Ukidaju SMS karte, a zaradili 10 milijuna eura
Glasnogovornik ZET-a poručuje kako će se bi do ožujka trebala biti finalizirana odluka o ukidanju ili zadržavanju usluge SMS plaćanja javnog prijevoza u Zagrebu.
Komentari 45
Da je zetova jednokratna karta i 100 kuna Čović bi tražio 200
Čoviću nikada dosta
Čović je bes kićmenjak
Hm 700 milijuna kuna trpamo u ZET iz gradskog proračuna godišnje, uz to što plačamo jako skupe godišnje pokaze, koje ne znamo kad čemo ih moći kupiti, a rupa od 400 milijuna isto čeka nas, građane. U tramvajima i autobusimaa se vozi 80% ljudi koji ne plačaju ni pokaz, ni kartu. Dva rođosa se prepucavaju koji je gluplji. A mi sve to gledamo, plačamo, jamramo, trpimo i idemo dalje. Promijeniti i gradonačelnika i šefa holdinga jer su glupani koji samo seru slova.
i to da doživim.... otiđite svi, nitko vas nije ni tražio!
koje siromaštvo u glavi . pa tko je ono imenovao kvazi menadžericu , partijsku drugaricu iz hns-a koja je uz plaću uzimala i povlaštenu saborsku mirovinu ? ima prostora , da se odrežu plaće tim parazitima koje je partija uhljebila i da se sve svede u racionalne okvire . najlakše je natovariti siromašnim građanima , studentima , umirovljenicima , slabo plaćenim radnicima veće cijene karata . onda ti ljudi se voze bez karte , pa ih love kontrolori , pa ih onda sude kao kriminalce . oni ,. naravno , nisu ništa krivi samo su siromašni . zašto , pa pročitaj prvu rečenicu i sve će biti jasno . previše gramzivih , bezobzirnih , neznalica i parazita koji su se natovarili na grbu ovih drugih i uživaju kao faraoni . bilo bi zanimljivo čuti , na osnovu čega takvi imaju plaće po 30 000 , 00 kn ?
Za Zetovce čiji je prosjek plaća 7200 kuna sasvim je u redu da socijalnij pokaz košta 180 kuna. I ostali su im prijedlozi suludi. Bahato su se ponašali i tako nastavljaju dalje.
smanjite cijenu karte na 5 kn i natjeratje ljude da plaćaju karte i da vidiš prihoda. jer ako svaki deseti bude plaćao jednu vožnju po 35 kn nikada nećete zaraditi ništa...
Baš gledam kak četiri krkana spavaju u novom Vw Crafter kombiju koji vrijedi oko trideset tisuća eura. Koliko bi trebalo dugo spavati u njemu da se taj kombi isplati. Neka mi to netko proba izračunati
Tako je isto otišao i iz HEP-a nakon što ga je skoro uništio. Biti će zanimljivo pratiit gdje će ga drugovi sa Iblerovog sada poslati i na koju će ga funkciju postvaiti. Nego, jesu li riješeni problemi sa stanovima u vlasništvu HEP-a iz njegove ere ili to nije za DORH važno s obzirom da je dotični uzoriti član SDP-a, a sebi slične ili iste DORH i USKOK ne diraju?
otiđi odmah, rodna gruda te čeka.
G. Covicu zar vam nikada nije palo na pamet protresti javnu nabavu i srezati nepotrebne ugovore i tvrtke koje su dobile ugovore ne principu rodjackih ljubavnickih i kucoprijateljskih odnosa. Svaki ugovor gdje je jedan ponudad ponistiti i provjeriti kao i one nariktane sa vise ponuda jer su pisane iskljucivo za pojedine tvrke. Sramotno je da pojedini menaderi sami sebi potpisuju i odobravaju javnu nabavu i izabiru tvrke koje su najdarezljivije. Da ste to ucinili danas bi bili u plusu i zasigurno vas ovo oko zeta nebi toliko uznemiravalo. Tolike su milijarde izvucene i zapeglane po tko zna cijim crnim ili sarenim fondovima.
Predložio bi Kostu Minovskog za direktora ZET-a. Taj zna kak smanjiti plaće a kako produljiti radno vrijeme. Siguran sam da bi on bio pravo riješenje. Znam iz vlastitog iskustva.
Ljepotane namiri se iz ukradenog i promašenog.Nema vam spasa.
Kako nikome ne padne na pamet da ZET ima prevelike troškove i da ih treba srezati? Razlog prevelikih troškova u ZETu je 1.500 prekobrojno zaposlenih, prevelike plaće zaposlenih i preveliki troškovi održavanja. Zašto bi građani trebali financirati lošu politiku vladajućih? Da ZET posluje prema pravilima tržišne ekonomije, karta bi mogla koštati 5 kuna i ZET ne bi bio na gubitku. Da Tcom ili Microsogt posluju na takav način, odavno bi bankrotirali.
180 kn za đačke i umirovljeničke pokaze je previše! Poskupljenje je veće od 100%. Zar ne bi bilo dosta i 100 kn ako već moraju poskupjeti?
Milan Bandić će ostati upamčen kao najgori gradonačelnik u povijesti grada Zagreba. Između ostalog (nema žičare, Varšavska, WCi...), zbog njegove višegodišnje predsjedničke kampane, građani su financirali karte svima, osim zaposlenima koji jedini moraju doći od točke A do točke B i koji jedini uplaćuju prireze. Na ime grada su dignuti krediti koji su nekoliko godina takav sustav držali na životu, a sada udri po građanima. U ZETu je 1.500 prekobrojno zaposlenih koji su nepotrebni i na teret građana. Imaju previsoka primanja, u ostalim prijevozničkim tvrkama su plaće kudikamo manje. I sada vi očekujete da će građani plaćati vaše greške? Pa da Tcom i Microsoft posluju na način kao ZET, odavno bi bankrotirali.
Dokad će bosanci vladat metropolom?
tak treba! i povuće svu svoju rodbinu, kumove i zemljake koje si doveo u holding!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Odnosno čović je rekao ovo - ili mi dajte više novaca za sve ljude što sam uhljebio u holdingu ili ja odlazim a vi se spašavajte