Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

U Zagrebu 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa

Uz 30 gradskih nabavljen i jedan turistički autobus za potrebe Grada Zagreba, koji će biti predstavljen za 10-ak dana, kada će voziti svoju prvu turističku rutu, najavio je Bandić
07. rujna 2018. u 14:08 12 komentara 1264 prikaza
ZET
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Grad Zagreb od petka je bogatiji za 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa, prilagođenih za prijevoz osoba s invaliditetom te visokog ekološkog standarda, autobuse marke Iveco Crossway LE City, ZET je predstavio u krugu svog autobusnog pogona u Podsusedu, u nazočnosti gradonačelnika Milana Bandića.

ZET-ov autobus, ilustracija `još ima dobrih ljudi` ZET-ovac doživio nesvakidašnju gestu od putnika: Hvala ti, dobri čovječe!

"Sretni smo da obnavljamo vozni park s 30 novih autobusa prilagođenih za prijevoz osoba s invaliditetom, novi autobusi jamče da će se Zagrepčani voziti u boljim uvjetima, a to nam je intenca", istaknuo je gradonačelnik.

 Uz 30 gradskih nabavljen i jedan turistički autobus za potrebe Grada Zagreba, koji će biti predstavljen za 10-ak dana, kada će voziti svoju prvu turističku rutu, najavio je Bandić.

ZAGREB ZET krenuo s jesenskim voznim redom

Zahvaljujući motorima Euro 6, novi poluniskopodni autobusi visokog su ekološkog standarda, a uz to su klimatizirani i opremljeni video nadzorima i rampama za ulazak osoba s invaliditetom, istaknula je voditeljica ZET-a Ljuba Romčević Žgela. Novi autobusi će voziti na prigradskim linijama, odnosno rubnim dijelovima Zagreba. Nabavljeni su putem leasinga, a ukupna im vrijednost iznosi 45 milijuna kuna. Cijena jednog autobusa je oko 1,3 milijuna kuna, rekla je Romčević Žgela.

Najavila je kako je u pripremi i nabava novih 40 autobusa, čija se isporuka očekuje do ljeta iduće godine.

zet 'Odlična' ideja U prvih mjesec dana karata za 15 kuna prodali tek stotinjak?

Na pitanje novinara zašto su se odlučili za nabavu poluniskopodnih, a ne niskopodnih gradskih autobusa, voditeljica ZET-a je rekla da su autobusi povišeni samo u zadnjem dijelu, dok su kod ulaza i izlaza te na prvim i drugim vratima niskopodni. Odlučili smo se za poluniskopodne autobuse jer smo ih za isti novac dobili puno više i osigurali smo putnicima kvalitetniji prijevoz jer su autobusi novi i ekološki prilagodljiviji, objasnila je.

>> Ovo su crne prometne točke u Zagrebu i okolici

[video: 26555 / ]
Mala škola financija
Edukativni projekt
Učenici, prijavite se na nagradni natječaj i osvojite 15 tisuća kuna za svoju školu
  • Avatar Dr Evil
    Dr Evil:

    šta vrijede novi autobusi kad ih voze mutavci koji uopće nemaju osjećaj da voze putnike pa ukrcaju 120 putnika ali se majmun od šofera NE sjeti upaliti klimu u autobusu? Jel vozite putnike koji plaćaju kartu ili vozite logoraše???

  • Vito:

    ZET ne vozi preko Jadranskog mosta, jer je rotor zatvoren __ Umjesto da su izgradili mostove - najmanje tri - za istu cijenu sad "uređuju" rotor, a da ništa nisu napravili kako bi količinu vozila koja dolazi na područje lijeve ... prikaži još! strane rijeke Save "raspršili" prije rotora. __ Ali nama laprdaju o gubitcima ZET-a koji su praktički dio "računice" svih gardova svijeta koji imaju javni gradski prijevoz. __ Samo pogledajte Talin i Litvu - imaju besplatan javni gradski prijevoz čime su već u prvoj godini zaradili ne samo boljim i bržim prijevozom, nego i manjim zagađenjem gardova. __ Zato je svako pisanje o gubitcima ZET-a praktičko obmanjivanje stanovništva, budući se javni gradski prijevoz financira iz proračuna Zagreba, a ne privatnih džepova nekolicine "dioničara" koji "gubitke" žele nadoknaditi pljačkom stanvništva. __ Novce za proračun gradskog javnog prijevoza uzimaju svima, ne samo putnicima ZET-a, tako da nemaju nikakvo etičko niti moralno pravo naplaćivati vožnju javnim gradskim prijevozom __ Moraju bolje rasporediti novce za ZET, znači smanjiti količinu parazita u gradskoj upravi i "holdingu" pa će imati dovoljno za sve. __ Dodajte tome zamjenu starih žarulja s novima za dobivanje 80 % više novca koje sad troše živine žarulje __ Promjeniti stare cijevi da smanje gubitke vode i evo najmanje 40 % više novca __ Poništiti štetan ugovor od "pročistača" vode i evo dodatnih novaca __ Zabraniti gradnju potrošača vode - fontana - i evo novaca za normalan rad gradskog prijevoza

  • Vito:

    LeandroZG: u redu - nda ovako - vama nek uzimaju 70 kn mjesečno za prirze, a meni dajte vi iz plaće kako biste nadoknadili što i meni uzimaju 70 kuna od plaće. __ Ako je vama svejedno kako se zove ... prikaži još! pljačka, a izračunali ste i objavili da je to vama 70 kn, meni nije svejedno niti da je lipa, jer nema aposlutno nikakvog opravdanja za uzimanje bilo kakvog novca od osobnog dohotka ma kako to vi nazivali ili "objašnjavali" da to nije od plaće, nego je od plaće. - ne znaci 18 posto od place, nego 18 posto od obracunatog poreza na placu __ Želite napisati da Grad ne uzima nama, nego Državi u "naše ime"??? __ Nemojte se sramotiti i pokušavati opravdati neopravdano. __ Pročitajte godišnji proračun grada Zagreba za 2018.g. pa razmislite kad ovako "lupate" - evo samo dijela izvoda: II. POSEBNI DIO Članak 3. Rashodi - Glava 01. URED GRADONAČELNIKA - URED -- Plaće (bruto) - 45.450.000,00 --- Naknade troškova zaposlenima - 1.800.000,00 ::: kakve troškove zaposleni imaju na svom radnom mjestu u gardskom uredu gardonačelnika??? __ Ostali nespomenuti rashodi poslovanja 1.460.000,00 - Ostali financijski rashodi 25.000,00 __ Za što troši novac "gradonačelnik", a posao mu je pošteno i vidljivo pokazivanje trošenja novca stanovnika Zagreba i okolnih naselja kojima uzima 18 % od plaće??? --- ili ovo: TEKUĆE DONACIJE: više od 3320.000.000 -- KAPITALNE DONACIJE: više od 20.000.000 __ Zato ne laprdajte bez veze kad postoje javni dokazi o pljački stanovništva u interesu pojedinaca povezanih s "Gradom"