Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 19
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Buka na granici boli

Svaki put kad prođe tramvaj u Zvonimirovoj i Šubićevoj zbrajaju štete

17.06.2014., Zagreb - Stanari zgrada na krizanju Subiceve i Zvonimirove zale se na buku i vibracije koje proizvode tramvaji. Photo: Igor Kralj/PIXSELL
20.06.2014.
u 14:45

Iz ZET-a poručuju: Tijekom ljeta počinjemo s radovima i smanjit će se vibracije stanari se žale 
Potresi se osjete i u tri zgrade od raskrižja, a zahvaćeno je oko 180 kućanstava

Prvi san stanara Zvonimirove i Šubićeve ulice svake noći prekida glasna škripa tračnica te podrhtavanje podova.

Tramvaji oko jedan sat kreću prema spremištu, pa ih u deset minuta prođe nekoliko. A iako su se stanari gotovo naviknuli, razlog je to što gosti gotovo nikad ne prespavaju kod njih. Svi koji dođu, objašnjavaju stanari jednih od najprometnijih ulica u gradu, pomisle da je potres.

Šetajuća vitrina

– Odrastao sam ovdje pa mogu reći da sam navikao na laganu trešnju. Ali od prošlogodišnjeg snijega i jake zime buka je nesnosna – kaže Fran Došen, predstavnik suvlasnika stanara u Zvonimirovoj 26. Obišao je sve predstavnike zgrada na križanju, popričao sa stanarima... Ljudi koji žive i tri zgrade od križanja već su i navikli na potrese, ali gotovo 180 kućanstava počelo je zbrajati štete.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL

– Stan smo obnavljali prije Božića i već su parketi puni pukotina – dodaje Žana Barišić, Došenova buduća supruga, dok istovremeno pokazuje stakleni luster, koji su "obukli" u gumice kako bi mogli čuti televizor od zvonjave. Problem je, kažu stanari, što bi tramvaji raskrižjem morali voziti pet kilometara na sat, ograničenje piše i na prometnom znaku. No ponekad tramvaji prolaze puno većom brzinom. Pogotovo kad hvataju zeleno svjetlo na semaforu.

– Rekonstrukciju raskrižja radili su 2010., i sve je bilo dobro godinu dana. No uvodili su sve veći broj novih tramvaja, koji teže 40 tona, a stari su bili dvaput lakši, pa se stanje samo pogoršavalo – kaže Došen te dodaje da očito tračnice nisu prilagođene tonaži. Njegovim roditeljima, nekoliko katova niže, vitrina je jednom "došetala" do polovice dnevne sobe.

Obnova na ljeto

– Nekoliko puta mjerila se i razina buke. Decibeli su toliko visoki da su na granici boli – kaže Danijel Došen, umirovljeni kirurg. Zgrada građena 1936. kao privatno vlasništvo jedne židovske obitelji na izuzetno je dobrim temeljima, no problem je odvodnja.

Cijevi svako malo pucaju pa se stanari suočavaju i s poplavljenim podrumima. Sa ZET-om su u stalnoj komunikaciji, a gradska tvrtka svakih nekoliko mjeseci pošalje tim koji tračnice zavari, što su učinili i neki dan. Obnovu raskrižja inicirali su i vijećnici četvrti Donji grad. Iz ZET-a kažu da tijekom ljeta planiraju detaljnije radove u široj zoni raskrižja.

– Nakon toga znatno će biti smanjena razina buke i vibracija. Sugrađane molim za razumijevanje i još malo strpljenja. Ulažemo najveće napore na cijeloj mreži da bismo ispunili najvažnije elemente: prometnu sigurnost i kvalitetu – rekao je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.

Komentara 5

ZJ
Zjako
23:21 20.06.2014.

Nije kriv tramvaj nego ovi mamlazi što to trbaju zamjeniti . A očito da je i kvaliteta kumova upitna kad tako brzo propadne!

BV
Bijela Vrana
14:22 21.06.2014.

Tako je u cijelom gradu !Kod nas na Svetom Duhu od Bolnice na gore isto stalno "potres" od autobusa i preteških kamiona.Prije par godina popravljali cestu ali trajalo kratko ,sva je opet popucala, izlaz sa Dunjevca na Sveti Duh grozno nepregledan i opasan ,svi proklizavaju ako je malo mokra cesta !

DO
Dox
09:19 23.05.2017.

Tri godine poslije, ništa se nije promjenilo, situacija je još gora

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije