Rekonstrukcija rotora ne rješava ništa, treba graditi Jarunski most
Profesori Marko Ševrović i Ivan Dadić smatraju da će se gužve s rotora samo premjestiti na Aveniju Dubrovnik i prema Savskoj
Komentari 30
to znamo, ali rotor može gradit Bandićev kum, most ne može :)
Za grad s budzetom od gotovo milijardu eura, svake godine bi mogao biti napravljen jedan most preko Save, a i reorganiziran rotor. Decki imaju dobru logiku, most je mnogo potrebniji i vazniji, no ima li kuma koji ga zna napraviti? Pa ne bude se valjda takav projekt radio, a da nista suske ispod stola ne prodje? Ma dajte molim vas, kaj je s vama?
Svakom srednjoškolcu trebalo bi biti jasno da je tzv. Jarunski most prioritetan za rasterećenje prometa prema zapadnom dijelu grada i da je novi kružni tok besmilen bez njega. Ne samo zbog besmisla, nego zato što će bez tog mosta za vrijeme rekonstrukcije kružnog toka prilazi toj točki biti potpuno blokirani. Predviđanje dugotrajnog prometnog kaosa nije bez osnove.
Dakako da treba u Zagrebu graditi, a osobito još za ovoga mandata "našeg Mikija", zadnji mu je, a i "kumovi" mu iz građevinskog lobija nemaju što raditi!
Ne kužimo Danko Končar je utajivač poreza a to nikoga u HR ne zanima .Ako može netko objasniti taj fenomen ..unaprijed hvala
Sigurno bi most bio puno bolje rješenje, a i za most bi se moglo dobiti sredstva iz EU fondova.. Osim toga, rekonstrukcija rotora ne bi smjela isključiti izgradnju mosta... No jedno rješenje je sigurno poprilično glupo, a to su semafori na rotoru. Rotor se radi isključivo da se poveća protočnost bez semafora. A bit će dobra fora ako stavi pametne semafore, ove koji rade veću u zadnje vrijeme u gradu... Žalosno je u tome da je situacija u gradu slična kao i u državi - uhljebi sve pojedu pa nema novca za prave projekte. S time da uhljebi u Zagrebu imaju jedan dodatak, a to je da imaju ugovorom legaliziran nepotizam, jer rodbina zaposlenih ima prednost pri zapošljavanju...
Zagreb treba i više mostova od navedenog mosta! Sam kružni tok, sa semaforima, mislim da bi strahovito kočio promet, jer i danas se vidi, kakva je geška učinjena recimo na strani Selske i savske, gdje most skoro odrezan , jedva guta promet u odlasku prema sjeveru, ali i obrnuto, promet na most sa strane Selske ceste, gdje su pre velike gužve i kolone od mosta do Jaruna? Stiče se dojam, da pored postojećeg mosta, trebao bi biti još jedan takav most? Gužva iz Novog Zagreba prema Zapadu grada, također bi negdje iza Nepostojeće bolnice, trebao bi most preko Save sa izlazom negdje iza Sportskog Centra Jarun, da sav promet ne ide na Jadranski most u smjeru Sjevera? I Inače po meni je najveći problem prometa u Zagrebu Sjever - Jug! Savska bi trebala imati bar 8 traka da oslobodi normalno putovanje iz Novog Zagreba prema Centru grada? Po sredini, Miramarska je totalno neprohodna cesta, pa zato trpi Držićeva, Henzlova itd! Sve je vrlo loše zamišljeno, baš zbog pre velikog priljeva stanovnika u grad? Trebala se voditi malo drugačija politika dolaska ljudi u Zagreb, jer ovako stihijski, sada je već kasno? Sa ovim prometnicama Zagreb bi bio normalan sa 600 000 stanovnika? Ili bi trebalo sva ta brda malih poduzeća premjestiti izvan centra grada, ostaviti Prehranu i Suvenire i uvesti pješačku zonu! Tada bi nestalo tog silnog gradskog prometa!
rješava egzistenciju kuma od Bandita
Izgleda da ovi "stručnjaci" nikada nisu prošli autima kroz rotor.Samo se nadam da nisu iz Mosta kad ovako strasno zagovaraju most.
Tko vodi grad dobro je da imamo i ova tri stara mosta. Ovakvu seljačku samovolju i anarhistično vođenje grada trpimo već godinama a rezultati u urbanističkom dijelu, poboljšanju prometne infrastrukture i kvalitete življenja su ravni nuli. Katastrofa u svakom civilizacijskom pogledu.........naravno osim za one iz Kozari boka i razno razne doseljenike koji i ne znaju ništa o gradu Zagrebu.
A tunel?
Pa nije poanta olakšati život građanima Zagreba. Poanta je što više novca podijeliti kumovima i zaslužnima. Da nije tako umjesto fontana sagradila bi se žičara.
Rekonstrukcija rotora radila bi se prema idejnom projektu nastalom 2009. godine, koji je izradio tim Građevinskog fakulteta , a 80% novca za ovaj rotor dolazi iz EU fondova. Bandić povlači novac iz EU fondova, gradi i diže BDP, zato Zagrebovv udio u BDP-u Hrvatske svake godine raste. 2008. Zagrebov udio u BDP-u Hrvatske je iznosio 28%, 2016. 35%. Zagreb gospodarski samo raste, zato je Zagreb jedan od rijetkih gradova, odnosno jedini grad u Hrvatskoj koji ima svake godine više doseljenih nego iseljenih ( prema zadnjim podacima Zagreb ima 803 tisuće stanovnika). dok svi ostali gradovi bilježe pad stanovnika. Znači, Zagreb ostvaruje rast stanovnika, rast BDP-a, zagrebačke plaće su najviše u Hrvatskoj, Zagreb je i jeftiniji grad od npr. Rijeke kada se usporede davanja za režije, a ZG plaće 30% veće od plaća u Rijeci. Zagreb najviše izdvaja za natalitet od svih gradova, a Bandić najsotoniziraniji političar u Hrvatskoj, čudno. Trebao bi Zagreb propadati demografski i gospodarski kao Rijeka, a Bandić biti nevidljiv kao Obersnel, možda bi onda Bandić bio popularan u medijima?
Bandit dela kao i obično, situacija sve gora. Kada će smeće s ulica pokupiti?
U pravu su.
Zagrepčani moji, ako ne znate kud sa lovom, izgradite u sredini rotora poput Parižana Arc de Triomphe i ubirite novce od turista.
Koga briga za to i čiji je izraz Avenija?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Most preko petrovaradinske bi bio davno gotov da sa druge strane nije raj hrvatskuh tajkuna, golof club zagreb. Kad se nade novo mjesto za golf terene tek ce onda biti jarunskog mosta. Za malu djecu su fore da je u pitanju novac, projekti, rozvole .