Turisti se na fejsu žale na kolodvor pa Holding kreće s obnovom
Strancima je neobično što toalet dodatno moraju platiti, u čekaonici nemaju gdje sjesti, napuniti mobitel ili pak pročitati vozni red busova
Komentari 56
Pogledajte riječki autobusni kolodvor i ostale kolodvore po Hrvatskoj. ZG kolodvor je za sve svemirski brod.
Idite u Varazdin na autobusni kolodvor da vidite koji je to uzas...
Autobusni kolodvor je sramota grada i trebalo bi hitno krenuti u njegovu rekonstrukciju. Turisticka smo zemlja u koju dolazi sve vise turista kojima je normalno vidjeti i glavni grad. Svi koji dodju na autobusni kolodvor vjerojatno dozive kulturoloski sok.
taj kolodvor treba premjestit uz zeljeznicki i od Paromlina napravit neki vrag a ne cekat da propadne skroz i dati ga podobnima za 1 kunu.
Treba ga rekonstruirati na nacin da ga se srusi do temelja i napravi novi.
Jedna od najružnijih zgrada u Zagrebu.
Kolodvor je za k i jedan i drugi a i onaj treći zapadni...... Za svjetske metropole smo bili i ostali selendra.
Zagrebacki autobusni kolodvor je stakorska rupa projektirana od partijskih budala. Na pr., svatko mora vuci kofere i malu djecu uz stepenice samo da bi kupio kartu, a onda opet uskim stepenicama silaziti dole sa tom istom djecom i koferima daa bi dosao do perona. Zar to nije vrhunski svjetski idiotizam? Ah, da, zahodi su posebna prica. Svi sluzbenici sigurnosti u svijetu po aerodromima i kolodvorima stalno ponavljaju preko razglasa da putnici ne ostavljaju prtljagu vec da budu uz nju svo vrijeme, a ovi lumeni u ZG ne dozvoljavaju putnicima unos svojih kofera u zahod. Pa kad mi jos netko veli da je to "najsuvremeniji" kolodvor pljunut cu mu u bahato cinicno lice, pa makar to bio i gradonacelnik. Neka radje dodaju jednu kunu na kartu i dozvole svima besplatnu uporabu zahoda, kome treba. Koliko ljudi prolazi dnevno kroz taj stakornjak trebali bi imati barem zahode na 3-4 mjesta a ne samo na jednom. Ma stvatno, ne kuzim zasto je Doboj ili Surdulica uzor ovim krelcima iz Holdinga..... i jos se razmecu samohvalama. Kretenizam najgore vrste.
pazi spike,turisti se žale i onda kreču sa obnovom.Tko je tu lud.Nek onda dođu na stadion Dinama pa možda dobijemo i novi.
Volio bih upoznati arhitekta koji je projektirao to ne funkcionalno zdanje.Naime navest ću katastrofalne pogreške arhitekata : Cijeli je niz ugrađenih grijaćih tijela ( radijatora ) pitate se zašto ih ima toliko? Ima ih zbog toga jer ta zgrada tj. čekaonica skoro da i nema krov. Naime gore su postavljene ploče , a sa strane nisu zatvorene i nema izolacije te golubovi ne smetano ulijeću u čekaonicu , a toplina ne kontrolirano nestaje u zraku. Pristup strmim stepenicama ka peronima je skoro nemoguća misija za satrije putnike s prtljagom. Naime tamo se ne mogu mimoići dvije osobe. Za arhitekte je lift bio vjerojatno nepoznanica tada, makar je davno prije bio izmišljen i upotrebljavan kao i pokretne stepenice. Zatim peroni nisu u potpunosti nadkriveni pa kad pada kiša ili snijeg i uz to puše vjetar onda baš i nije ugodno na tom i takvom peronu. Što se pak tiče ostatka kolodvora i funkcija te lošeg održavanja to ide na dušu svih direktora i prošlih i sadašnjeg. Fasada ako se ona uopće i može tako nazvati je u lošem stanju, a prilaz za automobile s Držićeve ul. je kratak i uzan te ne funkcionalan u svakom pogledu. Eto toliko pa kad se uskoro bude obnavljao neka uzmu u obzir i ove moje primjedbe.
rekonstrukcija? kolodvor zapravo izgleda dobro, pogotovo usporedi li ga se sa ostalim kolodvorima u Hrvatskoj, samo je lose upravljan i ocajno organiziran - opet ce miki i njegovi omiljeni gradjevinci ubrat lovuza nepotrebnu rekonstrukciju - kolodvor treba samo bolje organizirat i naravno promijenit neke stvari za koje je ocito da ne funkcioniraju i na koje se ljudi najvise zale, ali mu ne treba rekonstrukcija - i naravno treba definitivno napravit nove moderne web stranice, na vise jezika i to sve uklopit u cijeli sustav - ovako ce se potrosit novih stotinjak milijuna kuna, (za nesto sto realno mozda kosta 10), i na kraju ce miki postavit nekog svog glavatog na celo i to ce opet bit nefunkcionalno....
Osijek ima prekrasni novi kolodvor!
Sredite samo odlazne perone, ti se koriste pojačano tokom cijele godine. Tko zadnji bude odlazio iz države samo neka ugasi svjetlo.
Baš sam se pitao gdje bi se sada moglo izvući nešto novca iz gradske blagajne.
Autobusni kolodvor je napravljen prije 50 godina samo stajaliste za autobuse i stanice koje su bile pokrivene krovom i nikom nije to smetalo od tada pa do danas on se obnavljo sigurno deset puta nevidim nista da mu fali imaima i toalet jedino sto ga moras platiti to je samo kod nas u svim gradovima svijeta toalet se ne placa jer imaju toalet koji se sam cisti a vama gospoda smeta sve a samo nekoliko ulica od Bana Jelacica stanari nemaju kalnizaciju to je veca sramota nego Autobusni kolodvor
Bio moderan u 18 stoljecu. Sto se tice kolodvora Rijeka, on je po mjeri njihovog gradonacelnika, njemu daju glas I on I'm je "osigurao" sve sto zele.
pogledajte vani kolko ima stolica po bahnhofima pogotovo ovim novim ,haha
Iskreno, svi su tuga, ali moje iskustvo iako se bas ne vozim cesto autobusima je da autobusni kolodvori u Karlovcu, Imotskom i S.Brodu djele prvo mjesto po nemodernizaciji. Zao mi je putnika, ali i djelatnika koji moraju svakodnevno koristiti te prostore. Ali kada autobusne usporedimo sa zeljeznickim...e to je tuga od tuge...stranci ne vjeruju da tako nesto funkcionira u 21.stoljecu....a mozda je to HTZ namjerno u dogovoru sa vadom RH napravila da bude jos jedna ponuda u bogatoj turistickoj ponudi....
seoski kolodvor a željeznica iz doba Franz Jozefa ......Holding odlučio (čitaj Pogana vlaka)......a budući da rekonstrukciju pruge u Gračanima rade Mađari, kolodvor bi mogli Rumunji....!!!???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nekad najmoderniji ,a kad za vrijeme dinosaura?!