Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
RJEŠAVANJE PROMETNIH ČEPOVA
Povratak na članak

Nema više 'mic po mic': Širit će najveću zagrebačku aveniju

Samom denivelacijom, ističu također u Gradu, omogućio bi se znatno veći prihvat prometa na avenije, a time i rasteretio centar grada, odnosno zeleni val, što bi pomoglo i u bržem te točnijem voznom redu javnog prijevoza

Komentari 92

HE
herojulice
15:38 20.12.2019.

Joooj nemojte sada. Ostavite nešto i poslije izbora.

VL
NZ
NAĐI-zaZAGREBbezkumova
15:30 20.12.2019.

Može biti i 10 traka, dok je semafor svakih par metara nema napretka, pješački prijelazi, ne znaš koja je cesta prioritet - avenija ili neki lokalni put...

VL
DU
Deleted user
16:41 20.12.2019.

joj... gospodična Mateja... dajte, prosim lepo- stavite ruku na srčeko i recite, jel stvarno mislite da bandić bude prstom maknuo?... a jučer je obećao tramvaj do Malešnice... njegova obećanja više ne prolaze ni u vrtiću...

VL
DU
Deleted user
16:19 20.12.2019.

Obećao to Mile još tamo 2007 ali birači zaboravili.

VL
DI
dirižabl
15:20 20.12.2019.

Zg je grad od milijun ljudi s infrastrukturom za 300 tisuca

VL
CH
chemica
17:09 20.12.2019.

Ima jedna ulica u Dubravi, a zove se Kolakova. Nekada se zvala Oporovečkom. Predviđeno je da se proširi na četiri prometna traka kako bi se spojilo Maksimir sa Sesvetama. Znači, olakšalo bi život dvjestotinjak tisuća Zagrepčana. Negdje 2005. su bili mjernici i označili na terenu za koliko bi se proširio kolnik. Evo, za nekoliko dana stiže 2020. Kolčiće od geodeta je dokusurio zub vremena još prije desetak godina. No, pogađate, u međuvremenu se promijenio i naziv ulice, ali ostvarenja davno obećanog proširenja nema ni u naznakama. Čemu ovakvi članci, zaboga miloga. Što, od deset obećanih i nikad ostavrenih projekata se napravi jedan, a ovo sve ostalo prekrije paučina zaborava. I Sjevernu transverzalu, i Terme Zagre, uzdignutu gradsku željeznicu kao i onu podzemnu, tramvaj do aerodroma, obnovu fasada, o propalim par stotina milijuna kuna vrijednim nekretninskim poduhvatima velikog gradonačelnika/vizionara da ne govorimo...

VL
QW
Qwertyman
16:12 20.12.2019.

A Ilica od Vrapča do Črnomerca koga briga? A i sama Aleja Bologne

VL
Avatar Svarog
Svarog
15:24 20.12.2019.

Bravo, samo vi omogućite svakom Hrvatu da dođe autom na jedan metar od centra grada dok napredne europske metropole svim sredstvima nastoje što više proširiti pješačke zone i iz grada protjerati automobile. I umjesto da se ulaže u podzemnu željeznicu i izgradnju biciklističke infrastrukture ovako se baca novac u koncepte koji su bili zastarjeli već 70-h godina 20.st. No tko vodi grad, ne bi bilo čudno ni da izgradi termoelektranu tik uz HNK ili katedralu.

VL
MI
microlion
17:18 20.12.2019.

Možete staviti i deset traka, ponovo će biti gužva. Više cesta na sebe vuće više automobila i nikad nema kraja. Ako želite spriječiti gužve, treba više investirati u javni prijevoz i biciklističke staze. Jednako veliki europski gradovi imaju manje prometnica,ca, ali nema gužve, jer se svi, pa i bogati, koriste efikasnim i brzim javnim prijevozom.

VL
TR
Trnjanec
16:03 20.12.2019.

Jest da nitko nema pojma kako proširiti postojeće nadvožnjake i podvožnjake na 3 trake i jest da nitko nema pojma kako dodati treću traku tamo gdje su razni poslovno-stambeni objekti, ali nema veze, bitno je da se dela i da se plaćaju studije koje će reći "gle, pa to je na kraju ipak nemoguće izvesti kako spada".

