Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 190
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kraj svakodnevnim kolonama
Povratak na članak

Podvožnjak ispod pruge i Aleje Bologne, smanjuju se gužve

Sadašnjim križanjem dviju cesta svakodnevno prođe 35 tisuća vozila, od kojih ih 12 tisuća skrene u naselje

Komentari 7

Avatar dr. Evil
dr. Evil
10:21 29.12.2014.

konačno, samo još to treba ponuda koju će netko i potpisati u Gradu (ako se ne boji uskoka)

VL
Avatar dystopia
dystopia
12:09 29.12.2014.

Molim isto napravite i ispod Branimirove, na prijelazu Trnava! Hvala unaprijed!

VL
VI
Vito
09:04 25.01.2015.

Zanimljivo je kako su nakon objave gdje će kopati zatvorili podvožnjak Dubravica , 700 metara zapadnije. ____________ Tda su osobna vozila normalno prelazila iz Gajnica u Malešnicu. _________ Kad pogledate na kartu, pogotovo Google maps, možete vidjeti kako je više prostora kod Dubravice, nego kod Medpotoki. ___________ Kod Dubravice nema privatnih posjeda s južne strane željezničke pruge, dok prelaskomiz Medpotoki ulazite u obiteljke voćnjake ________ Hoće li doći do komunističke pljačke, ili su to kuće gradskih pljačkaša koji tamo stanuju pa će opljačkati grad "zakonitim otkupom poljoprivrednog zemljišta" kojeg će netom prije ograđivanja za gradnju podvožnjaka pretvoriti u građevinsko zemljište i skupo prodati gradu Zagrebu. __________ Zanimljivo je kako se uvijek gradi gradskim novcima na privatnom posjedu, dok gradski prostor ostaje neobrađen i neuređen.

VL
VI
Vito
09:13 25.01.2015.

Zanima me kad će početi gradnja ulazno izlazne "rampe" na obilaznici kod Podsusedskog mosta????? ________ Da biste došli sa šest metara visine obilaznice i krenuli prema Samoboru, ili Susedgradu, morate se voziti 14 kilometara - sedam do križanja kod Zaprešića i isto toliko nazad. _________ A ptrostor je potpuno prazan i sigurno u vlasništvu grada Zagreba, budući je uređen i izravnan prilikom gradnje obilaznice, kako bi bio pristupačan grđevinskim strojevima. _______- Zašto nije izgrađena ulazno-izlazna rampa mogu samo nagađati - "nije bilo novaca" ili nije bilo toliko prometa pa se nije isplatilo _______ Prije bih nagađao kako su "čekali", i dalje "čekaju", izgradnju famozne hidroelektrane i brane pa iz Samobora u Zaprešić ne bi bilo potrebno graditi poseban most, nego bi brana služila kao poveznica Samobora i Zaprešića. ______ I tako već minimalno 60 godina stanovnici Samobora i Zaprešića prvo moraju u Zagreb da bi uopće došli do suprotne strane

VL
LR
ludjacki_razuman
15:51 04.01.2015.

Zanimljivo kako nema ni spomena koliko bi to građane trebalo koštati, kao što nema spomena javnog ili biciklističkog prometa, utjecaja dodatnog automobilskog prometa na već prometnu Samoborsku, itd. Bravo Sektor za promet! Nastavak iste "promet=automobili" politike, pa koliko koštalo, da koštalo...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.