Pogledajte kako će se u skoroj budućnosti prometovati zagrebačkim rotorom!
Novim prometnim rješenjem broj vozila koji ulaze u rotor smanjit će se sa 100 na 60 tisuća dnevno
Komentari 46
I još da čujemo ono jedino što je bitno: odnos koristi i troškova. Dakle: 1. Koliko će to sve koštati? 2. Kolika će biti vremenska ušteda, npr. koliko će minuta uštedjeti svako vozilo koje će tuda prolaziti, od toga kolikoko je vozila iz Zagreba koji će to plaćati? 3. Kolika će biti ušteda goriva svakog vozila, od toga koliko je vozila iz Zagreba koji će to plaćati? 4. Za koliko će se smanjiti broj prometnih nesreća i koliko će se tu uštedjeti? I sve ostalo. Da vidimo, crno na bijelo, isplati li se to uopće. Najlakše je kopati i betonirati, to znaju i u Zambiji.
Nije mi jasno što fali rotoru ovakav kakav je. Najvjerojatnije vozači koji znaju koristiti takvu vrstu raskršća.
Semafori na kružnom nemaju svrhu i kružni tok se radi da se izbjegavaju semafori . Onda napravite križanje a ne kružni tok !
Kakvi sad semafori, pa to će stvoriti još veće kolone. Treba riješiti problem automobila koji dolaze iz smjera Jadranske avenije i koji idu u smjeru prema Jadranskom mostu, a najbolje rješenje je proširiti 500 metara pred rotorom cestu za još jednu traku, te dvije lijeve trake preko dodatne razine (slično kao na Petlji) slati direktno na Jadranski most. Najskuplje ali i najkvalitetnije rješenje, sve ostalo je krpanje koje će napraviti još veću gužvu
oprostite a o kojoj je univerzijadi riječ?
Rekonstrukcija rotora Remetinec, izgradnja produžetka Vatikanske sa kompletnom infrastrukturom i izgradnja Remize, mogla je biti sredinom prošlog desetljeća financirana iz komunalnog doprinosa! Danas samo povečanjem cijena komunalija i drugih nameta na privredu i građane grada Zagreba! Da je bilo malo pameti i da nije bilo privatnih interesa možda i bi! Samo poslovna zona uz Jadransku Aveniju je generirala cca 100 Mio kuna komunalnog doprinosa! Nova radna mjesta, prirez, komunalna naknada i druge naknade......e moji Drugovi....da je bilo pameti i iskoristiti nekretninski balon!
Riješit će se rotor, no kako će riješiti raskrižje kod Avenue mall-a i spust s Jadrsnskog mosta na Selsku i Savsku?
A zakaj se ne pita žarku sekulić, ispričavam se marinu lovrić-merzel za savjet? Pa žena je diplomirala na Prometnom fakultetu. Doduše ne sjeća se teme, iako je to bilo prije koju godinu, a nekim "čudom" u arhivi njen rad ne postoji. No ako neko o prometu zna, žarka zna.
DOSTA! Kakvi su drugi prijedlozi bili ako je ovaj prošao. Očito je pogodovano nekome i to treba USKOK istražiti, a mi građani ako imamo imalo mozga u glavi trebamo izaći na ulice i spriječiti ovu očitu KRAĐU par desetaka milijunajuna kuna za projekt koji neće ništa riješiti. SEMAFORI u kružnom raskrižju, TUNELI u šljunčanom terenu 50 metara od rijeke Save. Pa kaj ste vi normalni bagro!? DOSTA!
150.000.000kn za postavljanje semafora!? Bravo gradonačelniče, sada ćemo uz najskuplju dvoranu na svijetu imati i najskuplje semafore na svijetu. I još veće gužve, no što očekivati od prometnih stručnjaka grada Zagreba koji nisu sposobni uskladiti semafore na Rep. Njemačke? Ali zato postaviti zlatne semafore znaju, kao i WC-e.
Navodno se rotori grade da bi se izbjegli semafori....kakve svrhe ima rotor , ako ima semafore?..
Preporučam poštovanim stručnjacima da ovaj projekt pokažu Amerikancima. Tamo su nešto drugačija pravila za kružni tok (roundabout), no šokantan je propust da ne postoje direktni izlazi iz unutarnje trake, već se traži prestrojavanje tijekom vožnje u kružnom toku.
Sacuvaj nas Boze nasih prometnih strucnjaka. Vidi se to po projektu velikogoricke zaobilaznice (kao da su ju djeca projektirala), a ova rjesenja rotora su na razini srednjoskolske zadace. SRAMOTA!!!!!! prestanite se bavit poslom kojeg neznate raditi
Ovaj jadranski most je poluproizvod. Pristupi mostu nisu riješeni niti sa južne strane gdje je sada rotor, niti sa sjeverne strane, izlaz na Selsku cestu. Sa južne strane gdje je sada rotor, koliko znam bila je predviđena petlja, od koje se odustalo, da li zbog novca ili čega drugog ne znam. Siguran sam da je jedino pravo rješenje umjesto rotora napraviti petlju. Na sjevernoj pak strani mosta trebalo bi jedanput konačno napraviti već odavno planiranu tzv. Šarengradsku cestu, čija se izgradnja barem pet puta planirala, pa onda odgađala.
ovo je najveća glupost koju sam vidio, smanjivanje na 2 toka u sredini i izbacivanjem na 2 strane ne dobivate ništa, jer postoji tok kojem je slobodan prolaz za auta koja idu odmah desno na izlaz, jednostavno smiješan projekt.
Prvo, što bi se trebalo napraviti je ,uvesti trošarinu od dvije kune na litru goriva, na svim benziskim postajama u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji. Koliko je meni poznato u Zagrebu i okolici je infrastruktura i javni prijevoz u solidnom stanju,u,u odnosu na ostatak Hrvatske.Samo, uz malo bolju organizaciju i gore navedenu trošarinu,javni prijevoz bi se digao narazinu kakvu imaju građani u drugim evropskim metropolama.Mislim da to bolje od pukog proširenja rotora. Predležem gadskim ocima da se pozabave novom vezom, sjever-jug,napotezu između Jankomirskog i Jadranskog mosta.Tu je bit problema i velikih gužvi na rotoru.Na istok, gledajući od Jadranskog mosta do novog Domovinskog,imamo tri,prema zapadu samo jedan most.
U animaciji su mi odlični podvožnjaci/tuneli za tramvaje iz kojih tramvaji izlaze, a još nisu ni potpuno ušli. Sumnjam da su Zg tramvaji u stanju to izvesti. :)
samo budala moze na rotor postaviti osam semafora...
Jedino trajno rješenje je petlja, a sve ostalo su opet improvizacije.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bio sam uvjeren da je kompletna svrha i namjena rotora da se iz prometa izbace semafori. Čovjek uči dok je živ.