VL
DU
Deleted user
15:51 20.12.2019.

A da I'm netko napravi model Zagreba u "Cities: Skylines" mogli bi sami produžiti u čemu je problem. Al treba pajdama strpati 800000 kn u džep.

VL
Avatar Udruga_obrisanih
Udruga_obrisanih
21:20 20.12.2019.

to je tak dok bandićevi "inđinjeri" osmišljavaju promet velegrada, a do jučer su znali samo za jednu cestu kroz avliju

VL
UU
uhljeb u holdingu
18:14 20.12.2019.

Još se nekako i moglo disati dok nije Minhen bojna stigla umjesto u otadžbinu svi u Zagreb.

VL
HR
Hrabraja
20:52 20.12.2019.

Suvremeni signalni uredaju hahhahhha, pa križanje slavonske i caviceve nepotrebna kolona.

VL
HR
Hrabraja
20:53 20.12.2019.

Zadnjih 16 godina od prometnih rjesenja smislili su jedino naplatu parkinga hahhaha

VL
DU
Deleted user
16:20 20.12.2019.

Kad će Nadlezni i odgovorni shvatiti da polako nestaju kadrovi strucni koji su potnavali Zagreb i struku pocevsi od prometnih inzenjera arhitekata i gradjevinara i ostalih struka.A sto moze jedan gradona elnik sa studijem ONO upravljti sa glavnim gradom .Nee ide dalje.Zagreb je blistao jos za vrijeme Univerzijade 1987.g. Šlata Jarun Trg J.Bana Jelacica. Dajmo se osvjestim Glavni grad treba dobiti veci stupanj samouprave i pribliziti ljudima problematiku.Ove cetvrti nista ne znace.Za pocetak treba Gornji ili Stari grad imati svog gradonacelnika.Doni grad svoga i Novi Zagreb svoga s prikljucenom Velikom Goricom.Naravno treba otici u Njemacke gradove i prouciti njihovu samoupravu.

VL
Avatar Gab Dissenter
Gab Dissenter
15:40 20.12.2019.

Nama konačno treba jedan normalan plan Zagreb - hrvatska metropola. I da se u Zagrebu napravi ono što treba imati svaki glavni grad, svaka metropola i lice Hrvatske pred svijetom. Da me se ne shvati krivo, to ne znači da Vlada ne treba imati plan za svaki drugi dio Hrvatske i pomagati recimo Slavoniji i Banovini više. Nego da trebamo imati plan razvoja glavnog grada kakav imaju sve normalne države. Zagreb nema sva obilježja glavnog i velikog grada.

VL
PN
premda_nije
17:14 20.12.2019.

Evo, bez naknade nudim sveobuhvatno rješenje prometa za natječaj: 1..Sagraditi novi glavni željeznički kolodvor na lokaciji uz ranžirni u Novom Zagrebu 2. Ukloniti sve postojeće željezničke nasipe i pruge koje presijecaju grad i čine ga kvartovima (otocima) 3. Na timim mjestima gdje su išle sadašnje pruge ukopati tunele i prugu za podzemnu željeznicu 4. Iznad pravaca te podzemne napraviti nove brze široke prometnice 5. Na mnogim mjestima unaprijed denivelirati buduća križanja s tim novim brzim prometnim pravcima 6. Izgraditi davno najavljivani tunel kroz Medvednicu i spojit ga na te nove brže prometnice Mislim da bi sve bilo izvedivo unutar 5-7 godina, a dobilo bi se riješenje za barem narednih 50!

VL
DS
Damir Sajko
02:08 21.12.2019.

Posao koji je trebao bit gotov prije 25 godina ali se nas gradonacelnik zajebavao sa fontanama . Tko vas jeba sami ste ga birali svojim izlaskom i ne izlaskom na biralista .

VL
KI
kiseli
16:32 20.12.2019.

Prije 10 godina me jedan Japac pitao zar vi nemate "pametne" semafore koji automatski šalju podatke o gužvama na cestama i ovisno o gužvi propuštaju promet. Ja mu rekao nemamo ti mi ni led žarulje u semaforima a kamoli nešto drugo

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.