Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 149
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
VOZI STARI 'ČEH'
Povratak na članak

Stanovnici Gračana ljutiti, Bandić im poručuje: Strpite se do Božića

Ispravljačka stanica koja će osigurati potrebnu električnu energiju trebala bi stići tek u drugoj etapi projekta sljemenske žičare

Komentari 13

GV
golub Vaso
19:44 24.10.2017.

ovce su glasale, tako im i treba

VL
Avatar Karl_Habsburg
Karl_Habsburg
18:38 24.10.2017.

Panika! Pa niti fotelja nema u tom munjovozu, niti posluge ... Ono, trgnul' bi si lozu ujutro. Dakle nezahvalnika ...

VL
Avatar Roy Bean
Roy Bean
09:25 29.10.2017.

Otišli novci na zastave pun ih je Zagreb. Zasigurno su posao dobili donatori Banditićeve kampanje. Kakva je funkcija i korist od nepreglednog niza zastava, kad će ih do prolječa vjetar rastrgati?????

VL
VV
VVJERODOSTOJNO
19:26 24.10.2017.

Stanovnici Gračana ljutiti, što se ljutite, sva lova otišla je u hercegovinu......i tamo treba nešto izgraditi......

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
20:24 24.10.2017.

Obečanko ni održal obečanje....dajte-najte....baš sam iznenađen >;-))

VL
VI
Vito
11:00 25.10.2017.

TMK 2300 - Masa 23300 kg -- Tatra T14 Masa 17300 kg __ Razlika 6.000 kg za razliku od 7 metara __ Netko je dooobro zaradio - skoro 900 kg željeza po metru tramvaja izgrađenog u 21. stoljeću, u stoljeću materijala "lakših od zraka" ali "čvršćih od čelika". __ Nije čudo što ih nitko ne želi po svojim tračnicama.

VL
Avatar maxist
maxist
20:30 24.10.2017.

Pinokia ne treba ni pitati jer čim zine...laž izleti..Milioni ulupani a gore nego prije uz mjesece čekanja i sr..

VL
VI
Vito
10:51 25.10.2017.

Stajališta su prekratka da se na njih mogu iskrcati svi putnici iz niskopodnih tramvaja :::::: ??????? __ Tatra T4 - jedna kola dugačka 14m - s prikolicom dugačka 30m __ TMK 2200 - dugačak 32m __ TMK 2300 dugačak 211 metar. __ Tko tu koga u zdrav mozak???

VL
MK
MKGRA
07:10 26.10.2017.

Zičara odgpđena a to znači i vožnja niskopodnim tranvajem za dodatnoh 6 mjeseci nigdar nebu te žičare za vrijeme bandića

VL
Avatar ivo587
ivo587
22:16 24.10.2017.

ne bude od toga vseg aniš, to je neki trik bio za izbore, kao idemo žičaru, pa započne prugu, a zna da žičaru ne može završiti da i hoće. Tamo gdje je trebala bit donja stanica žičare i druge građevinee prema starom projektu su nerješeni imovinsko pravni odnosi, onda sam dočuo da su pomakli žičaru na okretište, a to nema nikakve logike jer starim projektom se žičara samo pravocrtno nastavljala po staroj trasi i padala je na to sporno zemljište. kad bi bila zadnja stanica na okretištu žičara bi išla u koso tj. morala bi se zakretati ili bi morali sjeć šumu za drugu trasu št anema veze s pameću. Kako se ništa pravno ne rješava na tom zemljištu pretpostavljam da žičara ne bude tako brzo gotova. tak da znate da vas bandić ne rajca novom žičarom svako malo pred izbore. Dotle će smrditi auto po medvednici, ja osobno nemam volje ić autom gore.

VL
MK
MKGRA
21:23 24.10.2017.

Predizborni trikovi MB Pa valjda je znao da nema struje i da ne može niskopodni voziti , a i pred.VGC sada mu je preduga relacija Novi Zagreb -Dolje a Dubec -Črnomerec nije duga relacija

VL
DO
dopizdilomi
12:08 25.10.2017.

Pa da malo usporedim staro Češko smeće sa novim niskopodnim, domaćim izumom. "Čeh" ima više mjesta za sjesti, ima više mjesta za stajanje, lakše se primiti za štangu, bolje grije, manje struje troši. Najbolji tramvaj na svijetu kojeg nitko nije htio kupiti u prednosti je s klimom koju po ljeti ne smije upaliti.

VL
LO
longvillager
01:22 25.10.2017.

Tipično, "gospodi" je ispod časti voziti se starijim tramvajima...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.