U Končarevu pogonu trenutačno se radi na tri nova tramvaja, a evo i kada stižu na zagrebačke tračnice
U sklopu posla koji je vrijedan četrdeset milijuna eura ZET-ovu će flotu obogatiti model NT 2400, a natječaj za sljedeći kontingent, kažu na Radićevu trgu, kane raspisati u svibnju
Komentari 36
Tomek, odi zapaliti svijeću Bandiću. Projekt za nabavu tih tramvaja i novce iz EU ti je on sredio, ti samo potpisao ugovor o nabavi. Tvoji su ovi stari njemački koji nikako da stignu. A ako stignu mogu direktno u rezalište. Obavili ste dobar posao, nema šta, Nijemci su oduševljeni. Zagreb zbrinjava njihov otpad i još im plati.
Nadam se da će ovi novi tramvaji, za razliku od ovih Končarevih koji danas prometuju, imati rukohvate u zonama ulaza/izlaza.
Znači plaćena stara krama iz Njemačke neće stići jer im još trebaju dok im ne dođe zamjena. Kakva sprdačina! Prejadno koliko je ta ekipa koja je po drugi put osvojila Zagreb moralno i intelektualno potkapacitirana.
pohvala da nove tramvaje radi Končar!!
avatar i nick ti baš ne pristaje, sukladno tome trebao bi navijati i cijeniti domaće, ovo hvaljenje tuđeg je tipična malograđanština
Pa to su mali tramvaji!!! U svakome ce biti guzva. Kada ce napokon doci aplikacija u kojoj se vidi polozaj tramvaja da znamo kada ce nam doci vozilo??? Svima u upravi ZET-a otkaz!!!
Volim se voziti u Končarevim niskopodnim tramvajima jer su široki, ugodni i udobni. Ima mjesta i za kolica i za sjedenje, lako se ulazi i izlazi, itd..... Inače, pokojni gradonačelnik je uveo tramvaje preko Save, a sada su tram. tračniceice na prilazu Jadranskom mostu zatrpane zemljom.
Tipkčno za Tomaševića - od novih tramvaja gotova je tek armatura, a on već priča da ih je nabavio "de facto' 40. Nesposobni manipulator.
Kod starih niskopodnih tramvaja moje su zamjerke su da je tramvaj prilično bučan ako sjediš na kotačima, previše ronda i trese se na sjecištima tračnica, presvlake na stolicama se brzo zaprljaju i onakve blatne ostaju mjesecima, možda i godinama i nisu na ponos ZET-u. S druge strane vrata su u odnosu na stare tramvaje Space Shuttle. Nadam se da će se lošije strane poboljšati u ovim novim tramvajima.
Ja ih zovem Plavi gromovi
A tko će to sve platiti, molit ću lijepo po tom pitanju ?
U tekstu se spominje Augsburg i taj grad čeka tramvaje koje proizvodi Stadler, Sarajevo je nedavno kupilo tramvaje također od Stadlera. Za one koji manje prate Stadler je top vozilo u svijetu tramvaja. Postavlja se pitanje zašto Zagreb uporno dodjeljuje (pustite priču o natječaju) poslove Končaru, koji nema baš nikakve reference za proizvodnju tramvaja i dovoljno govori podatak da taj tramvaj Končar nije plasirao niti jedan komad na neko relevantno tržište (par u Latviju) upravo iz razloga što je to nedovoljnoi kvalitetno vozilo. Dok se ljudi u Augsburgu i Sarajevo voze u "Mercedesu" u Zagrebu posao nabave tramvaja dobiva "Spaček"
Iz pouzdanih izvora čujem da ti tramvaji budu na zavojima vama purgerima i j.....a zanosili. Hihihihi
što je najbolje od svega novi končarev tramvaj će izgledom biti poput ovih rabljenih njemačkih 40 godina starih što trebaju stići
Tramvaj mi kasni nije neka sreća, nitko ga nije kupio izuzev Liepaje. Pravo je pitanje kakav nam tramvaj doista treba za sljedećih trideset godina.
“ NT 2400 te će biti najmodernija vozila u floti, od sigurnosnih do prometnih i tehničkih novotarija koje je Končar razvio u svojim pogonima.” Moš misliti “novotarije iz Končara”! Kao da o novom Lexusu ili iPhonu pišu
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Konfuzno napisan članak. Matematika ne štima. Inače, zadnji iz serije od 140 komada isporučen je 2010. g., znači, prije 14 godina.