Tek je pušten u promet, a već se pokvario: Novi ZET-ov tramvaj morali su šlepati, došlo je i do velikog zastoja
S obzirom da je riječ o novoj seriji tramvaja, koji su iznimno kompleksna vozila, nije isključena pojava povremenih tehničkih poteškoća ili smetnji u radu pojedinih sustava, no upravo stoga se njihov rad intenzivno prati od strane servisnih tehničara Končara
Komentari 8

Pa naravno, ako niste znali postoje probne vožnje radi testiranja. Ili Tomašević nema ni za to?
s sjetom se čovjek prisjeti..zagreb zatrpao snijeg, po ciči zime hrabri i neustrašivi izvjestitelji ne mareći za studen uslikaše tramvaj, isto radin, otpao mu plastični štitnik od silna snijega. novi bandićev tramvaj se raspada...na svim naslovnicama! da nam živi, živi rad!
U avionskom prometu kada se uvode nove linije testna vožnja je besplatna. Ako se zna da će se tramvaj kvariti zbog čega u njemu vožnja nije besplatna. Ili što ne kruži po noći i testiraju ovakve stvari. nego se pokvari kad ljudi idu na posao. Inače ovo bi bila prava priča za prvi April da nije do ZETa.
Sad mi je jasno zašto Končar ne može prodati svoj tramvaj u Europu.Kupujmo Hrvatsko.
mejd in kroejša, istinska hrvatska kvaliteta. a domoljubi i hrvatine su se žalili na rabljene njemačke tramvaje. zabava za cijelu obitelj.
tramvaj NIKAKO ne bi trebao biti kompleksni zatrpan novim tehnologijama već što jednostavniji za upotrebu i održavanje!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ništa čudno obzirom da je tramvaj pušten prerano samo radi predizborne kampanje nesposobnog Tomaševića koji se silom želi zadržati na vlasti u Zg. Nego, što je sa onim starim tramvajima koje je Tomašević kao kupio i, koji su trebali krpati rupe dok ne dođu ovi novi? Od njih 11, došlo koliko ono? 3? od kojih voze 2 ?....u 4 g. Tomaševićeve vladavine Zagrebom.