Putnici u Zagrebu u problemima zbog radova: Kad se bus pojavi, ne stane ni čačkalica, je li nas ZET zaboravio?
U subotu se nastavljaju radovi pa mnogi strahuju da će situacija s autobusima postati još gora. Gužve bi se smanjile, apeliraju putnici, i produženjem trase kojom prometuje 615.
Komentari 24
Javna je tajna da su neke linije svjesno prorijeđene, pa umjesto tri vožnje u satu ZET odradi samo jednu (znam konkretno od užih članova obitelji da to traje već mjesecima na određenim linijama). To bi bio manji problem kada bi na svojim stranicama objavili novi vozni red, no budući da sakrivaju svoju nesposobnost tako što je na stranicama ZET-a objavljen već mjesecima vozni red koji se ne provodi, putnici se po sat vremena na stanici smrzavaju čekajući autobus koji bi po voznom redu trebao doći. Nedavno sam svjedočio situaciji u kojoj su gnjevni građani umalo prebili vozača autobusa koji nije došao na čak dva objavljena termina, nego tek na treći. No vozač se izvukao tako što je ljudima koji su čekali objasnio da jednostavno ima takav nalog. Očito od građana rade budale i k tome još i izlažu svoje vozače maltretiranju.
trazili ste promjene...dobili ste ih....na bicikl kao vrli gradonacelnik ttejac..
Birajte opet majoness
Eto, Možemo kupovati djecu, ali ne Možemo održati javni prijevoz.
Ah ti nezahvalni putnici! Bandićevci i saboteri nerazumiju veleumne poteze Možemo vlasti
to vam senf poručuje da biciklirate
pa tzo je redovno stanje i bez radova, svaki dan po neki sofer preskoči voznju, ali bas svaki!! najstrašnije sto to urade ujutro kad se ide na posao
Svi smo u ovome zajedno
u podsljemenu nema ni ceste kud bi vozil bus, nakon par mjeseci vožnje po tzv. cesti bus ide na remont a malo nakon remonta na otpad
To vam je Bandic ostavio u nasljedstvo.
Ljudi kao i uvijek pretjeruju. Sad bi radi tih par komotnih trebalo kupiti još sto autobusa koji su u 90% slučajeva poluprazni
Kako su ovi Bandićevci dosadni. Bilo im je bolje kada je vladala sveopća korupcija i trošenje na gluposti
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To je onaj kićeni novi direktor ZET-a, kojem plaćaju extra još i za korištenje privatne Tesle! Modernizirati poduzeće i smanjiti troškove ukinuvši više od polovice vožnji zna svatko, pa i vrtićko dijete, i za to nam ne treba neki pulen kojeg se plaća više desetaka tisuća kuna! Dolje bando nesposobna.