlakom, avionom ili trajektom? Jeste li se našli u kakvoj neugodnoj situaciji na nekom odmorištu? Želite li nekoga pohvaliti ili pokuditi? Javite nam se na e-mail javi@vecernji.net
Komentari 49
Polasci tramvaja sa polaznih stanica gotov nikada nisu točni u odnosu na ono što piše na voznom redu. U pravilu je to 2-3 min. ranije. Nedjeljom i praznikom 3 min su puno s obzirom sa slijedeći polazi za 15 ili više min.
Ima li u ovoj državi nešto dobro i da nije užas?
212 bus.Dubec Sesvete, vozi svakih 20 min po rasporedu. Prometuju 3 autobusa u krug. Ponekad samo 1. pa vozi zvakih 40 min. Bez objašnjenja.Na pisane prigovore dobiješ šprancu: da u pravu ste bilo je problema... I to je to
Moja iskustva su katastrofalna, redovito se švercam i kad naiđe kontrola traži me kartu pa tog nema nigdje!?
Sa autobusima sve štima, pohvala zet-u
Birajte si Bandića !
jel to ona firma gdje se BIH stanovništvo zapošljava nasljedno ? Vidi čuda...
Aha, pogledao me "krivo' vozač, pa mrzim sebe i sve oko sebe - do podne sebe, a od podne cio svijet - poanta je članka VL-a.
Moja iskustva u Zagrebu 80-ih kada smo dolazili u Ambasadu po vize. Grad uredan ko Bec, sve sama gospoda, pozdravljaju te s dodirom na sesir, hotel Dubrovnik predivan, hrana odlicna, osoblje preljubazno, taxi na svakom cosku, produzili smo jedan gostovanja u Zagrebu ja i sestra toliko su bili dragi ljudi u hotelu i ljubazni. Nakon rata ponovu u Zagrebu, sve sami kockoglavi po kaficima, prosjaci trcu za tobom prose koju kintu, jedna zena nas je dva puta zaustavila, ista zena, a cetvero sve skupa u centru grada. Zagreb vise ne slici na sebe, to je sada kao jedno malo vece selo.
sve pohvale zetovcima i nadam se da ce tim ljudima bar biti omogucen beneficirani radni staž obzirom, što sve trpe i prolaze s bahatim, neodgojenim i nekulturnim pojedincima koji nikako da shvate da autobusi i tramvaji nemaju krila, da ukolikoko u vozilu ne radi klima puno je gore vozacima koji to moraju istrpiti 8 h a, ne dvije stanice. zetovci, još jednom svaka vam cast.
Čekajte malo kako to da svi osuđuju tog vozača ili kontrolora zeta koji je s letvom u ruci nasrnuo na tog putnika? Pa zar je vozač ili kontrolor kriv ako autobus kasni ili ga nema nikako? Pa vozači su najmanje krivi ako autobus kasni, taj fini gospodin koji je svima psovao sve po spisku je i dobro prošao, otkud mu pravo da vrijeđa sve zaposlenike zeta na koje je naišao.
Nije ni cudo, kad su gotovo svi vozaci bosanci koji su do prije rata cuvali koze po brdima u Bosni. Dosli u Zagreb, zaposlio ih rodjak Bandic u ZETu. Pa misle da su Boga uhvatili za bradu. Sad krmad glumi gazde, a do jucer su bili kozojebci.
Hazl113: Za jedna sat pješke možete od Savskog mosta do Jelačićplaca
Nego kada će metro, mislim to je Bandić obećao najmanje dvaput?
Cuo sam u izbornoj kampanji da ce biti metro uskoro. Čim zapljenju lovu od barem Mamića, Sanadera ili Todorića. S todoricevom bi se mogao izgraditi bolji metro nego u New Yorku. A do tada plačite.
A šta se čudite kad su vozači zeta mahom upisivali prometne škole,a neki ih i kupovali jer jedino su tako mogli upravljati nekim prometalom jer čuvajući ovce nisu si mogli priuštiti ni bicikl.
Graviola dokazano ubija stanice raka. www.imuno-protect.eu
carlz.bromsom: __________ Sa zapljenom love navedenih metro bi mogli napraviti po cijeloj Hrvatskoj, od istoka do zapada, od sjevera do juga. _____ I još bi ostalo za običnu željeznicu.
NAS U SPLITU ko HE#E za 2 stanice 11 kn, bus ko pekara daska vitra nema, vi se vozate za 4 kn sto traJvanom sto busem... i da u nekima proživljavamo danteov pakao.... zato ne kukati namajejoa gore
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Klasicni placeni tekst, a evo razloga. ZET ne donosi odluke samostalno, vec Bandic u ime grada koji je vlasnik preko holdinga. Kada bi novinari imali barem mrvicu hrabrosti raskrinkali bi unistavanje gradske firme od strane grada na ustrb gradana Zagreba i radnika. Grad odreduje kada i gdje vozi bus, s kojim razmacima, Zet je samo izvrsitelj. Kada govorimo o placenom tekstu provjerite tko odrzava aparate za karte, tko je vlasnik reklamnih prostora, tko cisti autobuse, tko renovira pruge, tko odrzava tramvaje. Tek tada cete vidjeti sto je Bandit napravio gradskoj firmi i kako unistava firmu, a s time i gradane. Ima tu generala, djece politicara, privatnih firmi, Madara, privatnih firmi. Dajte budite novinari i upoznajte ovaj narod sa pravom istinom kako se njihova lova trosi.