Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 173
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZET-ov vozni park
Povratak na članak

U Zagrebu 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa

Uz 30 gradskih nabavljen i jedan turistički autobus za potrebe Grada Zagreba, koji će biti predstavljen za 10-ak dana, kada će voziti svoju prvu turističku rutu, najavio je Bandić

Komentari 12

Avatar Dr Evil
Dr Evil
11:28 10.09.2018.

šta vrijede novi autobusi kad ih voze mutavci koji uopće nemaju osjećaj da voze putnike pa ukrcaju 120 putnika ali se majmun od šofera NE sjeti upaliti klimu u autobusu? Jel vozite putnike koji plaćaju kartu ili vozite logoraše???

VL
VI
Vito
09:19 08.09.2018.

ZET ne vozi preko Jadranskog mosta, jer je rotor zatvoren __ Umjesto da su izgradili mostove - najmanje tri - za istu cijenu sad "uređuju" rotor, a da ništa nisu napravili kako bi količinu vozila koja dolazi na područje lijeve strane rijeke Save "raspršili" prije rotora. __ Ali nama laprdaju o gubitcima ZET-a koji su praktički dio "računice" svih gardova svijeta koji imaju javni gradski prijevoz. __ Samo pogledajte Talin i Litvu - imaju besplatan javni gradski prijevoz čime su već u prvoj godini zaradili ne samo boljim i bržim prijevozom, nego i manjim zagađenjem gardova. __ Zato je svako pisanje o gubitcima ZET-a praktičko obmanjivanje stanovništva, budući se javni gradski prijevoz financira iz proračuna Zagreba, a ne privatnih džepova nekolicine "dioničara" koji "gubitke" žele nadoknaditi pljačkom stanvništva. __ Novce za proračun gradskog javnog prijevoza uzimaju svima, ne samo putnicima ZET-a, tako da nemaju nikakvo etičko niti moralno pravo naplaćivati vožnju javnim gradskim prijevozom __ Moraju bolje rasporediti novce za ZET, znači smanjiti količinu parazita u gradskoj upravi i "holdingu" pa će imati dovoljno za sve. __ Dodajte tome zamjenu starih žarulja s novima za dobivanje 80 % više novca koje sad troše živine žarulje __ Promjeniti stare cijevi da smanje gubitke vode i evo najmanje 40 % više novca __ Poništiti štetan ugovor od "pročistača" vode i evo dodatnih novaca __ Zabraniti gradnju potrošača vode - fontana - i evo novaca za normalan rad gradskog prijevoza

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
22:07 07.09.2018.

Ovi su solo a VG nek si sami kupe

VL
VI
Vito
08:46 08.09.2018.

Stegosaur: Baš ne shvaćam __ Javni gradski prijevoz spada u komunalne usluge gradova i kao takav ne može biti stvarno profitabilan kao neko privatno trgovačko društvo. __ Javni gradski prijevoz MORA BITI BESPLATAN __ Ovdje "gubitke" navode isključivo kako bi obmanjivali stanovništvo, praktički pljačkali. __ Svima nam uzimaju od plaće i mirovine za državni porez od kojeg žive državni paraziti __ U Zagrebu nam uzimaju dodatnih 18 % od plaće i mirovine kako bi gradski paraziti imali novca do umirovljenja. __ Možda vi ne plaćate porez i prirez zbog života s nekim tko to plaća umjesto vas pa zato ne vidite račune koje dobivate iz gradskih kancelarija, a jedna od njih je i "holding". __ Tko je osnivač "holdinga" i koja je svrha "holdinga"??? __ Osnivači su grupica političara koja se udružila kako bi pljačkala stanovništvo koje je izgradilo grad i uspostavilo komunalnu infrastrukturu vlastitim novcima, a ne novcima te grupice pljačkaša/ratnih profitera koji su iskoritili priliku "tranzicije" te naše pretvorili u svoje pa sad nama prikazuju "gubitke", dok oni uživaju u "tantijemima" ništa ne radeći skriveni iza "holding d.d." (dioničko društvo) __ Na žalost u Hrvatskoj je Ustavni sud ozakonio pljačku pa zato i imamo takve organizacije na vlasti. __ Razmislite što znači dioničko društvou stvarnosti - grupa ljudi koja se okupila i SVOJIM NOVCIMA nešto izgradila kako bi time mogla zarađivati __ A "holding d.d." je što? - ništa stvarno izgrađeno vlastitim novcima tih pojedinaca pljačkaša

VL
VI
Vito
15:26 08.09.2018.

