Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Putnik plaća voznu kartu za javni prijevoz, a ne za ”pokretnu saunu”

Jučer u 8.30 na stanici u Vlaškoj na displeju je stajalo vrijeme dolaska tramvaja u – 22.57.
14. lipnja 2018. u 14:02 15 komentara 2044 prikaza
ZET
Foto: Sanjin Strukic/Pixsell

Što god da odluče, gradom se kretati u automobilu ili koristiti javni prijevoz, građani i građanke Zagreba imaju i te kakvih razloga za ljutnju. Ma što ljutnju?! Bijes. Jučer ih je tako dočekala vijest da Grad i Zagrebački holding predlažu skorašnje povišenje cijena parkinga. I to drastično povišenje. Čovjek bi se pitao – shvaćaju li ti tamo neki koji donose takve odluke – gdje žive i kako se u nas živi. Ukratko, boli njih briga za nas.

Zagreb parking Zagrebparking objašnjava Skuplji parking natjerat će ljude da se sve više voze tramvajem

Da, baš tako. Jer da imalo mare za one od kojih žive onda bi nam, ako ništa drugo, omogućili da se barem u javnom prijevozu vozimo kao ljudi. Jer unatoč tome što gradom prometuju novi autobusi i tramvaji, koji imaju ugrađene klima-uređaje, uđete li u mnoge od njih – prisjest će vam. Od paklene vrućine. Bilo da ste u polupraznom tramvaju ili, što je još gore, u onom posve krcatom, vrućina i sparina znaju biti tako nepodnošljive i neizdržive da od muke i bojazni da ne izgubite svijest čak niste u stanju do kraja iskoristiti kupljenu kartu za vožnju u trajanju od pola sata.

Tražeći spas, izlazite prije vremena van i nastavljate pješice, ma koliko god i to bilo teško podnošljivo. Naprosto, ni putnici ni vozači autobusa i tramvaja ne zaslužuju takve neljudske uvjete prijevoza i rada. Pa razmišlja li itko da vozačima u takvim situacijama usred vožnje može pozliti. A gdje smo onda?! Tko će onda biti kriv za eventualnu nesreću, sudar ili nešto treće, što može imati kobne posljedice. Kada kupite voznu kartu i uđete u tako pakleno pregrijan tramvaj u kojem se svi, pa i vi, cijedite od znoja, logično se zapitati i to – trebate li tu kartu za vožnju uopće “cvikati”. Kao odgovor, predložila bih – ne.

I U GARAŽAMA Parkiranje u centru Zagreba poskupljuje dvostruko! Više cijene i u ostalim zonama

I nije to sve. Proteklih dana nismo se mogli osloniti ni na ZET-ove ulične displeje s kojih bi se trebalo doznati za koliko minuta stiže tramvaj koji trebate. Evo, prekjučer oko 17 sati na Trgu bana Jelačića na displeju je stajalo da tramvaji dolaze u 23.10. A jučer ujutro u 8.30 na stanici u Vlaškoj na displeju se kočilo vrijeme dolaska tramvaja u 22.57.

ZET
1 / 6
Prosvjed ZET-a
Milan Bandić Bilo je dobro dok je trajalo Nema više oprosta – platit ćete kaznu, bila vam prva ili deseta Milan Bandić Cijene pravdaju dugovima Šok za umirovljenike – za smještaj u domu platit će od 160 do 1000 kn više
Mala škola financija
Edukativni projekt
Učenici, prijavite se na nagradni natječaj i osvojite 15 tisuća kuna za svoju školu

A1 izdvaja za Vas

  • airbender:

    s obzirom kakvi šabani voze tramvaje/autobuse po zagrebu, ne bih se čudio da pola njih niti ne zna da imaju klima uređaj u tramu/busu, nego eto uff vruće je pa ću si malo odškrinuti prozor u kabini...

  • Avatar Lagos
    Lagos:

    Stari tip tramvaja se ne računa, pa tko ih može izbjeći, bolje da to čini. No za novi tip tramvaja i autobuse nema opravdanja da klima uređaj bude neispravan, a događa se, kao prihvatljivo stanje. Nekidan u autobusu 221 nije ... prikaži još! radio klima uređaj, pa je na Glavnom kolodvoru valjalo prelaziti u 220. Karte su sada značajno diversificirali po cijenama, ZET će zaraditi, pa nema opravdanja da se klima uređaji ne održavaju u ispravnom stanju.

  • Vito:

    – trebate li tu kartu za vožnju uopće “cvikati”. Kao odgovor, predložila bih – ne. ::: Javni gradski prijevoz MORA BITI besplatan - plaćamo i porez i prirez __ Kopirana rečenica o 8.500 kuna za lapradanje dovoljan je dokaz da ... prikaži još! novci očito nisu namjenjeni komunalnom ustroju grada, nego raspodjeli parazitima __ Za 8.500 kuna po Zagrebu i okolici se može besplatno voziti 2125 stanovnika što je 21 tramvaj "napunjen do vrha" __ U gradskoj skupštini je takvih 53, znači 21 X 53 = 1126 punih tramvaja __ ZET ima 410 autobusa, 277 tramvaja i 21 vozilo za osobe smanjene pokreljivosti - ukupno 768 javnih vozila, znači "višak" (1126-768=) 358 vozila - još jedan dokaz kako javni gradski prijevoz mora biti besplatan