Rasprava o rodu i spolu bi trebala biti s druge strane Markova trga, a ne u Vijećnici
Neovisni za Hrvatsku kada se raspravlja o razvoju grada kao da nisu na svom terenu
Komentari 10
Još jedan trijumf FPZ-a. Osobo Šobak, vi bi se mogli obogatiti kada bi tužili fakultet na kojem ste studirali, da vam nije uspio prenijeti nikakvo znanje ni vještine.
Nakon 3 milijarde godina povijesti zemlje danas se niki liberalni demokrat sjetio da muško ne mora biti muško, a žensko žensko. Takvima je mjesto u Vrapču. Uop oprostite, sada sam vjerojatno od nekih udruga proglašen homofobom, ksenofobom, klerikom, rigidnim ... pa je onda zapravo meni mjesto u Vrapču :D! Majko mila u što se pretvorila demokracija!
matejice dušo ti bi pederluk ugurala na mala vrata, jel! E, nebu išlo lezbice!
ovo novinarka? boze mili, kako jadno. koja pljuvacina prema jednoj jedinom prohr konzervativnoj stranci. a tek rjecnik "ladno"?
Ma nemoj drugarice novinarko? S obzirom da gurate te svoje izraze u sve moguće dokumente to gdje će se o tome razgovarati je najprije do vas...
rasprava o rodu i spolu bi trebala biti svugdje , a ne da ova osoba moralizira i odredjuje.
"Jer svakom Zagrepčaninu draže je da u dokumentu od 250 stranica, koji sam vrlo vjerojatno nikad neće iščitavati, stoji kako je važno da su ljudi “spolno”, a ne “rodno i spolno ravnopravni" a zašto je to Vama, Mateja, važno? Zašto je bilo važno autorima dokumenta od 250 stranica? Zašto bi još nekome kome je to bitno, kao što je bitno vama i autorima, trebao prijeći preko toga? Serem Vam se na Rod i Diplomu.
Osobno mislim da je osim još mnogo kuća bez vodovoda, na prvom mjestu, naravno bio promet Zagreba, ne nikako žičara! Pod time mislim (imam prijedlog za razmatranje) da se glavni kolodvor željeznice prebaci na jug prema Aerodromu, a lokalne pruge unutar grada kao nadzemna željeznica ili nadzemni metro! Nešto malo skratiti stanice, dobili bi vrlo brzi prijevoz putnika od Zaprešiča, Karlovca, Siska pa do istočnog dijela grada Sesveta, Dugog Sela! Gužve u sadašnjim takovim vlakovima, dokaz su vrlo brzog prijelaza iz jednoga dijela grada do drugog, izbjegavanja prometnih zastoja! Željezničke stanice povezati autobusnim, gdje nema tramvaja? Ulaganja su zanemariva, poboljšanje javnog prometa ogromna, nemjerljiva a trošak "relativno mali" jer 90% toga već postoji!? I kada tramvaj broj četiri vozi iz Dupca, onda može voziti i do Prečkog, ne okretati na Savskom mostu! Bilo bi dobro da Urbanisti nešto kažu o tom prijedlogu i još ga bolje razrade!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Eh, gospođa novinar zajedno s gospođom Borić mogu zajedno vikati za Tita i rod... Kao što neki brane i Tita i rod (to je izgleda danas ideološki isto), tako su drugi protiv toga. Jedni su dio vladajuće većine, dok drugi nisu. I to je to... A za projekte, to ćemo vidjeti da li će se nešto od toga ostvariti. Projekti su tu preko 15 godina, mogao ih je i SDP ostvariti pa nije...