Ovo su ključni projekti koji će riješiti prometne gužve u Zagrebu!
Cestovne gužve koje se stvaraju na potkapacitiranim gradskim raskrižjima i "uskim grlima" mogu se riješiti i zamjenom smjera dok se čekaju megaprojekti
Komentari 52
U svim razvijenim gradovima odustali su od neprestane gradnje novih cesta, nego probleme rješavaju razvijanjem alternativa, od bicikala do javnog prijevoza. Kad će doći do tog zaokreta u Zagrebu?
zaboravite na aute u budućnosti hahaha to će sigurno bit ali za nekih 200 godina
mi moramo drugovi...
zanimljivo kako nitko nije razmisljao o prometno zakrcenom centru kada su gradili velike javne garaze u....CENTRU :). Gdje se svjetske metropole trude maknuti promet dalje od centra gradnjom parkinga po periferiji i njihovom povezivanju s centrom metroom ili lakom zeljeznicom(mogucnost za koju vec imamo), nas Bandinjo je imao bolju ideju... Fora je i kruzni tok sa semaforima, a ja mislio da je smisao kruznog toka zamjeniti semafor.. Al lijepo vidjeti smislen clanak na VL.. Jos bi ljepse bilo vidjeti kada misle poceti sa "Zagrebom na Savi", prije ili poslije neminovne poplave?
Kad odes do Minhena kad vidis gradsku povezanost i uredjenost biciklisticki staza i podzemne vidis po tome koliko je nase drustvo zaostalo za zapadom
Ideje nisu loše al i dalje bu glavni problem promet v smjeru istok-zapad. Branimirova i Vukovarska do Sesveta bi bile odlično rješenje al i ih i dalje treba produljit jer se dost prometa kanalizira upraf kroz Sesvete !!!
Ovo je vec koje u nizu predstavljanja projekata koji ostaju samo na papiru. Rotor kod Remetinca se rekonstruira vec godinama a onaj zadnji plan koji je obustavljen zbog cini mi se sukoba interesa je predviđao da se uz rekonstrukciju instaliraju semafori što se bez problema i sada može napraviti bez ikakvih skupih rekonstrukcija. Vidjet cemo na kraju što ce se od tih projekata konacno pokrenuti sa mrtve tocke.
Pod hitno treba poceti graditi podzemnu zeljeznicu i to u smjeru zapad - istok. Ta zeljeznica se samo tako zove, a kao i u vecini svjetskih metropola, bi vecim dijelom isla nadzemno. Kada gradani vide da se u gradiću stoo je Zagreb podzemnom za 10 -ak minuta dode u bilo koji dio grada tada bi i manje koristili automobile. Vrhunac primitivizma je tramvaj do zracne luke.
tumor zvan mate kraljević
Šta će nam projekti kad imamo Betmena koji naređuje kako će se i šta radit u Gortandu. Pingvin spava zimski san
Eh, naravno da nema novca za prave projekte... Dva su tu problema; treba dati podobnima dovoljno stupića i ležećih policajaca, a niti jedan od tih podobnih nije sposoban napraviti neki tunel ili most. To se dobro vidi po tome jer ne znaju niti cestu napraviti... Svaka cesta koja se napravi, za dan-dva upadnu šahtovi, a kada prođe jedan kamion, već ima utore i nabore na križanjima... Tako da ništa od svega. Podobni dobro žive i nikada neće naučiti raditi, a nema šanse da neki projekt odradi netko drugi...
Kaj su izbori na vidiku?
"Što više biciklističkih staza, prebacivanje dijela putnika na prijevoz vlakom, gradnja kružnih tokova, zamjena smjera pojedinih ulica i uvođenje jednosmjernih kako bi se manje sjekli prometni tokovi..." Ako su to rješenja onda treba biti zabrinut za takve stručnjake, njihove diplome a isto tako i za one koji su im te diplome dali.
Remetinecki rotor je katastrofa u svakom smislu. Sramotno je da stotine nesreca koje su se dogodile od pocetka njegove gradnje nisu natjerale odgovorne u gradu da se hitno nadju alternativni nacini rjesavanja tog krucijalnog prometnog problema ugradu. Rotor je kaotican, nepregledan i opasan. Nazalost, prometnih strucnjaka ili nemamo ili ih nitko ne slusa. Druga katastrofa u gradu su kockasti uspornici. Postavljani su po gradu bez ikakvog reda i smisla. Ostetili su stotine automobila i nikom nista. Treba traziti odgovornost onih koji su ih postavljali bez misljenja prometnih strucnjaka. Postoje puno sofisticiraniji nacini usporavanja i kontrole brzine, ali glupost caruje i dalje.
..... "prometni stručnjaci za gužve na zagrebačkim ulicama (dadić, husinec, kraljević,?), stručnjaci za "fluktuaciju gradskog prometa" (?), "potkapacitiranost je problem" (da, potkapacitiranost "stručnjaka"), tu je, na sve navedene i druge floskule i vrhunska socrealkom floskula (dadić) "takvi veliki problemi, koji postoje desetljećima, morali bi se rješavati zajedničkim snagama jer drugačije ne ide" - no, možda zagreb hitno treba -- pametnog i poštenog gradonačelnika? zaista je gđa. petra dobro postavila pitanje: "radi li tu tko nešto?" ------ a još točnije: ..... misli li tu tko? .......
banderas nije u stanju okrečiti kaj je josip napravil
žali bože komentirati stručnjaka kraljevića
U Beogradu grade nove mostove, "Beograd na vodi", projektira se metro..... a Zagreb spava.Niste u stanju napraviti most ! Mrš !!!!!!
O ovim planovima slušam još od 80' godina. Članak samo popunjava nedostatak vijesti u novinama ... kao i svi članci ove tematike prije.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prometne gužve u udarnim terminima problem su samo onima koji nisu nosom provirili iz svog dvorišta. Svatko tko je dio svog života proveo ili još provodi u nekom od većih svjetskih gradova smatra to normalnom pojavom, računa s time već kad kreće na posao i ne pravi od toga nikakvu dramu. I ne divlja zbog toga po cesti.