LeandroZG: u redu - nda ovako - vama nek uzimaju 70 kn mjesečno za prirze, a meni dajte vi iz plaće kako biste nadoknadili što i meni uzimaju 70 kuna od plaće. __ Ako je vama svejedno kako se zove pljačka, a izračunali ste i objavili da je to vama 70 kn, meni nije svejedno niti da je lipa, jer nema aposlutno nikakvog opravdanja za uzimanje bilo kakvog novca od osobnog dohotka ma kako to vi nazivali ili "objašnjavali" da to nije od plaće, nego je od plaće. - ne znaci 18 posto od place, nego 18 posto od obracunatog poreza na placu __ Želite napisati da Grad ne uzima nama, nego Državi u "naše ime"??? __ Nemojte se sramotiti i pokušavati opravdati neopravdano. __ Pročitajte godišnji proračun grada Zagreba za 2018.g. pa razmislite kad ovako "lupate" - evo samo dijela izvoda: II. POSEBNI DIO Članak 3. Rashodi - Glava 01. URED GRADONAČELNIKA - URED -- Plaće (bruto) - 45.450.000,00 --- Naknade troškova zaposlenima - 1.800.000,00 ::: kakve troškove zaposleni imaju na svom radnom mjestu u gardskom uredu gardonačelnika??? __ Ostali nespomenuti rashodi poslovanja 1.460.000,00 - Ostali financijski rashodi 25.000,00 __ Za što troši novac "gradonačelnik", a posao mu je pošteno i vidljivo pokazivanje trošenja novca stanovnika Zagreba i okolnih naselja kojima uzima 18 % od plaće??? --- ili ovo: TEKUĆE DONACIJE: više od 3320.000.000 -- KAPITALNE DONACIJE: više od 20.000.000 __ Zato ne laprdajte bez veze kad postoje javni dokazi o pljački stanovništva u interesu pojedinaca povezanih s "Gradom"

VL
ZA
zagi101
19:31 07.09.2018.

objašnjenje je za onu stvar

VL
DU
Deleted user
20:14 07.09.2018.

Baš ne shvaćam kakva je to politika ZET-a, jer imaju ogroman gubitak, nastao vrjeme suživota u Holdingu? Početkom ove godine izišli su iz Holdinga? Tko je dao novac za autobuse?! Tako se to ne radi, da se jedna tavkva firma,, iako u gubitku, koristi gradskim jamstvom za kupovinu!? Predložio bih jednu "čvrstu lojalnu konkurenciju" jer ovaj monopol stvara ovakve gubitaše, kada im dugove pokrivaju građani Grada Zagreba! Tako svatko od nas može imat po jedan "ZET"! Na veresiji se ne živi! Ovakav ZET može ozdraviti samo jedna prava konkurencija a nikako "monopol" nad uslugama prijvoza u glavnom Gradu!?

VL
VI
Vito
09:03 08.09.2018.

Javni gradski prijevoz mora biti BESPLATAN __ Svi smo izdvajali novce za ZET od kad je komunistička partija jugoslavije ukinula privatno vlasništvo i odredila ZET kao javnu gradsku komunalnu instituciju za službu prijevoza gradskog stanovništva __ Znači da bi svaki stanovnik morao biti dioničar tog društva, jer "holding d.d." nije dao niti pare, kamoli lipe kad je političkom voljom pljačkaša odredio nastanak "dioničkog" društva - dioničko znači nešto dijeliti __ Uzimaju nam osim poreza još 18 % od plaća i mirovina za što??? __ Zato što živimo u gradu??? __ Oni su se dotepli u grad pa nama koji smo tu živjeli od osnutka uzimaju novce kako bi sebi davali plaću za nerad. __ Samo pogledajte na što troše naše novce, a grad još uvijek nema dijelove "pokrivene" vodovodom i kanalizacijom dok postojeći vodovod GUBI 40 % VODE zbog zastarjelosti vodovodnih cijevi. __ Ne smijem ispustiti niti zastarjele živine žarulje koje i dalje troše previše struje, iako danas postoji LED rasvjeta koja smanjuje potrošnju i do 80 %, a što bi pošteni odmah ugradili kako bi Grad štedio u napredovao. __ Izgradnja pročistača vode je još jedna beskorisna potrošnja novca, budući je istraživanje dokazalo da Zagreb jednostavno NEMA dovoljno vode za toliki kapacitet pa umjesto oborinskih ovda troši čistu pitku vodu za pokretanje tog pročistača zmazane vode. __ Niti nakon 31 godine nisu riješili odvajanje otpada, a koliko su noca potrošili na budalaštine __ Sadašnje uređenje rotora je dokaz pljačke stanovništva.

VL
Avatar Drago2603
Drago2603
17:21 07.09.2018.

I poslije ove naruđbe se očekuju najmanje 4 na liniji 268 koja je najprometnijaa zetova linija !

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.